Eli oon kovalla ja en oo varma mistä johtuu joko vaaleasta leivästä tai punasesta lihasta joita söin eilen pitkästä aikaa ja niiden jälkee tuli aika nopeaa huono olo. Sain kyll myös tartunnan kaverista ku sill on yskä et ihana kuume on täs viell samalla. 37-38 asteen kuume. Mut pääasia se että mä oon ollu eilisestä lähtien kovalla ja kakka ei vaa tule. Otin aika monta tuntia sit jonku tabletin joka vois auttaa ja kyll se vähä auttokin mutta silti tunnen kun siihen jää juuri puolivälii asti sitä ja ei haluu tulla loppuun asti. Eikä ny ois oikee mahdollista käydä misää lääkärissä yms. Ei oo ikinä ollu näin kauaa kovalla. Mitä niiku voisin tehä et saisin sen ainaski tän päivän aikana hoidettuu sillä en jaksa tätä enää ku reikäki on jo nii kipee ku pitäny sitä paskaa siinä yrittää vääntää.
Oon kovalla ja ei vaa tuu!!
9
338
Vastaukset
- Joulumieltä
Ryyppää rankasti parisen viikkoa, niin on ihme, jos ei kakkelberi irtoa...
- eikämaksapaljoa
Selvästi kuidunpuute tuo kovavatsaominaisuus. Kannattaa mennä apteekkiin kysymään itselle sopivaa lisäkuitua.
Oli hieno niksi kun puhelimessa kaveri ehdotti lisäkuidun saamista. Vaikuttaa myös ripulien vähenemiseen.- ParmpiNouvo
Lisä kuitua saa parhaiten lähikaupasta. Ostamaan siis runsaskuituisia pälipala keksejä, kymmenen sellaisen jälkeen odota hetki ja johan alko irrota. Eikä eedes tavinnut rämpiä aoteekkiin.
- egarwhet
Syö pussillinen kuivattuja aprikooseja , kyllä lähtee !
- ulostuslääkeluonnosta
Osta pussillinen luumuja ja syö sellaisenaan. Opettele syömään kasviksia ja juureksia kuten porkkanaa, punajuurta, lanttua, kaalia ja viljaa. Sy kuitupitoista leipä. Osta pellavan siemeniä. Nämä ovat luonnon oma ulostuslääke.
- kuoretmukaan
Osta hedelmiä ja syö kuorineen.
- tulivaanmieleen
mene apteekkiin.
- vettävettä
Kyllä leipä tukkii suolen. Juo paljon vettä.
- nigs
Kaikille ei sovi kaikki kuidut. Mä en voi syödä leipää; hidastuu toiminta kolmasosaan normaalista. Peruna ei myöskään toimi mutta muut kasvikset nopeuttaa. Yks konsti on jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin juo reilusti kusta. Tulee ripuli hetken kuluttua. Kokeiltu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818