Onko muilla kokemusta auton vuokrauksesta ilman luottokorttia?
Itse olen nyt parin vuoden aikana ottanut 3 kertaa Nationalilta debit kortilla. Siellä menee todella helposti. Näyttää vaan sähköpostista paluu lentolipun ja maksaa vuokrauksen ja homma selvä.
Kuitenkin olen miettinyt että jos vuokraisi muualta, niin mitä on odotettavissa? Oikeastaan kaikki vuokraamothan vuokraa nykyään myöskin ilman luottokorttia, vaikka jatkuvasti törmää väitteisiin ettei onnistu. Yhtään vuokraamoa en ole vielä löytänyt joka ei suostuisi vuokraamaan, mutta toistaiseksi olen silti ottanut aina Nationalista.
Auto ilman luottokorttia
EliasTapaniKarhuEilen
1
191
Vastaukset
- SaarinenKimmo
Aviksella meni hyvin kun kesällä Vuokrasin 2viikoksi new Yorkista full size sedanin. Pankkikortilta otettiin 200e ylimääräinen pantti ja palautui reilu 2vk matkan jälkeen takaisin. Avis kelpuuttaa ainakin mastercard ja visa debit kortit. Booking.comin kautta otin kaikki yöpymiset ja kaikkiin onnistui debit kortti. Sitten on vaikeampi ehkä jos kortissa ei ole niitä numeroita että voi esim netissä maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie827234Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346543Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644142Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652228- 141542
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981250