Itsenäisyyspäivänä eka kerta

Oontosissani

Täällä olisi 17-v nuori seurankipeä lukiolaispoju. Oon miettiny että huomenna (6.12) olis oiva mahdollisuus päästä ehkä jopa poikuudesta, ihan näin juhlapäivänä kun kaikki on kotona tai ties missä. Oon fantasioinnut kauan siitä että jonkun tytön kanssa koettaisiin "eka kerta" silleen anonyymisti. Tiedän pari paikkaa mihin voitais mennä 100% suojaan muilta ihmisiltä. Voit toki itsekin ehdottaa paikkaa, mieluiten (Helsinki,Vantaa,Espoo,Kerava,Tuusula,Järvenpää, Porvoo, että pääsee julkisilla helposti :D.)

Oon tosi luotettava ja rennosti mukana joten uskon että vaikka se oliskin sähläystä nii ei se mitään. Oon hommannu kortsuja valmiiks jos vaikka onnistais nytte, aikakin päästä eroon tästä kokemattomuudesta. Voidaan toki tehdä jotain ihan muutakin jos haluut, vapaasti vaan ehdottaa, ei huomenna mulla ole parempaakaan tekemistä ^^.

Uskon että tää vois olla ujommillekkin tytöille sellanen one-time-offer ja voihan siitä saada poikaystävänkin, ken tietää. Voin myös vastailla poikien puolesta kysymyksiin. Mun viime "parisuhde" jos sitä voi siksi kutsuu oli jossain 2-luokal joten se ei oikein ollu mitään.

Vielä teknisiä asioita
minä: 178 (vuosi sitten, jotain tonne päin)
> urheilen joka päivä, ei salia mutta varmaan hoikka kuvais parhaiten
> 100% luotettava ja anonyymi
> hyvä hygienia
> kysy!
sinä:
< ei yli vuotta vanhempaa
< ei haittaa vaikka olisi ujo tai jotain, ei mitään nistejä vaan
< ihan perustyttö, uskon että olet ihan kaunis, (suurin osa tytöistä on)
< hygienia! ja mieluiten normaalipainoinen (saa olla vähän yli tai ali :P)
< rohkeutta varmaan, toivon kuitenkin kuulostavani lähestyttävältä :/

trollit voi jättää vastaamatta, kukaan ei hyödy siitä että peräkammarinpojat (kateellisina) ulvoo.

Laitan kikin tai whatsapin myöhemmin lankaan jos kiinnostunut/kiinnostuneita löytyy

8

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa koittaa iskeä Sampoa, se kyllä asuu Heinolassa

    • Asiallinen ilmoitus, nyt naiset matkaan!

      Aikaisemmin tänään oli nuori nainen etsimässä seuraa, pistäppä hänelle viestiä.

    • Kiinnostunut9

      Saanko sun kikin ku Mä olisin kiinnostunut

      • aloittajaaaa

        Joo, olisin mieluummin käyttäny wappii mut iha sama: 99p0ika
        toi on nolla (0)


    • aloittajaaaa

      kaksi trollia jo ilmoittautunu, saa kyllä tulla juttelee myös ihan vaan

    • EsupsTill21.12

      Mikäs sen isänmaallisempaa kuin käydä itsenäisyyspäivänä huorissa.

    • Kiinnostunu9

      Et ees vastaa

    • Ihan näin mielenkiinnosta, missä julkisilla paikoilla on tiloja joissa saa olla 100% rauhassa? Vaikka kuinka pohdin, ei tule yhtäkään paikkaa mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe