Hyvä juttu, että opettelette auton hallintaa. Ei niin hyvä juttu, että sitä harrastatte kylällä yö myöhään ja varsinkaan seurakuntatalon edessä. Olen ilmoottanut viranomaisille jokaisen rällääjän rekisterinumeron minkä talteen olen saanut.
Bensalenkkarit
10
459
Vastaukset
- ccfrt
No lopuksi työnnä löylykauha perseeseen joko helpotti
- ghjnmkkm
En pysty tajuamaan että miks ihmeessä sinä Laukaalaisena haluat solvata kaikki.Jos et Laukaalainen olisi niin et tällä foorumilla pyörisi.Laukaassa saat vaan löyöykauharunkkarin maineen kunhan selviää tuo sun onneton vaihtuva nimimerkki.Ja se on totta että totuus tulee ennemmin tai myöhemmin esille.Miksi et huutele solvauksias ihan omalla nimelläsi.Helppohan se on sieltä puskista huudella.
- otanosaa
Rekisterikilpien numeroiden keräily on kiva harrastus. Poliisia ei kyllä kiinnosta kokoelmasi, sillä autolla ajaminen on sallittua kellon ympäri.
Voin kuvitella sen huvituksen poliisissa aina kun joku tuulipukuinen kansalaispoliisi tulee tietojensa kanssa mukamas vasikoimaan.- Jokiniemestähei
Turha rällääminen ja Liikenneturvallisuuden vaarantaminen kiinnostaa kyllä ja on aina kiinnostanut virkavaltaa, ja jos on useampi todistaja näitä kaahareita tunnistamassa jne niin todellakin keräillään kilpiä ylös kuvien/videoitten kanssa.
- Menivähänlintassa
Sanoppa tuo etteikö kiinnosta, sain viime talvena 3 sakot kylällä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta vaikka ajoin parkkipaikalla jossa ei ketään ja keskellä yötä :D
- muilutan
laukaa onkin perseestä ja laukaalaiset...vai mitä pään nykijä,vieläkö pää nykii,homo,häphäp mies.....
- muilutan
sinulla on jo se perseessäsi,kusipää,häphäp ja pää heiluu...
- kuison
Kyllä sitä täällä huudellaan, mutta kuinkas on näkö etäisyydellä??
- kukkojussi
ohtaan tulee myös näköetäisyydellä,ei minulle vaan sinulle...tiää vaikka ammun sut...
- sonnijussi
ja isukin patja siellä huutaa eli niihhh,itse olet syrjäytynyt homppis,älä vaan tuu minua vastaan,saat tapon...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353