Vasta vaivaiset 21 tuntia myöhässä, mutta eiköhän se tästä pitene talven mittaan
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004895816.html
TUI Flyn jokavuotinen myöhästely alkoi
13
290
Vastaukset
- uskaltaakoPutkeen
Alun lennot menikin aikatauluun. Nyt kun huollot on jätetty tekemättä, olikin vain ajan kysymys, rytiseekö vai tuleeko vain myöhästyminen.
Hintoja nostettiin, mutta palvelun perusteita ei parannettu.- RisuPena
Mitkä huollot on jätetty tekemättä? Onko jotain kättä pidempää esittää vai jauhatko paskaa?
- alaplaya
Wamos Airilla matkaan, kuulostaa ainakin tosi luotettavalta. Pelaakohan premium-luokka?
- EiToiste
Tui on perseestä.
- HeiHalooo
Paluu näyttää myöhästyvän ainakin kaksi päivää
- tuuuiiiiiii
Jees näin kävi.Matkalaukut on viellä phuketissa.Ei enää tuita
- lahtotammikuussa
Mikäs juttu tämä on?
Miksi muka jumiin jääneiden paluu viivästyy 2vrk? Miksi ei Vamos voinut porukkaa tuoda pois? Täytyisköhän perua koko TUI-matka?
Vaikuttaa epäilyttävältä Firman touhuilu.- hilsepippeli
no johan ne tuli aamulla vamoksen kyydissä
- Arpapeliä
Wamos hyytyi pukettiin, siitäkö lisämyöhästyminen?
- tuuuiiiiii
Jep jep ,tuli tossa textari Tyilta .Laukut on huolintaliike luvannut 13.12 HKi:iin.Vamos on Federerin tsemppaus huuto.Tämä on joku karjankuljeus firma rautateillä. tupla veellä tai ilman.Et sillei
- sanansamittainen
Mainoksessahan luvattiin...
Vaikka nimi vaihtuu, moni asia pysyy entisellään. - perillepääsee
No jos m/p lennot maksaa halvimmillaan 230 euroa niin ei se niin päivän päälle pitäisi olla..
- tsuhnatjonoon
Tiistai Iltasanomassa oli kauhukertomus Aeroflotin Phuken lennolta. Kannattaa lukea mitä tapahtuu, kun lennoissa on myöhästymisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013