Juuuu ajattelin kysästä ajan kulukseni sitä että ku vappunahan litkitään sitä ihanaa käymällä tehtävää simaa, niin että onkos porukka saanu päähänsä "virittää" sitä eli hiivaa ja sokeria lissää ja antaa käydä nii perkeleesti.
Viime vappunahan tuli tätäkin kokeiltua mutta jäihän se sitte liian laihaks. Jos tänä vuonna parempaa.
Kertokaa kokemuksianne, jos uskallatte :)
Viritetty sima
Virijuoma-mies_69
3
234
Vastaukset 3
- OySössökoskenTehtaatAb
voi perkele ei siihen piä laittaa lisää hiivoo, sen sijaan lisää sokrua, siitä se alcoholi siihen syntyy.
- AlexDeLarge
Simaa en oo terästäny, mutta pari-kolme kertaa tuli tehtyä kiljua kyllä pari vuotta sitten. E n k a n n u s t a a l a i k ä s i ä j u o m a a n (varsinkaan kiljua, jmlta)mut se vesilukko oli kyllä tosi kriittinen, ettei litku jäänyt heikoksi.
- Haukan
Eikö sen siman sekaan voi laittaa lorauksen pirtua?
Wauxhall astra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643