Vietämme itsenäisyyspäivää täällä

äitipuolitakkrana

kotonamme, miehen talossa. Käskin miehen las en tulla juhlaan kello 18, päällä kauniit juhlavaatteet, tytöillä mekot ja hiukset kauniistilaitetut ja valkoinen paitapusero ja poika suorat housut ja mirri ja puvun takki. Laitoin reissuvihkoon äidille viestin että katsoo että tenavat ovat siististi pukeutuneet ja tuovat minulle kukkia ja suklaata.'

Tuli viesti oikein kirosanojen kera että h... sinä... jne.
On kauheeta käytöstä ja puhekieltä, ei ihme että lapsillakin onognelmia vaikka minä kuinka yritä heitä kavattaa ja tehdä heidät normaaleiksi.
Kersat eivät ilmeisesti tule risoissakaan vaatteissa ja likaisian, onneksi sitten niin, ei tarvi tulla likaamaan huonekalujamme. JOs tulee vielä vieraita niin hävettäisi mokomat ryysyläiset.
Mies on kumma, ei ole yhtään kinnostunut siitä miten käyttäydytään ja ollaan, eikä tue minua kasvatustehtävssäni joka on minulle sydämenasia. Sanoo vaan ja murahtaa jotain. Olen hienosta perheestä ja meillä tehtiin aina näin ja minä jatkan ja kavatan miehen lapsia samoin. Halusiva tai ei. Minä määrään. Meillä on tänään kalkkunaa ja olisi kiva juhlia ja leikkiä äitiä ja pitää kuria lapsille, se on äidin velvollisuus vaikka oonki näitipuoli niin on kiva omaksua äidin rooli.
Mutta pysykööt kotona ei tarvi tulla sotkemaan ja riehumaan. Ei oo mun vika että kasvavat kieroon ja epäsiisteiksi. Kaikken teen mutta jos ei riitä ei sittne. Onglamt on lapsissa ei mussa.

18

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fguturtu

      Ap näfmmä vietät itsaripäivää netissä...

    • Taastuojuoppo

      Onko pakko vetää sitä viinaa siihen malliin ,että ei tunne enää edes kirjaimia.
      Saatanan huono provo.

      • tätiopettaasinua

        Siis, kuka nyt vetää viinaa ja missä hän vetää viinaa? Oletko sinä aivan katkera vai kateellinen jos joillakin on asiat hyvin tai huonosti. Minusta on kummallista aina vedetään tämä niinsanottu viinakortti esiin, eikä sitä armotonta viinarallia jota käydään joka päivä viron ja suomen välillä.
        Semmoinen on järkyttävää ettei osta käyttää jano juomana vettä ja karamellejä sen viina vaihtoehtona,
        Kyllä on nykykansa kummallista, viinaa ja viina vaan sinäkin kittaat sinne kurkkuusi. Miksi olet niin välinpitämätön? Olisit rehti ja reilu ja käyttäisin piimää ja vettä kun jano tulee. Soo soo soo.


      • Mirrihehoheko
        tätiopettaasinua kirjoitti:

        Siis, kuka nyt vetää viinaa ja missä hän vetää viinaa? Oletko sinä aivan katkera vai kateellinen jos joillakin on asiat hyvin tai huonosti. Minusta on kummallista aina vedetään tämä niinsanottu viinakortti esiin, eikä sitä armotonta viinarallia jota käydään joka päivä viron ja suomen välillä.
        Semmoinen on järkyttävää ettei osta käyttää jano juomana vettä ja karamellejä sen viina vaihtoehtona,
        Kyllä on nykykansa kummallista, viinaa ja viina vaan sinäkin kittaat sinne kurkkuusi. Miksi olet niin välinpitämätön? Olisit rehti ja reilu ja käyttäisin piimää ja vettä kun jano tulee. Soo soo soo.

        Sinä vedät aina viinaa ja kännissä kirjoitat tänne saatanan huonoja provoja, eikä kukaan ole kade ja katkera alkoholistille, ei alkoholistille voi mennä kovin hyvin.
        Las on
        Kauniistilaitetut
        Mirri
        Onongelmia
        Kavattaa
        Likaisian
        Kasvatustehtävssäni
        Kavatan
        Halusiva
        Oonki
        Nätipuoli
        Kaikken
        Sittne
        Onglamt
        Mussa
        Onko nämä sanat muka selvissäpäin kirjoitettu, tai oletko jotenki vammainen ??
        Kieliasu ja lausekokonaisuudet ihan metsässä ja ei mitään sisältöä.


