JA PILAAN PALSTANNE HEITTELEMÄLLÄ AIVOJÄTOKSILLÄNI KASTELTUJA NOKISIA KOLINPALASIA PALSTALLE.
KUN SAAT KÄRRYT TYHJIKSI, NIIN KERÄÄN KOLIKÄRRYIHINI KAIKKI PALSTAN HÖRHÖT JA VAIHTOEHTOILIJAT JA KÄRRÄÄN HEIDÄT KOLIKAIVOKSELLENI ORJIKSI.
TERE VAAN KOLIKÄRRYNAKSELI ALIAS 111 MUUTA NIMIMRKKIÄ
P.S. OLEN SKEPSIS RY:N KUNNIAJÄSEN, KOSKA KOLIKAIVOKSILLANI ON ORJINA HÖRHÖJÄ JA VAIHTOEHTOILIJOITA
OLEN IDIOOTTI KOLIKÄRRYNAKSELI KAINUUSTA
13
202
Vastaukset
- Kainuunkirves
Toivo, Toivo Kouvolan Inkeroisista. Elämä on lihasten ja hermojen hallintaa!!! Ahistaako???
- ToivoIInkeroisista
EI AHISTA, SILLÄ KYLTTYYRI HELPOTTAA.
SINUU AHISTAA, KUN ET OLE KYLTTYYRIPERSOONA.
TÄSSÄ TAAS TÄMÄ RAKAS RUNONI:
RAKASTAN TÄTÄ RUNOA YLIKAIKEN, SILLÄ OLEN KYLTTYYRI PERSOONA INKEROISISTA JA NIMENI ON TOIVO ALIAS 100 MUUTA NIKKIÄ.
MUTTA KYLTTYYRIASIAAN:
Eino Leino
"KYLTYYRI"
HELSINGIN MURTEELLA
"Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
Tuo huuto on Suomessa syyri,
Mut mikä se on se kyltyyri?
Kas, siinäpä pulma on jyyri.
Se on yhdelle ooppera-kyyri,
taas toiselle Tukholma-tyyri,
Duncan, Forssellin figyyri
tai Parisin polityyri.
Tuhatkarvainen on kyltyyri -
se on Kiinassa Kiinaan myyri -
mut Suomessa Suomen kyltyyri
tuon kaiken on karrikatyyri.
http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml
P.S. TÄSTÄ RUNOSTA ON TULLUT MYÖS JOKA- AAMUINEN JA JOKAILTAINEN ILTA/AAMURUKOUKSENI.
LUEN SEN AAMUIN ILLOIN 10 KERTAA! - JaskaJulkkis
En ole mikään Toivo, vaan Jaska Julkkis Joensuusta.
Jostakin nimimerkistä nuo ovat tuon Kainuun tänne keksineet, vaikkei nimimerkillä ollut mitään tekemistä Kainuun kanssa, satun tietämään.
- aaabb
Se on Kouvolan Inkeroisten KYLTTYYRIMIES Toivo kuin näitä keksiskeleepi ja viljeleepi!! Tyypillistä Toivoa. Asuu Inkeroisten aaeman lähellä.
- Toivonnaapuri
Se olee Toivo Kouvolan Inkeroisista kuin näitä keksiskeleepi. Ensin se keksi Ranuan, sitten Pudasjärven ja nyt Kainuun. Se oleepi Toivon tyypillistä KYLTTYYRIÄ ja jatkuu, kunnes vainhainkodin täti tulee pakkopaidan kanssa. Tuttu mies meille Inkeroisissa.
- Tietomie
Väärin.
Sinä olet se kainuulainen imbesilli, joka pilaa kaikki palstat aivojätöksillään ja kuvittelet olevasi Einstein, mutta olet vain kainuulainen sisäsiittoinen idiootti ja työtön luuseri. - 10SERIFFI
"Nälkäpalkkasoturi'
Olet juurikin tuo palstan täydellisin idiootti ja pervo, joka kirjoittelee täyttä paskaa palstalle kylttyyristä ja voodoocamistä.
SUT PITÄIS PIISKATA JA SITTEN KIERITTÄÄ TERVASSA JA HÖYNENISSÄ JA LAITTAA JALKAPUUHUN KAJAANIN KIRKON VIEREEN NÄYTILLE PARIKSI VIIKOKSI, ETTÄ SAATAIS SELLASET PASKAA KIRJOTTAVAT PERVOT POIS PALSTOILTA KUTEN SINÄ.
- Kainuuntohtori
On se surullista nähdä, kuinka vanha mies menettää arvokkuutensa eläkkeelle jäätyään ja omaa frontaalipsyyken. Tyypillistä KYLTTYYRIÄ Inkeroisista.Yllä tekstinäyte frontaalipsyykestä. Kansankielellä heitä kutsutaan RÄÄHKIKSI.
- nälkänenKOLIKÄRRYNAKSELI
Käytän myös usein nimimerkkiä 'NÄLKÄPALKKASOTURI".
TERVESIN NÄLKÄPALKKASOTURI ALIAS KOLIKÄRRYNAKSELI - ymmärsin
Niin noi skeptikot kirjoittelee palstalle " älykkäitä ajatuksiaan".
Lukenut ja ymmärtänyt. - kainuuntohtori
Ahistaako yökukkujaa? Et sinä mitään ymmärtänyt! Hoitele ensin psyykkesi kuntoon!
- Skepponen
Minnuu ahistaa niin kovasti. Voisikkos tulla auttaan ja jutskaan mun kaa?
Jostakii kumman syystä tuun aina levottomaksi öisin.
Johtuneekoha toi noista minu mielialalääkkeistä?
Niitä on kuutta eri pilsuu otettava päivin öin, etten tuu hulluksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019