Kuinkauan miehen exä ja lapset yleensä

kotiäitijaviihdyn

häiriköi ja haastaa riitaa kun mies on löytänyt uuden rakkauden? Mitä olette tehneet että se loppuisi? Millaista on teillä? Meillä häiriköidään oikein lastenkin voimin, he haukkuvat mua ja kiusavat ja tekevät aikke jäynää että lähtisin, mutta rauhallisesti olen sanonut heille että hei, en lähde täältämihinkään, joten voitte ihan oetaa nuo lapselliset kujeet ja alkaa tutustumaan minuun ja kasvatusperiaatteisiini. Olenteille uusi äiti ja siihen on tottuminen, muu ei auta. Nauramme miehenkanssa heidän yrityksiään.
Ex vaimo taas maksattaa meillä kakenmaailman jutuja, jotta meitä suututtaa, mutta täytyy sille köyhälle äidille antaa rahaa jotta pääsee kaljalle.
Ei onnistu mun häätäminen, asun nyt tässä heidän talossa, en käy töissä, ja mies elättää, se on hieno asia näinä aikoina.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkuio

      Kuka lienetkin aloittaja, olet suorastaan hirviö itse ja mies mitä suurin jos omille lapsilleen ja entiselle puolisolleen nauraa. Miten ilkeät kirjoittaa, sillä tuolla jätetyllä puolisolla ja lapsilla on varmasti vaikeaa ja heitä ilman pilkkaannekin.

    • vdsdvxah

      Sellasia ne ovat kun sutturille ei ole mitään ei mei9stä ei lapsia ei työtä on pakko rikkoa lapsi pehre.
      kaapata sieltä mies jolla on varmasti rahaa , auto ja oma talo.
      Kylla ne naikkoset iskee sellasin joka hänet pystyy elättämään ja kantaa viinaa ja tupakaa sekä voi eläämiehen siivellä.
      Niinse onki kysymys miksi?? Ehei kylä ulkopoolinen suttura rikkoo perheitä heillä on siihen kostit jolla saa rikottua.

    • kylläsekestää

      Joo tuttua juttua. Kyllä ne vaikuttaa koko elämän lopuun asti. Lapsisa ei pääse eroon ellei isä sano kova sanaa että kitios ei. Exät ei usko sitäkään, ainakaan meillä.
      Ei kannata äitipuolen ryhtyä piiaksi eikä siivoojaksi miehen kotiin lasten takia, siitä se riesa alkaa kesat tulee kuin hotelliin. Hankalaa on jos miehen entinen perhe alkaa pomottamaan ja käyttämään isän rakasta vaimoa sisäkkönä.

      • ihmesakkia

        Sisäköksi siivoojaksi ja lasten hoitajaksi se on otettu.
        ecä ja lapet aina ykkösii, laastari on laastari.


      • kylkylkyö
        ihmesakkia kirjoitti:

        Sisäköksi siivoojaksi ja lasten hoitajaksi se on otettu.
        ecä ja lapet aina ykkösii, laastari on laastari.

        Sutturathan on niitä siivoojia, mihinkäs muuhun ne kelpaa, katso meis ei tule toimeen yksin kun ensin äiti passaa ja sitten tyttöystävä ja vaimo... mies on niin lapsi että tarvii samantien laastarin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe