Moi ! Mulla on sellainen juttu että mun äiti ostaa München siskolle ja veljelle kaikkee ja mulle ei osteta mitään.Tälläviikolla mun sisko on siis saanut 40€ edestä vaatteita,joo kyl mullekkin tarjottiin et saan vaatteita 20€ kirppikseltä mut en löytäny mitään .Mun veli saa uusia pelejä ja lisäosia niihin todella usein .Tänään äitini oli ostanut mun kauan himoitsemat puhelimenkuoret mun siskolle.Mä olin pyytänyt niitä mut en saanu.Äitini oikein esitteli kuoria ja sanoi että onpas hienot.Whaat?Mulle ei edes voida ostaa ehjää laturia saati sitten vaatteita .Joudun kulkemaan rikkinäisissä vaatteissa .Mun sisko saa myös käteistä 20€kk ja Mä saan 5€ vaikka mun koulu menee paremmin ku sillä .Mun sisko on mua 2 vuotta nuorempi ja veli 5 vuotta nuorempi.Laitan jopa meijän perheen ruoat ja kiitos menee aina siskolleni joka huijaa että laittoi ruoan .äiti on paska
Mut jätetään ulkopuolelle
Buuuuum
5
237
Vastaukset
- EsupsTill21.12
En tiennytkään että Saksan suurkaupungilla, Münchenilla, on sisaruksia... The more you know.
- Jokuinuiitti
Lol oot joku hemmoteltu pikku kakara ja oot kateellinen ku et saa kokoajan kaikkee😂
- ghjafe0hugidjos
jos sinusta tuntuu että sinua kohdellaan huonosti muihin sisaruksiisi verrattuna kannattaa jutella asiasta vanhempiesi kanssa, jos he eivät kuuntele tai et saa kerrottua asiaasi kannattaa puhua jollekkin muulle aikuiselle (kummille, opettajalle, tai jollekkin vanhemmalle sukulaiselle)
taino en vittu tiiä mee vaikka töihin - tottuuspaljastui
Oot adoptoitu
- T.Ketunmakkara
Mikä vittu sitä vaivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779