Onko kokemusta kasvattajasta Nadja Häiväläinen.

aarghii

Amerikan cokereita ostaneet viestikää kasvattajasta pleace

28

5319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvatheiluu
      • helluvaa

        Ei ainakaan vielä näy rekisteröityinä koira.netissä.


    • Nlykävijä

      Jalostietojärjestelmästä löytyy emä. Sillä on c-lonkat ja silmäongelmia. Pentujen rekisteröinti ei välttämättä näy vielä. Kasvattajan eka pentue?

      • helluvaa

        Mistä löysit emän nimen? Ei ole pennut edes rotujärjestön pentuvälityksessä.


      • Dalmis

        Myynti-ilmoituksia ollut aikaisemminkin...


    • Nlykävijä

      Torin ilmoituksessa on kuva, josta löytyy vanhempien nimet.

    • Infoksisiis

      Kirjoittanut sen nartun nimen väärin siihen kuvaan, tai sitten sen nimistä koiraa ei ole täkäläisittäin rekisteröity. Bartie Dollia ei löydy, Barbie Doll löytyy.
      Sillä on diagnosoitu ylimääräisiä silmäripsiä muistaakseni tarkoittava diagnoosi distichiasis ja puutteellinen kyynelkanavan aukko. Isällä näkyy olevan samat diagnoosit ja kummallakin lonkat CC ja polvet 00.

    • juppendaali

      Ei ole pentuja vieläkään rekisteröity.

      • Kuisnäi

        Kennel nimi (jos Keep Fire sama ...?) myönnetty viime vuonna - rotu mainintaa ei ole ilmoitettu. Pentueen rekisteröintiä en löytänyt?


      • Kuisnäi

        P.S Hinnat ovat ainakin suolaiset!


      • Anonyymi

        Katsoin nettisivustolta nyt pentuja, jotka syntyneet elokuussa 2019. Monet kuvat minusta myös oudon näköisiä ollakseen täysrotuisia cavaliereja, näyttävät kingcharlesin spanieleilta. Pentujen rekisteröinnit tässäkin puuttuvat. En uskaltaisi ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin nettisivustolta nyt pentuja, jotka syntyneet elokuussa 2019. Monet kuvat minusta myös oudon näköisiä ollakseen täysrotuisia cavaliereja, näyttävät kingcharlesin spanieleilta. Pentujen rekisteröinnit tässäkin puuttuvat. En uskaltaisi ostaa.

        Huomasin nyt jälkikäteen, että on ilmoitettukin, että myytävänä kingcharlesin pentuja, ei siis cavaliereja, vaikka nettisivustolla ilmoitetaan kaksi rotua vain, eli Amerikan Cockeri ja Cavalieri. Vähän kuin hämäystä. Onko mennyt rodut sekaisin, luuleeko kasvattaja, että nämä kaksi, cavalier kingcharlesin spanieli ja pelkkä kingcharlesin spanieli ovat sama rotu?? En edelleenkään ostaisi täältä kennelistä.


    • Anonyymi

      pentuja syntyy 3.sta rodusta ...jatkuvaa tuotantoa....verotkin pitäsi maksaa

      • Anonyymi

        voi olla hän maksaa veroja. pennut taas loputonta. 1 kuussa 2 pentuetta...


      • Anonyymi

        Jos et ole verovirastosta verotietoni eivät koske sinua. Elä rauhassa


      • Anonyymi

        Olethan varmasti itse nähnyt. Koirani syövät ja asuvat paremmin kuin jotkut kommentoijat


    • Anonyymi

      Minä hain sieltä reippaan Kingin pennun. Pentuja kohdeltiin käydessäni hyvin ja kaikki pennut olivat puhtaita ja reippaita . Kukaan ei vapissut eikä ollut arka. Myös isommat koirat tulivat reippaasti tervehtimään
      Kennelin pitäjät erittäin ystävällisiä

      • Anonyymi

        "Pennut myydään rekisteröityinä 8 viikon ikäisinä 2.3.2023 alkaen. Sirutus 19.2.2023 ja rekisteröinti 20.2.2023." Ostit pennun vaikka luovutus kuulemma vasta 2.3. , kun ovat täyttäneet 8vk... Miksi kasvattaja haluaa näin nopeasti eroon ja tekee toisin kuin sanoo... Itse en kyllä ostaisi...


    • Anonyymi

      Hei pentu syntynyt 5.1.23 joten myytiin seitsemän viikon ikäisenä. Pennun myyntiikä on 7-8viikkoa. Pentu erittäin virkeä. Leikkii syö ja nukkuu hyvin. Yksinkin osaa olla pienen ajan.
      Minulle jäi kasvattajista ihan hyvä tunne. Hoitavat ja syöttääväät pennut hyvin.
      Hieman ihmeissäni olen tälläisestä keskustelusta Heillä on kennel ja he hoitavat ja kasvattavat koiria päätyönään.

    • Anonyymi

      Pentu oli syntynyt 5.1 ja myytiin seitsemän viikon ikäisenä

      • Anonyymi

        Pennylla on luovutus påivå. Mina myyn aina sen jalkeen. Ålkåå kirjoitako valheita


    • Anonyymi

      on torilla myynissä, koiralla on sairaus kirsikka silmä.. kauhea kuva

      • Anonyymi

        Minulla on kolme eri rotua. Cavalier kingcharlesinspanieli, Kingcharlesinspanieli ja Amerikankockerspanieli. En tee koskaan sekarotuisia pentuja. Kaikki koirani ovat puhdasrotuisia. Kaikki pennut on rekisteröity Kennelliitossa ja kaikki pennut on eläinlääkäri tarkastanut ennen luovutusta. Pennut myydään vain luovutus päivästä eteenpäin. Talooni voi tulla vapaasti katsomaan pentuja ja heidän vanhempiaan. Olen venäläinen ja asunut Suomessa yli 20 vuotta, jotakin se tilanne ei miellytä. Minulla ei ole tuliaseita kotona, joten minua ei tarvitse pelätä.


      • Anonyymi

        Minä en myy tätä koiraa. Perhe osti pennun, jolla ei ollut kirsikkasilmää. He jättivät alkavan silmävian huomiotta ja hoitamatta. Pentueen astutuksessa käytin toisen kennelin urosta. Pentueen syntymän jälkeen kasvattaja tunnusti, että voi tulla kirsikkasilmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en myy tätä koiraa. Perhe osti pennun, jolla ei ollut kirsikkasilmää. He jättivät alkavan silmävian huomiotta ja hoitamatta. Pentueen astutuksessa käytin toisen kennelin urosta. Pentueen syntymän jälkeen kasvattaja tunnusti, että voi tulla kirsikkasilmiä

        se oli sinun koira, lähetin viesti myyjälle, mistä pentu oli ostettu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe