Amerikan cokereita ostaneet viestikää kasvattajasta pleace
Onko kokemusta kasvattajasta Nadja Häiväläinen.
28
5653
Vastaukset
- Korvatheiluu
Pentuja on välillä tosiaan myynnissä - ei muuta kokemusta. Kennelistä en netistä löytänyt tietoa.
https://www.tori.fi/pirkanmaa/Amerikan_cockerspanielin_pentuja_38386877.htm?ca=11&w=1- helluvaa
Ei ainakaan vielä näy rekisteröityinä koira.netissä.
- Nlykävijä
Jalostietojärjestelmästä löytyy emä. Sillä on c-lonkat ja silmäongelmia. Pentujen rekisteröinti ei välttämättä näy vielä. Kasvattajan eka pentue?
- helluvaa
Mistä löysit emän nimen? Ei ole pennut edes rotujärjestön pentuvälityksessä.
- Dalmis
Myynti-ilmoituksia ollut aikaisemminkin...
- Nlykävijä
Torin ilmoituksessa on kuva, josta löytyy vanhempien nimet.
- Infoksisiis
Kirjoittanut sen nartun nimen väärin siihen kuvaan, tai sitten sen nimistä koiraa ei ole täkäläisittäin rekisteröity. Bartie Dollia ei löydy, Barbie Doll löytyy.
Sillä on diagnosoitu ylimääräisiä silmäripsiä muistaakseni tarkoittava diagnoosi distichiasis ja puutteellinen kyynelkanavan aukko. Isällä näkyy olevan samat diagnoosit ja kummallakin lonkat CC ja polvet 00. - juppendaali
Ei ole pentuja vieläkään rekisteröity.
- Kuisnäi
Kennel nimi (jos Keep Fire sama ...?) myönnetty viime vuonna - rotu mainintaa ei ole ilmoitettu. Pentueen rekisteröintiä en löytänyt?
- Kuisnäi
P.S Hinnat ovat ainakin suolaiset!
- Anonyymi
Katsoin nettisivustolta nyt pentuja, jotka syntyneet elokuussa 2019. Monet kuvat minusta myös oudon näköisiä ollakseen täysrotuisia cavaliereja, näyttävät kingcharlesin spanieleilta. Pentujen rekisteröinnit tässäkin puuttuvat. En uskaltaisi ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin nettisivustolta nyt pentuja, jotka syntyneet elokuussa 2019. Monet kuvat minusta myös oudon näköisiä ollakseen täysrotuisia cavaliereja, näyttävät kingcharlesin spanieleilta. Pentujen rekisteröinnit tässäkin puuttuvat. En uskaltaisi ostaa.
Huomasin nyt jälkikäteen, että on ilmoitettukin, että myytävänä kingcharlesin pentuja, ei siis cavaliereja, vaikka nettisivustolla ilmoitetaan kaksi rotua vain, eli Amerikan Cockeri ja Cavalieri. Vähän kuin hämäystä. Onko mennyt rodut sekaisin, luuleeko kasvattaja, että nämä kaksi, cavalier kingcharlesin spanieli ja pelkkä kingcharlesin spanieli ovat sama rotu?? En edelleenkään ostaisi täältä kennelistä.
- Anonyymi
pentuja syntyy 3.sta rodusta ...jatkuvaa tuotantoa....verotkin pitäsi maksaa
- Anonyymi
voi olla hän maksaa veroja. pennut taas loputonta. 1 kuussa 2 pentuetta...
- Anonyymi
Jos et ole verovirastosta verotietoni eivät koske sinua. Elä rauhassa
- Anonyymi
Olethan varmasti itse nähnyt. Koirani syövät ja asuvat paremmin kuin jotkut kommentoijat
- Anonyymi
Minä hain sieltä reippaan Kingin pennun. Pentuja kohdeltiin käydessäni hyvin ja kaikki pennut olivat puhtaita ja reippaita . Kukaan ei vapissut eikä ollut arka. Myös isommat koirat tulivat reippaasti tervehtimään
Kennelin pitäjät erittäin ystävällisiä- Anonyymi
"Pennut myydään rekisteröityinä 8 viikon ikäisinä 2.3.2023 alkaen. Sirutus 19.2.2023 ja rekisteröinti 20.2.2023." Ostit pennun vaikka luovutus kuulemma vasta 2.3. , kun ovat täyttäneet 8vk... Miksi kasvattaja haluaa näin nopeasti eroon ja tekee toisin kuin sanoo... Itse en kyllä ostaisi...
- Anonyymi
Hei pentu syntynyt 5.1.23 joten myytiin seitsemän viikon ikäisenä. Pennun myyntiikä on 7-8viikkoa. Pentu erittäin virkeä. Leikkii syö ja nukkuu hyvin. Yksinkin osaa olla pienen ajan.
Minulle jäi kasvattajista ihan hyvä tunne. Hoitavat ja syöttääväät pennut hyvin.
Hieman ihmeissäni olen tälläisestä keskustelusta Heillä on kennel ja he hoitavat ja kasvattavat koiria päätyönään. - Anonyymi
Pentu oli syntynyt 5.1 ja myytiin seitsemän viikon ikäisenä
- Anonyymi
Pennylla on luovutus påivå. Mina myyn aina sen jalkeen. Ålkåå kirjoitako valheita
- Anonyymi
on torilla myynissä, koiralla on sairaus kirsikka silmä.. kauhea kuva
- Anonyymi
Minulla on kolme eri rotua. Cavalier kingcharlesinspanieli, Kingcharlesinspanieli ja Amerikankockerspanieli. En tee koskaan sekarotuisia pentuja. Kaikki koirani ovat puhdasrotuisia. Kaikki pennut on rekisteröity Kennelliitossa ja kaikki pennut on eläinlääkäri tarkastanut ennen luovutusta. Pennut myydään vain luovutus päivästä eteenpäin. Talooni voi tulla vapaasti katsomaan pentuja ja heidän vanhempiaan. Olen venäläinen ja asunut Suomessa yli 20 vuotta, jotakin se tilanne ei miellytä. Minulla ei ole tuliaseita kotona, joten minua ei tarvitse pelätä.
- Anonyymi
Minä en myy tätä koiraa. Perhe osti pennun, jolla ei ollut kirsikkasilmää. He jättivät alkavan silmävian huomiotta ja hoitamatta. Pentueen astutuksessa käytin toisen kennelin urosta. Pentueen syntymän jälkeen kasvattaja tunnusti, että voi tulla kirsikkasilmiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en myy tätä koiraa. Perhe osti pennun, jolla ei ollut kirsikkasilmää. He jättivät alkavan silmävian huomiotta ja hoitamatta. Pentueen astutuksessa käytin toisen kennelin urosta. Pentueen syntymän jälkeen kasvattaja tunnusti, että voi tulla kirsikkasilmiä
se oli sinun koira, lähetin viesti myyjälle, mistä pentu oli ostettu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256