Otikossa kysymys miten kaveriehdotukset oikein syntyy...
Olen joskus kauanaikaa sitten tavannut chatissa yhden ihmisen. Emme tiedä toisistamme mitään yleistä kummempaa... etunimet ja puhelinnumerot. Emme edes virallisia sähköposteja... juttelimme aikanaan paljon messengerissä ja elämämme ovat aika monessa mielessä erilaiset... mutta silti...
Katsoin tässäyhtenäkertana Facebookin kaveriehdotuksia ja tämä ihminen oli siellä... Kuvasta oikeastaan tunsin... koska itse en tiedä ihmisestä mitään, niin en ole voinut itse etsiä häntä... joskus ehkä saattanut sanoa nimeni....
Yleisesti olen päättänyt etten lähettele hirveästi kaveripyyntöjä... nytkään en ottanut nimiä ylös.... poistin tapani mukaan tämänkin ehdituksen. Se on hänen kädessään jos haluaa kaveriksi tai jutella FB:n kautta yksityisesti... en varmaa edes sano asiasta puhelussa.
miten se Fb kaveriehdotusoikein toimii
tuotanuinjajoosilleen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1573354Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1342490
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293