Oon kovalla ja ei vaa tuu!!

IHaveALittleProblem

Eli oon kovalla ja en oo varma mistä johtuu joko vaaleasta leivästä tai punasesta lihasta joita söin eilen pitkästä aikaa ja niiden jälkee tuli aika nopeaa huono olo. Sain kyll myös tartunnan kaverista ku sill on yskä et ihana kuume on täs viell samalla. 37-38 asteen kuume. Mut pääasia se että mä oon ollu eilisestä lähtien kovalla ja kakka ei vaa tule. Otin aika monta tuntia sit jonku tabletin joka vois auttaa ja kyll se vähä auttokin mutta silti tunnen kun siihen jää juuri puolivälii asti sitä ja ei haluu tulla loppuun asti. Eikä ny ois oikee mahdollista käydä misää lääkärissä yms. Ei oo ikinä ollu näin kauaa kovalla. Mitä niiku voisin tehä et saisin sen ainaski tän päivän aikana hoidettuu sillä en jaksa tätä enää ku reikäki on jo nii kipee ku pitäny sitä paskaa siinä yrittää vääntää.

9

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulumieltä

      Ryyppää rankasti parisen viikkoa, niin on ihme, jos ei kakkelberi irtoa...

    • eikämaksapaljoa

      Selvästi kuidunpuute tuo kovavatsaominaisuus. Kannattaa mennä apteekkiin kysymään itselle sopivaa lisäkuitua.
      Oli hieno niksi kun puhelimessa kaveri ehdotti lisäkuidun saamista. Vaikuttaa myös ripulien vähenemiseen.

      • ParmpiNouvo

        Lisä kuitua saa parhaiten lähikaupasta. Ostamaan siis runsaskuituisia pälipala keksejä, kymmenen sellaisen jälkeen odota hetki ja johan alko irrota. Eikä eedes tavinnut rämpiä aoteekkiin.


    • egarwhet

      Syö pussillinen kuivattuja aprikooseja , kyllä lähtee !

    • ulostuslääkeluonnosta

      Osta pussillinen luumuja ja syö sellaisenaan. Opettele syömään kasviksia ja juureksia kuten porkkanaa, punajuurta, lanttua, kaalia ja viljaa. Sy kuitupitoista leipä. Osta pellavan siemeniä. Nämä ovat luonnon oma ulostuslääke.

    • kuoretmukaan

      Osta hedelmiä ja syö kuorineen.

    • tulivaanmieleen

      mene apteekkiin.

    • vettävettä

      Kyllä leipä tukkii suolen. Juo paljon vettä.

    • nigs

      Kaikille ei sovi kaikki kuidut. Mä en voi syödä leipää; hidastuu toiminta kolmasosaan normaalista. Peruna ei myöskään toimi mutta muut kasvikset nopeuttaa. Yks konsti on jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin juo reilusti kusta. Tulee ripuli hetken kuluttua. Kokeiltu on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe