Sipilä ja Uutisvuodon vitsi

KosKansalainen

Huomasiko kukaan muu katsoessaan Uutisvuotoa, kuinka Barbara Lybeckin (paneelin ohjaaja) vitsi Juha Sipilästä (07.55 ohjelman alusta) on leikattu pois? Onkohan Sipilä käynyt taas jututtamassa Ylen johtoa....
Jos studioyleisön henkilö näkee tämän viestin ja muistaa vitsin niin kommentoi alapuolelle. Emme voi antaa sensuurille valtaa vaikka joku omasta mielestään suuri herra (Sipilä) näin tahtoo. Muistetaan kummiskin, että kaikki on tasa-arvoisia keskenään, ainaki vielä tällä hetkellä.

8

198

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva654

Näköjää Suomenkin tiedotusvälineet kuuluvat propagandakoneistoon...turha ihmisten on puhua että Venäjällä tiedotusvälineet vääristelevät. Yhtä lailla kaikki maailman tiedotusvälineet ovat tiedon vääristäjiä....

• Nimimerkkierkki1

Oli tekemällä tehty koko juttu. Ei kannata alkaa vauhkoamasta enempää kuin on tarpeellista. Eli rauhoittukaa ja hajaantukaa.

• Nimimerkkierkki1

Huomasin. Sehän leikattiin pois ennen kuin ehti edes alkaa. Ohjelma on ennalta nauhoitettu. Oliko tarkoitus tehdä asiasta epäselvä, melkein luulen niin. Eli oli tarkoitettu vitsiksi koko juttu. Aika nokkelaa. Mitähän siitäkin sitten seuraa.

• Älykkö12

Aika nokkela veto Babalta. Älykkönaiset osaa.

• vitsinvitsinvitsi

Siis "vitsin" vitsi oli juuri se, että se oli ikään kuin muka sensuroitu pois. Mitään varsinaista vitsiä ei siis ollut olemassakaan. Jos siitä olisi oikeasti sensuroitu joku vitsi, niin ei siitä olisi tuota alkupätkääkään tuohon jätetty. Voi että ihmiset ovat tyhmiä kun eivät edes huumoria ymmärrä.

Tiesittekö muuten, että Uutisvuotoon kuvataan materiaalia ja tehtäviä huomattavasti enemmän, kuin mitä ohjelma-aikaan mahtuu. Eli vaikka kuinka hyviä vitsejä jää joka viikko tv:n katsojilta näkemättä. Kaikki eivät vain päädy ohjelmaan. Mutta eipä niistäkään leikkauksista mitään parin sekunnin pätkiä jää itse lopulliseen ohjelmaan kummittelemaan.

Ja ohjelman juontaja ei kirjoita omia vitsejään, sen tekee käsikirjoittajat.

• vitsimiekkat

mua tekis tehä vitsejä

miksi tomaatti itki pussissa

• vitsimiekat
        vitsimiekkat kirjoitti:

mua tekis tehä vitsejä

miksi tomaatti itki pussissa

? nii miksi se itki se kysymys merkki

• Loistava vasemmisto-ohjelma tämä Uutisvuoto.
      Tekevät pilkkaa nykyhallituksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      110
      1491
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      142
      696
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      571
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      204
      562
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe