Onko täällä tietoa, milloin Honor 7:aan tulee seuraavan kerran ohjelmistopäivitys? Ei ainakaan 1 - 1,5 kk:een ole tullut...
Ohjelmistopäivitys?
MillonTulee
4
119
Vastaukset
- HuonoHonor
Se ei saa edes Nougat päivitystä joten tuskin tulee muutakaan.
- ItkuLähellä
Onko todella noin? Ihan minun tuuriani. Vaihdoin sitten näköjään huonosta puhelimesta toiseen huonoon... Elämä potkii tällä hetkellä kovaa päähän...
- Henskelimies6
Android nougat voi saada myöhemmin käyttöjärjestelmäksi.mutta käyttöliittymäähän huawei päivittää jatkuvasti..jopa keran kuukaudessa..se on automatisoitu ja ei välttämättä edes huomaa
- voipöllömikäpöllö
Siis miksi pitää saada päivitys ??? Olisko yksinkertaisesti niin, ettei ole päivitystarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940