Oon kovalla ja ei vaa tuu!!

IHaveALittleProblem

Eli oon kovalla ja en oo varma mistä johtuu joko vaaleasta leivästä tai punasesta lihasta joita söin eilen pitkästä aikaa ja niiden jälkee tuli aika nopeaa huono olo. Sain kyll myös tartunnan kaverista ku sill on yskä et ihana kuume on täs viell samalla. 37-38 asteen kuume. Mut pääasia se että mä oon ollu eilisestä lähtien kovalla ja kakka ei vaa tule. Otin aika monta tuntia sit jonku tabletin joka vois auttaa ja kyll se vähä auttokin mutta silti tunnen kun siihen jää juuri puolivälii asti sitä ja ei haluu tulla loppuun asti. Eikä ny ois oikee mahdollista käydä misää lääkärissä yms. Ei oo ikinä ollu näin kauaa kovalla. Mitä niiku voisin tehä et saisin sen ainaski tän päivän aikana hoidettuu sillä en jaksa tätä enää ku reikäki on jo nii kipee ku pitäny sitä paskaa siinä yrittää vääntää.

9

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulumieltä

Ryyppää rankasti parisen viikkoa, niin on ihme, jos ei kakkelberi irtoa...

• eikämaksapaljoa

Selvästi kuidunpuute tuo kovavatsaominaisuus. Kannattaa mennä apteekkiin kysymään itselle sopivaa lisäkuitua.
      Oli hieno niksi kun puhelimessa kaveri ehdotti lisäkuidun saamista. Vaikuttaa myös ripulien vähenemiseen.

• ParmpiNouvo

Lisä kuitua saa parhaiten lähikaupasta. Ostamaan siis runsaskuituisia pälipala keksejä, kymmenen sellaisen jälkeen odota hetki ja johan alko irrota. Eikä eedes tavinnut rämpiä aoteekkiin.

• egarwhet

Syö pussillinen kuivattuja aprikooseja , kyllä lähtee !

• ulostuslääkeluonnosta

Osta pussillinen luumuja ja syö sellaisenaan. Opettele syömään kasviksia ja juureksia kuten porkkanaa, punajuurta, lanttua, kaalia ja viljaa. Sy kuitupitoista leipä. Osta pellavan siemeniä. Nämä ovat luonnon oma ulostuslääke.

• kuoretmukaan

Osta hedelmiä ja syö kuorineen.

• tulivaanmieleen

mene apteekkiin.

• vettävettä

Kyllä leipä tukkii suolen. Juo paljon vettä.

• nigs

Kaikille ei sovi kaikki kuidut. Mä en voi syödä leipää; hidastuu toiminta kolmasosaan normaalista. Peruna ei myöskään toimi mutta muut kasvikset nopeuttaa. Yks konsti on jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin juo reilusti kusta. Tulee ripuli hetken kuluttua. Kokeiltu on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2428
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      131
      2369
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1831
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      14
      1642
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1277
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1234
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1212
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      134
      877
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      868
    Aihe