      • kutikutisullevaan
        Mirrihehoheko kirjoitti:

        Sinä vedät aina viinaa ja kännissä kirjoitat tänne saatanan huonoja provoja, eikä kukaan ole kade ja katkera alkoholistille, ei alkoholistille voi mennä kovin hyvin.
        Las on
        Kauniistilaitetut
        Mirri
        Onongelmia
        Kavattaa
        Likaisian
        Kasvatustehtävssäni
        Kavatan
        Halusiva
        Oonki
        Nätipuoli
        Kaikken
        Sittne
        Onglamt
        Mussa
        Onko nämä sanat muka selvissäpäin kirjoitettu, tai oletko jotenki vammainen ??
        Kieliasu ja lausekokonaisuudet ihan metsässä ja ei mitään sisältöä.

        Ovat. Käytän usein sanan lyhenteitä. Mitä on alkoholi, mitä on viina???? En todellakaan tiedä mitä nuo ovat, onko pesuaineita vai moottoriöljyä?
        Hyvinpä sinä kuitenkin sait selvää lyhenteistäni kun vaan haluat.


      • Mirrihekoheko
        kutikutisullevaan kirjoitti:

        Ovat. Käytän usein sanan lyhenteitä. Mitä on alkoholi, mitä on viina???? En todellakaan tiedä mitä nuo ovat, onko pesuaineita vai moottoriöljyä?
        Hyvinpä sinä kuitenkin sait selvää lyhenteistäni kun vaan haluat.

        Heh, heh , sinun selittelyjäsi, ainahan ne alkoholistit selittää, lyhennyksiä hahaaa, selittelyy juopuneen suusta.
        Ei noista sun kirjoituksista mitään selkoa saa, taidatko itsekään tietää mitä kirjoitat.


      • Surullinenpuolestasi
        Mirrihekoheko kirjoitti:

        Heh, heh , sinun selittelyjäsi, ainahan ne alkoholistit selittää, lyhennyksiä hahaaa, selittelyy juopuneen suusta.
        Ei noista sun kirjoituksista mitään selkoa saa, taidatko itsekään tietää mitä kirjoitat.

        Kaikilla meillä on selityksiä, ilman selityksiä emme voisi keskustella keskenämme. Sinäkin selität koko ajan miten me muut mukamas elämme omaa elämämme, etkä tiedä sitä vaan selität. Arvailusi menee aina penkin alle.
        Oletko sinä alkoholisti? Voi sua, kannattaisko sunm ennä johonkin apua hakemaan, olen surullinen puolestasi. No ei kyllä sinunkaankirjoituksissa ole päätä eikä häntää, kirjoitatko itsestäsi? Mutta ehdit hakemaan apuavielä ennen joulua ja muista että paranneuskeinoja on voit aina kirjoitella tännekin ja puhdistaa mielesi mustista asioistasi. Tsemppiä sulle.


      • Mirrihekoheko
        Surullinenpuolestasi kirjoitti:

        Kaikilla meillä on selityksiä, ilman selityksiä emme voisi keskustella keskenämme. Sinäkin selität koko ajan miten me muut mukamas elämme omaa elämämme, etkä tiedä sitä vaan selität. Arvailusi menee aina penkin alle.
        Oletko sinä alkoholisti? Voi sua, kannattaisko sunm ennä johonkin apua hakemaan, olen surullinen puolestasi. No ei kyllä sinunkaankirjoituksissa ole päätä eikä häntää, kirjoitatko itsestäsi? Mutta ehdit hakemaan apuavielä ennen joulua ja muista että paranneuskeinoja on voit aina kirjoitella tännekin ja puhdistaa mielesi mustista asioistasi. Tsemppiä sulle.

