laskeeko matkojen hinnat ?

UMMIKKOMINNA

moicca.ollaan suunniteltu että mentäis käymään ensi kesänä sunny beachilla tai kultahietikolla .kannattaako nyt jo varata matkat vai pääseekö halvemmalla jos odottelee vielä ja varaa matkan vasta pari kuukautta ennen lähtöä.laskeeko matkatoimistot hintoja tämän päivän hinnoista. kumpi olis parempi paikka SB vai kultahietikko ei olla ennen käyty Bulgariassa. ollaan pari 20 v likkaa.

4

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nazdrave

      Kas kun ei voi tietää. Tulevaisuuden ennustaminen on tunnetusti haastavaa. -Monet matkan järjestäjät antavat ihan kelpo alennuksia näin alkutalvesta tehtäville varauksille ja onhan siinä se etu, että valintaa piisaa ja saa mieluisen hotellinkin helpommin. Toisaalta hyvällä tuurilla voi taas saada tosi edullisen äkkilähdön, mutta sitten pitää olla reppu valmiina eikä saa nirsoilla kohteen ja hotellin kanssa. -Jos vaihtoehdot on tehdä varaus nyt tai pari kuukautta ennen lähtöä niin mieluummin nyt koska jos hinnat ovat tippuakseen niin ne halpenevat vasta lähempänä kutakin lähtö päivää. -En ota kuitenkaan minkäänlaista poliittista vastuuta tämän suhteen.

    • okm

      Kysynnän ja tarjonnan laki määrää pitkälti matkan hinnan. Ja tietysti hotellin taso. En tiedä miten isot kiintiöt matkatoimistot ovat varanneet. Ei kannata puoliksi tyhjiä koneita sinne lennättää. Jos Suomessa on kuuma kesä niin monet viettävät loman kotimaassa. Jos tulee vettä kaatamalla kuten toissa kesänä niin voi olla vaikeaa äkkilähtöä edes saada mihinkään hintaan. Pääseekö lähtemään lyhyellä varoitusajalla vai onko loman ajankohta lyöty lukkoon. On huomioitava, että Bulgaria on entisen itäblokin maita ja rikollisuus on yleistä. Poliisiin ei voi luottaa. Kannattaa tutustua ulkoministeriön matkustustiedotteeseen. En voi sanoa kumpi kohde teille sopii paremmin, koska en tiedä millaista lomaa haluatte? Sunny Beach oli ainakin ennen nuorison paikka. Aikamoista hulinaa. Kultahietikolla oli hieman rauhallisempaa.

    • näkökulmatämäkin

      Terrorismin ja pakolaisuuden takia matkakohdevalikoima on kaventunut. Tuskin on odotettavissa roimia alennuksia lähempänä lähtöajankohtaa.
      Yhä enemmän ihmisiä haluaa yhä vähempiin paikkoihin alle 3-4 tunnin lennon.

    • neula

      Olen ollut molemmissa paikoissa yhteensä 12 kertaa,mukaan lukien Albena.Itse pidän enemmän kultahietikosta.Sopii myös nuorille.Sb.llä rantabaareja enemmän ja vähän kalliimpi paikka.Jos ei ole niin hotellilla väliä niin aina on vähän jotkin hinnat laskeneet hotelleista.Kultahietikon paras hotelli on ERMA.on hyvällä paikalla rannan tuntumassa.Tjäreborgin sivulla on ollut hotelliin aika edullisia tarjouksia.Hyvää matkaa teille jos sinne menette.Pitäkää huoli toisistanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe