Mikä olisi sopiva? Monissa ei näytä olevan kuulokeliitäntää.
pikkutelkkari kuulokeliitännällä
3
116
Vastaukset
- 20oIIK
"Mikä olisi sopiva?"
Sellainen, jossa tuo liitäntä on. - Kuulokeliittimiä_löytyy
Mitä kuvakokoa olet etsimässä? Joillekin "pikkutelkkari" on 20"-24", joillekin minimi on 32" ja pari vuotta sitten mainostettiin, että 55" on suositus minimikooksi. Kun Verkkokaupan tuotelistaa katselee, niin monessa tv:ssä on kuulokeliitäntä olemassa. Selaile sieltä lisää tietoa..
Oma tv on kolme vuotta vanha 55" Sony ja siinäkin on kuulokeliitäntä. Samsungin ohuenohuissa malleissa on käytössä "komposiitti-/komponenttihybridi" -liitin, joka tarkoittanee AV-yhdistelmäliitintä, johon tarvitaan erillinen adapterikaapeli. Vanha Scart -liitin on ollut pakko jättää pois suuren mekaanisen kokonsa takia, joten tuohon AV-liitäntään on sitten koottu kokoelma liitäntöjä. - eiookaikis
Useimmissa tuo 3,5mm out liitäntä on, mutta ei toki kaikissa. Siinä on sekin etu että tottelee tv-kaukkarin volyymin säätöä. Meillä siihen on kytketty tietsikka kajarit, 2 basso, paremmin tulee äänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949