Noutajanpennun omistava nelikymppinen nainen kaipaa miespuolista noutajakoiraihmistä treeni- ja koulutusseuraksi. Metsäjälkeä, kuntoharjoittelua, dummyharjoituksia ja peruskoulutusta. Minulla on koulutuskokemusta entuudestaan, nyt vaan kaveri puuttuu niin itseltä kuin koiralta. Laita jokin meiliosoite tähän, niin vaihdetaan ajatuksia ja vinkkejä.
Noutajakoiramies treeni- ja koulutuskaveriksi
4ja14
2
109
Vastaukset
- turhakaipaus
Siinähän kaipaat koirasi kanssa. Mainoslauseesi ei oikein purrut nyt.
- luottomies10
Tervehdys, olen 60v, mies, ja omistan labbiksen, jonka kanssa metsästän, jonkun verran käyn kokeissa. Mut metsästys tärkein. Voisin neuvoa sua koulutukseen liittyen ja toki harjoitellakkin porukassa, jos kiinnostaa? Mulla kokemusta, kolmas noutajakoira jota koulutan/ohjaan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa(vastaa aluksi tähän) olen y-savosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312