Itsenäisyyspäivänä eka kerta

Oontosissani

Täällä olisi 17-v nuori seurankipeä lukiolaispoju. Oon miettiny että huomenna (6.12) olis oiva mahdollisuus päästä ehkä jopa poikuudesta, ihan näin juhlapäivänä kun kaikki on kotona tai ties missä. Oon fantasioinnut kauan siitä että jonkun tytön kanssa koettaisiin "eka kerta" silleen anonyymisti. Tiedän pari paikkaa mihin voitais mennä 100% suojaan muilta ihmisiltä. Voit toki itsekin ehdottaa paikkaa, mieluiten (Helsinki,Vantaa,Espoo,Kerava,Tuusula,Järvenpää, Porvoo, että pääsee julkisilla helposti :D.)

Oon tosi luotettava ja rennosti mukana joten uskon että vaikka se oliskin sähläystä nii ei se mitään. Oon hommannu kortsuja valmiiks jos vaikka onnistais nytte, aikakin päästä eroon tästä kokemattomuudesta. Voidaan toki tehdä jotain ihan muutakin jos haluut, vapaasti vaan ehdottaa, ei huomenna mulla ole parempaakaan tekemistä ^^.

Uskon että tää vois olla ujommillekkin tytöille sellanen one-time-offer ja voihan siitä saada poikaystävänkin, ken tietää. Voin myös vastailla poikien puolesta kysymyksiin. Mun viime "parisuhde" jos sitä voi siksi kutsuu oli jossain 2-luokal joten se ei oikein ollu mitään.

Vielä teknisiä asioita
minä: 178 (vuosi sitten, jotain tonne päin)
> urheilen joka päivä, ei salia mutta varmaan hoikka kuvais parhaiten
> 100% luotettava ja anonyymi
> hyvä hygienia
> kysy!
sinä:
< ei yli vuotta vanhempaa
< ei haittaa vaikka olisi ujo tai jotain, ei mitään nistejä vaan
< ihan perustyttö, uskon että olet ihan kaunis, (suurin osa tytöistä on)
< hygienia! ja mieluiten normaalipainoinen (saa olla vähän yli tai ali :P)
< rohkeutta varmaan, toivon kuitenkin kuulostavani lähestyttävältä :/

trollit voi jättää vastaamatta, kukaan ei hyödy siitä että peräkammarinpojat (kateellisina) ulvoo.

Laitan kikin tai whatsapin myöhemmin lankaan jos kiinnostunut/kiinnostuneita löytyy

8

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa koittaa iskeä Sampoa, se kyllä asuu Heinolassa

• Asiallinen ilmoitus, nyt naiset matkaan!

Aikaisemmin tänään oli nuori nainen etsimässä seuraa, pistäppä hänelle viestiä.

• Kiinnostunut9

Saanko sun kikin ku Mä olisin kiinnostunut

• aloittajaaaa

Joo, olisin mieluummin käyttäny wappii mut iha sama: 99p0ika
        toi on nolla (0)

• aloittajaaaa

kaksi trollia jo ilmoittautunu, saa kyllä tulla juttelee myös ihan vaan

• EsupsTill21.12

Mikäs sen isänmaallisempaa kuin käydä itsenäisyyspäivänä huorissa.

• Kiinnostunu9

Et ees vastaa

• Ihan näin mielenkiinnosta, missä julkisilla paikoilla on tiloja joissa saa olla 100% rauhassa? Vaikka kuinka pohdin, ei tule yhtäkään paikkaa mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe