OLEN IDIOOTTI KOLIKÄRRYNAKSELI KAINUUSTA

KOLIKÄRRYNAKSELI

JA PILAAN PALSTANNE HEITTELEMÄLLÄ AIVOJÄTOKSILLÄNI KASTELTUJA NOKISIA KOLINPALASIA PALSTALLE.
KUN SAAT KÄRRYT TYHJIKSI, NIIN KERÄÄN KOLIKÄRRYIHINI KAIKKI PALSTAN HÖRHÖT JA VAIHTOEHTOILIJAT JA KÄRRÄÄN HEIDÄT KOLIKAIVOKSELLENI ORJIKSI.

TERE VAAN KOLIKÄRRYNAKSELI ALIAS 111 MUUTA NIMIMRKKIÄ

P.S. OLEN SKEPSIS RY:N KUNNIAJÄSEN, KOSKA KOLIKAIVOKSILLANI ON ORJINA HÖRHÖJÄ JA VAIHTOEHTOILIJOITA

13

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kainuunkirves

      Toivo, Toivo Kouvolan Inkeroisista. Elämä on lihasten ja hermojen hallintaa!!! Ahistaako???

      • ToivoIInkeroisista

        EI AHISTA, SILLÄ KYLTTYYRI HELPOTTAA.
        SINUU AHISTAA, KUN ET OLE KYLTTYYRIPERSOONA.

        TÄSSÄ TAAS TÄMÄ RAKAS RUNONI:
        RAKASTAN TÄTÄ RUNOA YLIKAIKEN, SILLÄ OLEN KYLTTYYRI PERSOONA INKEROISISTA JA NIMENI ON TOIVO ALIAS 100 MUUTA NIKKIÄ.
        MUTTA KYLTTYYRIASIAAN:
        Eino Leino
        "KYLTYYRI"
        HELSINGIN MURTEELLA

        "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
        Tuo huuto on Suomessa syyri,
        Mut mikä se on se kyltyyri?
        Kas, siinäpä pulma on jyyri.

        Se on yhdelle ooppera-kyyri,
        taas toiselle Tukholma-tyyri,
        Duncan, Forssellin figyyri
        tai Parisin polityyri.

        Tuhatkarvainen on kyltyyri -
        se on Kiinassa Kiinaan myyri -
        mut Suomessa Suomen kyltyyri
        tuon kaiken on karrikatyyri.

        http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

        P.S. TÄSTÄ RUNOSTA ON TULLUT MYÖS JOKA- AAMUINEN JA JOKAILTAINEN ILTA/AAMURUKOUKSENI.
        LUEN SEN AAMUIN ILLOIN 10 KERTAA!


      • JaskaJulkkis

        En ole mikään Toivo, vaan Jaska Julkkis Joensuusta.


    • Jostakin nimimerkistä nuo ovat tuon Kainuun tänne keksineet, vaikkei nimimerkillä ollut mitään tekemistä Kainuun kanssa, satun tietämään.

      • aaabb

        Se on Kouvolan Inkeroisten KYLTTYYRIMIES Toivo kuin näitä keksiskeleepi ja viljeleepi!! Tyypillistä Toivoa. Asuu Inkeroisten aaeman lähellä.


      • Toivonnaapuri

        Se olee Toivo Kouvolan Inkeroisista kuin näitä keksiskeleepi. Ensin se keksi Ranuan, sitten Pudasjärven ja nyt Kainuun. Se oleepi Toivon tyypillistä KYLTTYYRIÄ ja jatkuu, kunnes vainhainkodin täti tulee pakkopaidan kanssa. Tuttu mies meille Inkeroisissa.


      • Tietomie

        Väärin.
        Sinä olet se kainuulainen imbesilli, joka pilaa kaikki palstat aivojätöksillään ja kuvittelet olevasi Einstein, mutta olet vain kainuulainen sisäsiittoinen idiootti ja työtön luuseri.


      • 10SERIFFI

        "Nälkäpalkkasoturi'
        Olet juurikin tuo palstan täydellisin idiootti ja pervo, joka kirjoittelee täyttä paskaa palstalle kylttyyristä ja voodoocamistä.
        SUT PITÄIS PIISKATA JA SITTEN KIERITTÄÄ TERVASSA JA HÖYNENISSÄ JA LAITTAA JALKAPUUHUN KAJAANIN KIRKON VIEREEN NÄYTILLE PARIKSI VIIKOKSI, ETTÄ SAATAIS SELLASET PASKAA KIRJOTTAVAT PERVOT POIS PALSTOILTA KUTEN SINÄ.


    • Kainuuntohtori

      On se surullista nähdä, kuinka vanha mies menettää arvokkuutensa eläkkeelle jäätyään ja omaa frontaalipsyyken. Tyypillistä KYLTTYYRIÄ Inkeroisista.Yllä tekstinäyte frontaalipsyykestä. Kansankielellä heitä kutsutaan RÄÄHKIKSI.

    • nälkänenKOLIKÄRRYNAKSELI

      Käytän myös usein nimimerkkiä 'NÄLKÄPALKKASOTURI".

      TERVESIN NÄLKÄPALKKASOTURI ALIAS KOLIKÄRRYNAKSELI

    • ymmärsin

      Niin noi skeptikot kirjoittelee palstalle " älykkäitä ajatuksiaan".
      Lukenut ja ymmärtänyt.

    • kainuuntohtori

      Ahistaako yökukkujaa? Et sinä mitään ymmärtänyt! Hoitele ensin psyykkesi kuntoon!

      • Skepponen

        Minnuu ahistaa niin kovasti. Voisikkos tulla auttaan ja jutskaan mun kaa?
        Jostakii kumman syystä tuun aina levottomaksi öisin.
        Johtuneekoha toi noista minu mielialalääkkeistä?
        Niitä on kuutta eri pilsuu otettava päivin öin, etten tuu hulluksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe