Mistäpä aiotte kirjoitella ja keskustella jouluna, kun aihe joulu on käsittelyssä näin varhain, monen avauksen siivittämänä?
Jouluksi juttupula
23
108
Vastaukset
- Siilimuorikka3
No vaikka siitä että pysyikö koristeet kuusessa ja kusi pystyssä :D.
- Siilimuorikka3
...eiku kuusi
- Vanha.käytäntö
Kusi pysyy pystyssä kun lumiukon kylkeen kusee.
- kusikosteikunpusikost
Luulet vaan, kengilles menee ja lämmittä hetken
- Siilimuorikka3
kusikosteikunpusikost kirjoitti:
Luulet vaan, kengilles menee ja lämmittä hetken
Vai onneks tippa ei tapa kengässäkään :D.
- Tavuviiva
Kiva nähdä.
Jassoo, heikunkeikku tuli tähänkin "huumorin-tajuisesti" "keskustelemaan".
H.- Siilimuorikka3
No sehän ois kiva jos heikku keikkuis tässäkin.
- Heikunkeikku
"hunksz"
Olet sinä aikamoisen omituinen tyyppi.
Syyttelet muita kirjottajia, että kirjoittavat typerästi, lapsellisesti, höpsöjä jne...
ja itse vetelet niin lapsellista lauserypäskää, että kuinka tommonen ees VOI olla totta.
Minäkö mielestäsi oon tämän(kin) aloituksen tehnyt? Heikunkeikku kirjoitti:
"hunksz"
Syyttelet muita kirjottajia, että kirjoittavat typerästi, lapsellisesti, höpsöjä jne...
ja itse vetelet niin lapsellista lauserypäskää, että kuinka tommonen ees VOI olla totta.
Minäkö mielestäsi oon tämän(kin) aloituksen tehnyt?"Heikunkeikku"
No, musa-aloitukseeni sinä kirjoitit näiden kommenttien tyyppisesti.
Et ollenkaan siten kun olen aloituksessani aina toivonut.
-
Hei!
Olen lahjoittanut viimeisimmän musa-aloitukseni heikunkeikulle.
Sinne voi nyt lurautella lauseen lörtsyjä löysin vatsoinkin.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
No, musa-aloitukseeni sinä kirjoitit näiden kommenttien tyyppisesti.
Et ollenkaan siten kun olen aloituksessani aina toivonut.
-
Hei!
Olen lahjoittanut viimeisimmän musa-aloitukseni heikunkeikulle.
Sinne voi nyt lurautella lauseen lörtsyjä löysin vatsoinkin.
H.Oukkidoukki, olet syvästi loukkaantunut ja tuohtunut minulle.
Hyi minua totta tosiaan, kun uskalsin kirjoittaa musiikkiketjuun jollakin muulla tavalla, kuin riimittelemällä. Oikea ketjunpilaaja nyt tunnen itseni olevan. Pyydän anteeksi. Taitoni eivät yllä riimeihin, ei rakkaudellisiin sulosanojen suudelmallisiin säveltämisiin.
Kiitos lahjoituksestasi. Olkoot se etukäteis-joulu-lahja:)
Kuka tietää, vaikka ottaisinkin sen käyttööni ja menisin musiikista juttelemaan.
Tee uusi aloitus. Sinulta se luonnistuu. Lupaan, että en tule sinne häiritsemään. Heikunkeikku kirjoitti:
Oukkidoukki, olet syvästi loukkaantunut ja tuohtunut minulle.
Hyi minua totta tosiaan, kun uskalsin kirjoittaa musiikkiketjuun jollakin muulla tavalla, kuin riimittelemällä. Oikea ketjunpilaaja nyt tunnen itseni olevan. Pyydän anteeksi. Taitoni eivät yllä riimeihin, ei rakkaudellisiin sulosanojen suudelmallisiin säveltämisiin.
Kiitos lahjoituksestasi. Olkoot se etukäteis-joulu-lahja:)
Kuka tietää, vaikka ottaisinkin sen käyttööni ja menisin musiikista juttelemaan.
