Kytkinnesteet vuotaa

akkaratti

Apua, mitä tehdä? Toyota yaris 2000 puoliautomaatin kytkinnesteet vuotaa! Uusi laatikko maksaisi 1900e, mutta niin maksoi koko autokin puoli vuotta sitten... Voiko pelkät tiivisteet korjata tms??

Kaikki ideat otetaan vastaan!

9

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi_erkki

      Ei kai ne nesteet laatikon sisällä ole vai millainen on puoliautomaatti-Yariksen tekniikka? Normaalisti kytkimen työsylinteri on siellä laatikon kyljessä.

    • MuutakinAskarreltavaa

      Katopa se pohja ja kotelot samalla kun auto on ylhäällä kytkinremppaa varten. Voi tulla ylläreitä.

      • ihme.ja.kumma

        Eikö sen pitänyt jo kahdessa vuodessa ruostua? Nyt on jo 16 vuotta vierähtänyt? Miten se nyt menikään? Kuinka on mahdollista? Polo olisi jo paalissa tuon ikäisenä.


      • Hämmästyttävänvanha
        ihme.ja.kumma kirjoitti:

        Eikö sen pitänyt jo kahdessa vuodessa ruostua? Nyt on jo 16 vuotta vierähtänyt? Miten se nyt menikään? Kuinka on mahdollista? Polo olisi jo paalissa tuon ikäisenä.

        Olisi varmaan. Yllättävän pitkä aika yarpille, ehkä ne tehtiin ennen lujemmasta aineesta? Vai säilytetty vitriinissä?


    • akkaratti

      Toimii moitteettomasti kunhan lisää nestettä, mutta vuotaa reilusti pois. Vaihtoehtona olisi kokeilla uutta tiivistesarjaa, mutta niitä ei kuulemma löydy?! Kukahan ottaisi tutkittavakseen, tampere ja lähialueet suosituksia?

      • tekniikkamies

        Osta koko työsylinteri, tuskin maksaa maltaita!


    • akkaratti

      Hyvässä kunnossa on muuten, katsastuksesta meni läpi moitteetta, ruostesuojaus ja 180 000 ajettu...

    • maximtaksis

      Olipa ruostunuyt tosiaan ei pohjaa ollenkaa.

    • ZKODA

      kytkin työsylinteri motonetissa maksaa pari kymppiä. ei siihen mitään laatikkoa tarvii vaihtaa. hieno ja luotettava auto yaris on eikä ruostu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe