Tää viesti on siis niille, jotka vastailee sims 1 koskeviin kysymyksiin: Hanki sims 2, se on parempi, tai jotain sinne päin. Toki tän saa muutkin lukea.
Eli aika usein kun henkilöt täällä kysyvät jotain sim ykköseen liittyen, saavat he vastauksiksi: -Osta sims 2 se on parempi! tai kun he juhlivat, kun ovat saaneet vaikka Taikaa-lisäosan. Ymmärrän hyvin että sims 2 on hyvä, mutta ei kaikilla ole rahaa ostaa sitä tai tietokoneessa tarpeeksi tilaa. Miksi heidän ei siis anneta olla iloisia edes sims 1 pelistä? Kaikki eivät myöskään välttämättä halua sims 2 peliä, koska ongelmia on jo ykkös osankin kanssa, ja kun he kysyvät täältä apua, vastataan: osta sims 2. Se ei ole kivaa, ja toivon, että niin ei vastailla enään visteihin.
Ärsyttävää
8
419
Vastaukset
- jonttu
joo ainakun mä kysyn apua sims 1:kköseen niin ne neuvoo vaan kakkoseen niin mä en osaa hirveesti pelata hyvin sims1:kköstä kun kukaan ei kerro niin oon 100% samaa mieltä.......
Kannattais kertoa mihin peliin kysyy apua. Ja en oo pitkään aikaan nähnyt mitään "Osta sims 2!!" juttuja. Tai no en oo ees jaksanu lukea niitä sims 1 viestejä.
Ja jos on ongelmia ykkösen kanssa, niin se ei ole syy etteikö vois ostaa uudempaa. Kyllä rahaa aina saa. Ei pelit mun mielestä maksa paljoa. Koneen tehot on ainoa asia missä voi tulla vähän enemmän ongelmia.
Simssin pelaajat on aika nuoria ja semmosia, ettei välttämättä tajua koneista mitään. Joitakin koneen tehoja voi katsoa painamalla "Oma Tietokonetta" oikealla hiiren näppäimellä ja valitsemalla "Ominaisuudet".
"Yleiset" välilehdessä kohdasta Tietokone.- Palikka
lammas-jr kirjoitti:
Kannattais kertoa mihin peliin kysyy apua. Ja en oo pitkään aikaan nähnyt mitään "Osta sims 2!!" juttuja. Tai no en oo ees jaksanu lukea niitä sims 1 viestejä.
Ja jos on ongelmia ykkösen kanssa, niin se ei ole syy etteikö vois ostaa uudempaa. Kyllä rahaa aina saa. Ei pelit mun mielestä maksa paljoa. Koneen tehot on ainoa asia missä voi tulla vähän enemmän ongelmia.
Simssin pelaajat on aika nuoria ja semmosia, ettei välttämättä tajua koneista mitään. Joitakin koneen tehoja voi katsoa painamalla "Oma Tietokonetta" oikealla hiiren näppäimellä ja valitsemalla "Ominaisuudet".
"Yleiset" välilehdessä kohdasta Tietokone.samaa mieltä. pistää vit*uttamaan kun vastaillaan vaan 'osta sims 2'. ei kaikilla (esmes minulla) ole VARAA!!! voip...
- peikkolaspi
Palikka kirjoitti:
samaa mieltä. pistää vit*uttamaan kun vastaillaan vaan 'osta sims 2'. ei kaikilla (esmes minulla) ole VARAA!!! voip...
miten niin oma vika. kaikissa perheissä ei ehkä viitsitä kuluttaa rahoja sims kakkoseen. ja siis jos on NIMENOMAAN kysynyt neuvoa YKKÖSEEN, niin sillon on aika ärsyttävää mennä kehumaan ja jankkaamaan kokoajan sims kakkosesta. niille omat keskustelut, eikö?
- åÅåÅå
lammas-jr kirjoitti:
"Yleiset" välilehdessä kohdasta Tietokone.mä sanon sulle lammakselle suorat sanat sä ooot PERSEEEEESTÄ VITUN HOMO MULKKu
- Vada
Aivan. Ei kaikilla ole rahaa ostaa peliä, tai jos olisikin, ei tietokoneen teho välttämättä riitä pyörittämään peliä. Niinkuin tässä mun koneessa. :/
- K¡su
Eikö teillä ole varaa ostaa sitä??!! Ihan sääliksi käy teitä köyhiä. Ja jos koneella ei ole tilaa, poistakaa Sims 1:set pois koneelta!
Turha valittaa että kaikki sanoo ''osta sims 2''
sillä ketä enää kiinnostaa joku paska sims 1?
Get Life Kid's! - Eräs MJ-fani
K¡su kirjoitti:
Eikö teillä ole varaa ostaa sitä??!! Ihan sääliksi käy teitä köyhiä. Ja jos koneella ei ole tilaa, poistakaa Sims 1:set pois koneelta!
Turha valittaa että kaikki sanoo ''osta sims 2''
sillä ketä enää kiinnostaa joku paska sims 1?
Get Life Kid's!Olepas hiljaa, sinä näsäviisas natiainen. Itseäni kiinnostaa The Sims 1 enemmän kuin 2-osa. Olisi varaa ostaa se 2-versio mutta kun en halua! Pidän ykkösversiosta paljon paljon enemmän, joten turhaan tulet muille aukomaan päätäsi mikä on paras jne. Oletko kuullut erilaisista ihmisistä? Ei siis klooneista, jotka kuuntelevat samaa musaa, pelaavat samoja pelejä jne. Ilmeisesti et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564