Tee uusi aloitus. Sinulta se luonnistuu. Lupaan, että en tule sinne häiritsemään."Heikunkeikku"
Minä teen uuden aloituksen aina 100 kommentin jälkeen.
Olet siihen(kin) osa-syyllinen.
Aikanaan aina valitit että pitenpiä ei saa tehdä, koska silloinen läppärisi ei tahtonut jaksaa.
Joten alahan tsättäillä renkutuksista. :)
-
Minä en ole vaatinut koskaan rakkautta, lepertelyä enkä riimejäkään.
Ainoa mitä olen vaatinut on se että kommentti liittyy tiiviistä mukaan laitettuun kauniihkoon musiikkiin.
Ei renkutuksiin.
Aloituksessa saa "keskustella" kunhan sen tekee riimi/musiikki-tunteen välityksellä.
H.- Siilimuorikka3
Heikunkeikku kirjoitti:
"hunksz"
Minäkö mielestäsi oon tämän(kin) aloituksen tehnyt?Hänhän omasta mielestään "vaan provosoi" ;).
- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Minä teen uuden aloituksen aina 100 kommentin jälkeen.
Olet siihen(kin) osa-syyllinen.
Aikanaan aina valitit että pitenpiä ei saa tehdä, koska silloinen läppärisi ei tahtonut jaksaa.
Joten alahan tsättäillä renkutuksista. :)
-
Minä en ole vaatinut koskaan rakkautta, lepertelyä enkä riimejäkään.
Ainoa mitä olen vaatinut on se että kommentti liittyy tiiviistä mukaan laitettuun kauniihkoon musiikkiin.
Ei renkutuksiin.
Aloituksessa saa "keskustella" kunhan sen tekee riimi/musiikki-tunteen välityksellä.
H.Älä höpäjä. Asia nyt vaan on niin, että sinä ET voi Määääääärätä, mitä kukin kirjoittaa. Et edes "omaan" ketjuusi.
JOS oikeasti olisit tuota mieltä, niin silloin et menisi sormet oikoosena kirjoittamaan moniin muiden tekemiin aloituksiin mielestäni hyvinkin lapsellisia kommentteja. Jopa toistamalla samoja lauseitasi moneen kertaan ja vieläpä samassa ketjussa.
Ollos huoleti, kyllä me molemmat tälle palstalle mahdutaan, kun vaan muistetaan vältellä toisiamme. Meille pakkaa vähä tulemaan erimielisyyksiä ja emme ymmärrä toistemme huumoria sillä tavalla, kuin itse haluaisimme. Heikunkeikku kirjoitti:
Älä höpäjä. Asia nyt vaan on niin, että sinä ET voi Määääääärätä, mitä kukin kirjoittaa. Et edes "omaan" ketjuusi.
JOS oikeasti olisit tuota mieltä, niin silloin et menisi sormet oikoosena kirjoittamaan moniin muiden tekemiin aloituksiin mielestäni hyvinkin lapsellisia kommentteja. Jopa toistamalla samoja lauseitasi moneen kertaan ja vieläpä samassa ketjussa.
Ollos huoleti, kyllä me molemmat tälle palstalle mahdutaan, kun vaan muistetaan vältellä toisiamme. Meille pakkaa vähä tulemaan erimielisyyksiä ja emme ymmärrä toistemme huumoria sillä tavalla, kuin itse haluaisimme."Heikunkeikku"
"ET voi Määääääärätä"
Tuo on 10 vuotta vanha palstan perus-lause.
Tavallaan sanattomien ainoa puolustus-puhe.
Tuokin lause on vanha klishee.
Joten klishee klisheestä.
-
Mutta vastata voi miten haluaa.
Niin sinäkin teet/teit.
Ja kuten monet muutkin, kohteliaisuus ei kuulu palstan sivistykseen.
Törkeys rules, kuten sanotaan.
