Mua oon vaivanut yli pariin vuoteen tälläinen ongelma. Kotikummitus, se Jyväskylän kotimme kummitus sotkee mun elämää.
Mulla on kokoajan huono onni ja unia siitä lähtien ku se tuli sotkemaan mun elämään.
Se sotkee mun muistilaputkin vääriksi ja kaikki ennustukset on peruuntunut sen takia.
Miten oikeasti pääsisin eroon tästä kaaoksen kummituksesta ? Haluan onneni takaisin!!
Kotikummitus sotkee mun elämää
2
154
Vastaukset
Tottakai ne tekee pahojaan, kun ne on pahoja henkiä. Niistä pääsee vain Jeesuksen nimessä vapaaksi ja silloinkin pitää Jeesuksen olla sydämmessä, ettei ne sinne tulisi ja aiheuttaisi tuhoa ja lopulta iankaikkista kadotusta. Jeesus tulee sydämmeen, kuin vain pyytää Häntä tulemaan ja sitten todistaa siitä sitten jolleki. Raamattu sanoo roomalaiskirje, 10:9. SIllä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämmessäsi että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut . SIllä sydämmen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
- ChooseJesus
Jeesus haluaa pelastaa sinut ja olla sinun henkilökohtainen Vapahtajasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418