Koirat tappelee

voivoi1111

Moi, minulla ja miehelläni on kaksi koiraa. Kummatkin eri sukupuolta. Koiramme tappelevat ruoasta, esim. kun kummallakin on omat luut toinen yrittää ottaa toisen luun tai kun toinen menee edes ohi narttu voi alkaa murisemaan. Jopa silloin, kun avaa ruokakaapin tai laittaa takin ylle jossa on nameja taskussa, voivat alkaa tappelemaan. Syövät ruokansa eri huoneissa ja niitä täytyy valvoa etteivät ala tappelemaan.

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Schipperkekoiruli

Meillä on kaksi schipperkeä jotka käyttäytyivät samanlailla... (molemmat myös eri sukupuolta) kun pentuina tulivat, olivat aivan kuin paita ja peppu. Mikään ei erottanut niitä! Koko ajan yhdessä ja tämä jatkui n.1 ja 1/2 v. Sitten alkoi tollanen muriseminen (narttu alkoi murisemaan ensin) sitten parin viikon päästä uros kyllästyi nartun touhuun ja alkoi murisemaan ja haukkumaan. Lopulta tämä yltyi pahemmaksi ja pahemmaksi, kunnes yritettiin viellä kovemmin mieheni kanssa saada kaikki järjestykseen.
      1. Eristimme molemmat koirat eri huoneisiin ensin
      2. Joka päivä, kun oli ruoka-aika niin laitoimme ruokakupit "vierekkäin"
      Kuppien välissä oli verkko, jotta koirat eivät pääsisi käsiksi toisiinsa
      3. Jos toinen alkoi murisemaan otettiin kuppi pois
      4. Murisemisen loppuminen=kuppi takas ja vähän lisää ruokaa

Teimme paljon enemmänkin MUTTA tämän pointti oli siis se, että tehkää toisen koiran läsnäolosta kivaa ja palkitsevaa! Meillä nykyään nämä koirulit ovat taas erottamattomat! (Kaikessa tuossa kesti kauan, mutta se on sen arvoista!

• herkut

Luut on tärkeitä koirille, kateus laittaa koirat nahisteleen, sama mulla vaikka ovat eri tarhoissa silti uros kalvaa luutaan ulkotarhassa ja narttu koiratalossaan vaikka molemilla omat sisätilat ja verkot välissä, kyllä narttu rähisee, uros painuu ulos kun ei hermot kestä kuunella kun akka rähisee...2-suomenajokoiraa...

• 7019

Meillä koirat syövät eri huoneissa, koska laumanjohtaja eli MINÄ ei suostu kuulemaan ainotakaan murahdusta. Ei siinä mitään koirakouluja tarvita, maalaisjärki riittää.

• fjkgtkyxdtgkydtuk

Juuri tämän takia vahinkoja ei saisi päästä käymään ikinä. Herkkä koira voi kerrasta oppia pelkäämään, että sen luu viedään pois ja sitten onkin kouluttamista uudelleenluottoon rutkasti. Älä siis ikinä, koskaan, milloinkaan anna toisen koiran häiritä ruokarauhaa, saatika viedä luuta toisen nenän edestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe