Mitähän ihmettä tapahtuu. Aloin käveleen unissani, en oo ennen kävelly. Unissanikävellessä levittelen lääkkeitä ympäri asuntoa ja olen herännyt siihen kun olen kaatunnut. Aloin näkemään helvetin pelottavia ja sekavia unia naisesta jonka kanssa harrastan seksiä ja hän muuttuukin vamppyyrin näköiseksi "demoniksi" ja käy päälle. Joissakin unissa en voi liikkua mutta näen unta että olen omassa sängyssä ja naisystäväni tilalla on joku muu. Nyt myös naisystävä näki naisen silittämässä päätäni kun nukuin. Kihlattuni ei tiedä oliko hereillä vai näkikö unta. Toiseksi joskus on tullut ahistava olo ja ovi auennut itsestään ja kuulunnut kopinoita ympäriltä ja kovia askeleita. Koiraa ei sen enempää vaivaa että vaihtaa paikkaa vaan vierestäni pois jos tuntuu että siellä jotaki muutaki on. Mitähän mahtaa tapahtua ?
Outoja tapahtumia
3
115
Vastaukset
- Wtf91
Pelasin ennen paljon spiritismiä ja tein helvetin typeriä asioita niihin liittyen. Voiko liittyä siihen ?
- wtf91
Oon siis entinen käyttäjä, uskovainen taas. Menin uskon kanssa välissä harhateille ja hain tukea spiritismistä ym ikävistä asioista kun olin aivan hukassa elämänikanssa. Lopetin aineiden käytön ja tulin taas uskoon. Oon lopettannu väkivallan, aineidenkäytön ja koitan hyvittää kaikkea pahaa mitä tehyt itselle, läheisille ja muille ihmisille. Oon päässyt tosihyvin eteenpäin, mieli on hyvä fressi olo mutta alkaa vituttamaan vaan kun nukkumaan meneminen arveluttaa kun sillon on muiden armoilla
- kiesus-perkele
Jeesus pelastaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061788
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1241061Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738