Kerro ihmeessä. Mie alan olla pulassa. Vaimo käy jo vieraissa.
Mitä kotikonsteja olis kun ei seiso
3
178
Vastaukset
- EI-seksi-ole-tärkeintä
Ei seksi ole maailman tärkein asia avioliitossa,
kyllä se on paljon enemmän kaikki muu
kuten rakkaus, kiintymys, lämmin läheisyys, kaveruus, luotettava kumppani, toistensa kunnioittaminen, oma perhe tärkeintä,
sanat ei riitå kaikia kertomaan,
seksillä on vain pienen pieni osuus rakkaus-avioliitossa,
ihanahan se olisi jos seksiki luistaisi,
mutta mutta muatta mutta kaikki me vanhenemme, se on luonnon laki,
ihmisen vanhetessa seksuaalinen kyky varsinki miehillä katoaa,
silloin jää jällelle se tärkein kaikista, rakkaus, luottamus,
jos vaimosi on niin kylmä suppea sieluinen ihminen
että seksi on hänelle maailman tärkein asia avioliitossa,
EI hän sinua koskaan olekkaa oikeesti rakastanutkaa,
on käyttäny sua röyhkeäsi vain hyväkseen,
kyniny sinulta rahat pois,
siinä tapauksessa sinun olisi parasta ottaa pikaisesti avioero,
ettei pahempaa vahinkoa pääsis tapahtumaan sinun omaisuudellesi, - kuntokunnonkohottaa
Jestas sentas..kylla ne veltostuneet herrasmiehet taytyisi saada cavaljeerikuntoon..vallankin kiinteassa suhteessa olevat,,eli taytyy panostaa jotenkin tuohon asiaan..pillerit maksaa,,yes..terapia maksaa yes..muitakin hoitokeinoja toki on..
on se sen arvoista tuokin laheisyys,,jos tuo puuttuu,,niin paljon on pois..
ite olen liki 70 ja tarviin ihan varmasti tuota yhteytta puolisoltani. - nostapaylös
Pyydä lääkäriltä Cialis-lääkettä. Toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412