Sipilä ja Uutisvuodon vitsi

KosKansalainen

Huomasiko kukaan muu katsoessaan Uutisvuotoa, kuinka Barbara Lybeckin (paneelin ohjaaja) vitsi Juha Sipilästä (07.55 ohjelman alusta) on leikattu pois? Onkohan Sipilä käynyt taas jututtamassa Ylen johtoa....
Jos studioyleisön henkilö näkee tämän viestin ja muistaa vitsin niin kommentoi alapuolelle. Emme voi antaa sensuurille valtaa vaikka joku omasta mielestään suuri herra (Sipilä) näin tahtoo. Muistetaan kummiskin, että kaikki on tasa-arvoisia keskenään, ainaki vielä tällä hetkellä.

8

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva654

Näköjää Suomenkin tiedotusvälineet kuuluvat propagandakoneistoon...turha ihmisten on puhua että Venäjällä tiedotusvälineet vääristelevät. Yhtä lailla kaikki maailman tiedotusvälineet ovat tiedon vääristäjiä....

• Nimimerkkierkki1

Oli tekemällä tehty koko juttu. Ei kannata alkaa vauhkoamasta enempää kuin on tarpeellista. Eli rauhoittukaa ja hajaantukaa.

• Nimimerkkierkki1

Huomasin. Sehän leikattiin pois ennen kuin ehti edes alkaa. Ohjelma on ennalta nauhoitettu. Oliko tarkoitus tehdä asiasta epäselvä, melkein luulen niin. Eli oli tarkoitettu vitsiksi koko juttu. Aika nokkelaa. Mitähän siitäkin sitten seuraa.

• Älykkö12

Aika nokkela veto Babalta. Älykkönaiset osaa.

• vitsinvitsinvitsi

Siis "vitsin" vitsi oli juuri se, että se oli ikään kuin muka sensuroitu pois. Mitään varsinaista vitsiä ei siis ollut olemassakaan. Jos siitä olisi oikeasti sensuroitu joku vitsi, niin ei siitä olisi tuota alkupätkääkään tuohon jätetty. Voi että ihmiset ovat tyhmiä kun eivät edes huumoria ymmärrä.

Tiesittekö muuten, että Uutisvuotoon kuvataan materiaalia ja tehtäviä huomattavasti enemmän, kuin mitä ohjelma-aikaan mahtuu. Eli vaikka kuinka hyviä vitsejä jää joka viikko tv:n katsojilta näkemättä. Kaikki eivät vain päädy ohjelmaan. Mutta eipä niistäkään leikkauksista mitään parin sekunnin pätkiä jää itse lopulliseen ohjelmaan kummittelemaan.

Ja ohjelman juontaja ei kirjoita omia vitsejään, sen tekee käsikirjoittajat.

• vitsimiekkat

mua tekis tehä vitsejä

miksi tomaatti itki pussissa

• vitsimiekat
        vitsimiekkat kirjoitti:

mua tekis tehä vitsejä

miksi tomaatti itki pussissa

? nii miksi se itki se kysymys merkki

• Loistava vasemmisto-ohjelma tämä Uutisvuoto.
      Tekevät pilkkaa nykyhallituksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      69
      4092
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      21
      2321
    3. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      447
      1994
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      165
      1871
    5. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      93
      1194
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      108
      1186
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      236
      1125
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      33
      967
    9. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      844
    10. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      173
      785
    Aihe