http://kissakopla.vuodatus.net/sivut/kissan-kotiruokaohjeita
Yllä hyviä ohjeita!
Hyviä kissan kotiruokaohjeita!
9
179
Vastaukset
- hyväätietoa
KIITOS!!!!! Hyvä juttu, olen ihan samaa mieltä ja lihalla meillä mennäänkin, ja mirrit voi hyvin! :) Noita kaurahiutaleita en ole käyttänyt, kun joku joskus kirjoitti, että viljat ovat kaikkien kissojen sairauksien syy!? Mitenhän tuo oikeasti on?
- enrapsuta
Minä nyt vähän kyseinalaistan näitä ohjeita. Kypsennystä ei tosiaan tarvittaisi, koska se luonnollisesti tuhoaa vitamiineja ja hivenaineita lihasta, kuten sitä elintärkeää tauriinia. Kaurahiutaleissa ja kasviksissa ei ole mitään järkeä, kuidunlähteenä käy mainiosti psyllium (ei nimittäin sisällä hiilareita). Kasviöljy on vähän hyödytöntä, koska kissan elimistö ei pysty sitä hyödyntämään. Lohiöljy tai kalaöljy sitävastoin tekevät oikein hyvää kissan elimistölle ja turkille. Ja jos rupeatte noilla ohjeilla värkkäämään, muistakaa että voin tulee olla laktoositonta ja suolatonta.
- tarkkana
Nuo ohjeet joissa mainitaan virtsan happamoittajat, on tarkoitettu virtsakivipotilaiden ruokintaan. Niitä ei pidä käyttää jos kissan virtsa on riittävän hapanta. Niillä saadaan muuten helposti virtsa liian happamaksi ja munuaiset pilalle.
- munavoiKoira
kisankusi lähtee lopullisesti kun syöttää kollille arsenikkiä.. ja voisi sitä itsekkinottaa jos on vaipunut niin alas että pitää haisevista paskakasoista eli kissoista.
- otahetiite
Helpottiko pipipäätä, kun sait kirjoittaa noin upean mielipiteesi? Olet varmaan ihana ja miellyttävä ja viisas ihminen, silti säälin läheisiäsi!
Otahan lääkkeesi!
- munavoiKoira
Vaadin kollektiivistä kissankusen lemun karkoitusta kerrostalojen portti ja muista käytävistä ja yleisistä tiloista...... Vituttaa kun kissan kusi on niin voimakas ja umpinanen kuin betoniseinä...... Kun vierailen samassa porrasrapussa toisessa huoneistossa niin yläkerran kaksi kissaa ja niiden vaihtamattomat kusihiekka laatikot lemuaa niin että sa sama saatan kammottava haju seuraa minua puhtaaseen kotiini............ ja syy onkin sitten minun.kun ehdotan lopettamista tuollaislle kissoille ja sen omistajille......... nimimerkki. : " otahetiite " vedä kissan vittu päähäsi ja niin syvälle että korvat ja silmät peittyy......ja pysy kaukana täältä jos perseesi ei merivettä kestä.................hyi vittu
- saapinaureskella
ääliöt jopa rakastaa kissankusen lemua ja aerosolisoivat sen omiksi pulloiksi joista suihkii kainaloon kun lähtee kyttäämään ukkoja naistentansseihin.,...........siksi kaikki kissanomistajat on vanhojapiikoja tai / ja takakamarikareja.
- catspit
Miksei suoraan vaan raakaa lihaa, kanaa, kalaa? Täysin järjetöntä on niiden kypsentäminen!
- minävaanmoikka
Eläinlääkärin ohje oli "helppoon ruokintaan" raksuja 5pv/vk, kahdesti viikossa kalapäivä. Onko tämä riittävä ruokinta? Varaa ei olisi lihaa/kalaa syöttää päivittäin. Ja kuinka tarkkaan kaupan ruokien tuoteselosteita tulisi tutkia? Onko merkillä kuinka paljon väliä? Hintahaarukka on aika iso... Mulla siis terve, yli 10v leikattu tyttökissa. Tuli mulle aikuisena, syönyt aina kaupan ruokia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932