-
Kommenttisi saattoi olla huumoria.
Aloitustani kohtaan se oli kakara-maista sellaista.
-
Alas hommiin, että saat aloituksen täyteen.
Odotan jännittyneenä, olenhan erittäin älykkään huumorin-tajuinen.
Joten älä sorru ala-arvoiseen.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
"ET voi Määääääärätä"
Tuo on 10 vuotta vanha palstan perus-lause.
Tavallaan sanattomien ainoa puolustus-puhe.
Tuokin lause on vanha klishee.
Joten klishee klisheestä.
-
Mutta vastata voi miten haluaa.
Niin sinäkin teet/teit.
Ja kuten monet muutkin, kohteliaisuus ei kuulu palstan sivistykseen.
Törkeys rules, kuten sanotaan.
-
Kommenttisi saattoi olla huumoria.
Aloitustani kohtaan se oli kakara-maista sellaista.
-
Alas hommiin, että saat aloituksen täyteen.
Odotan jännittyneenä, olenhan erittäin älykkään huumorin-tajuinen.
Joten älä sorru ala-arvoiseen.
H.Kohteliaisuus on mielestäni hyvä asia.
Asiat voi sanoa niin monella tavalla.
.
Eiköhän kuule pistetä tuulemaan.
Jätetään tähän tämä tsättäily ja aletaan välttelemään toisiamme.
- vaihtelu-vikistää-r
Miksi jutustella ajankohtaisesta, eikö kesä ja kärpäset sopisi paremmin pakkasten keskelle.
- rauhamaassa
En arvaa kirjoitella mitään, luulette että olen jouluna yksin ja kärsin kauhiasti.
- reppuriika
Nyt olisi aika miettiä juttuja joulunsilmään. No teillähän menee se lyhyt jouluviikonloppu vehkatessa lastenne perheiden kanssa. Te kai muista edes palstan olemassaoloa. Minulle ei ole sitä stressiä ja suon kyllä ilon mielihyvin teille. Jospa joku perheetön pysyy palstalla, joten hänelle niitä kivoja aiheita miettimään.
Mä täällä roikun ainaskin. Itekseni kinkkua syön ja elokuvia kattelen, niin ja suklaata, käyn pandalla tankkaamassa just ennen joulua, liian aikaisin ei kannata käydä, ehtii muuten kyllästyä koko suklaaseen.
Terassille pistän jouluvalaistuksen ja muutenkin istun hämärissä, sinisistä hetkistä suorastaan nautin ja hiljaisuudesta. Levyjäkin soittelen hyvin hiljaa.
Vielä pitää 21 yötä odottaa jouluyötä. sehän menee vilahtaen.
Sitten ajankuluksi kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin aloituksiin jotain raapustan.
Kaupassa käyn juuri ennen kuin joulurauha julistetaan ja puotit sulkeutuu.- 1lesken
Pukeudun Chanel 5:een ja odotan koska joulupukki koputtaisi oveen ja toisi lahjan. Avoimin mielin otan omassa kodissani lahjan kuin lahjan vastaan. Mielikuvituksessani se on jotain kovan ja pehmeän paketin välimaastosta. Lahjan avaaminen on aina jännää. Varsinkin tällaisen. Odottamisiin jouluaattoon. Lesken
- Siilimuorikka3
1lesken kirjoitti:
Pukeudun Chanel 5:een ja odotan koska joulupukki koputtaisi oveen ja toisi lahjan. Avoimin mielin otan omassa kodissani lahjan kuin lahjan vastaan. Mielikuvituksessani se on jotain kovan ja pehmeän paketin välimaastosta. Lahjan avaaminen on aina jännää. Varsinkin tällaisen. Odottamisiin jouluaattoon. Lesken
No melekonen nävös varppina kun chanel5:ssa pukkia oottelet :DDDD. Varmaan pukkia antaa parastaan :).
- lääöäöåä
JOUUUUUUUUUUUUU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705036
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 412168
- 452090
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078