        En minä ole kenenkään muun ,kun sinun kanssa keskustellut sinun kirjoitusvirheistäsi ja sisällöttömistä viesteistä, joita epäilen sinun kirjoittaneen kännissä, enkä ole selitellyt mitään enkä ole itsestäni kirjoittanut mitään, et näemmä osaa edes lukea ,kännikala.
        Alkoholia en käytä ollenkaan.
        Eikä minulla ole mitään "mustaa" mieltä.
        Selitä sitte miksi kirjoittelet tänne täyttä paskaa , jollet kännissä niin oletko jotenkin vajaa.
        Palsta on kärsinyt ja vaipunut alas, juuri sinun tapaisista provon kirjoittajista.


      • voisuaressukkaa
        Mirrihekoheko kirjoitti:

        En minä ole kenenkään muun ,kun sinun kanssa keskustellut sinun kirjoitusvirheistäsi ja sisällöttömistä viesteistä, joita epäilen sinun kirjoittaneen kännissä, enkä ole selitellyt mitään enkä ole itsestäni kirjoittanut mitään, et näemmä osaa edes lukea ,kännikala.
        Alkoholia en käytä ollenkaan.
        Eikä minulla ole mitään "mustaa" mieltä.
        Selitä sitte miksi kirjoittelet tänne täyttä paskaa , jollet kännissä niin oletko jotenkin vajaa.
        Palsta on kärsinyt ja vaipunut alas, juuri sinun tapaisista provon kirjoittajista.

        Kuule kyllä täällä muutkin lukee kuin minä sinun typeriä juttujasi. Ai et ole kännissä no miksi sitenkirjoittelet täällä että olet alkoholisoitunut ja kyllähän sen näkee sinun kirjoitustyylistä, alkholistit kieltää sairautensa, sinä juuri niin teet. Kurja kun sulla on niin paljon ongelmia itsesi knssa, eikö kukaanole auttanut sinua menemään hoitoa saamaan? Osaisitkos ite? Kokeile sillä se kannattaa sinunlasillesi.


      • kossut
        voisuaressukkaa kirjoitti:

        Kuule kyllä täällä muutkin lukee kuin minä sinun typeriä juttujasi. Ai et ole kännissä no miksi sitenkirjoittelet täällä että olet alkoholisoitunut ja kyllähän sen näkee sinun kirjoitustyylistä, alkholistit kieltää sairautensa, sinä juuri niin teet. Kurja kun sulla on niin paljon ongelmia itsesi knssa, eikö kukaanole auttanut sinua menemään hoitoa saamaan? Osaisitkos ite? Kokeile sillä se kannattaa sinunlasillesi.

        miksi sinä lässy hyökkäät niiden kimppuun, jotka huomauttaa sun kirjoitusvirheistäsi ja et kerro miksi kirjoittelet tuolaasta soopaa joka päivä, sul se ongelma on, ei kellään muulla.
        Käytät sitte viinaksia tai et , mutta sun tekstisi on täynnä virheitä ja asiasisältöö ei ollenkaan.


      • mirrihekoheko
        voisuaressukkaa kirjoitti:

        Kuule kyllä täällä muutkin lukee kuin minä sinun typeriä juttujasi. Ai et ole kännissä no miksi sitenkirjoittelet täällä että olet alkoholisoitunut ja kyllähän sen näkee sinun kirjoitustyylistä, alkholistit kieltää sairautensa, sinä juuri niin teet. Kurja kun sulla on niin paljon ongelmia itsesi knssa, eikö kukaanole auttanut sinua menemään hoitoa saamaan? Osaisitkos ite? Kokeile sillä se kannattaa sinunlasillesi.

        En minä ole mitään juttuja kirjoittanut vaan sinä, sinä et osaa lukea etkä kirjoittaa, jos väität että minä kirjoitan typeriä, minä vain huomautin sinun virheistä ja hulluista aloituksista ja tuossa viimeisessäkin viestissäsi oli lukuisia virheitä.
        En voi muuta todeta, kun ,että sinä olet ihan kaheli.


    • onnekseioomunkakaroita

      Mell miehenk akarat pilasi mun täytekakun. Yks istui sen päälle. Voiko idioottimpaa olla? Halusi pilata mun ja isänsä juhlat. Sairasta touhua ukko vaan nauroi ja kakarat mukana. Omani ei ikinä tekisi moista, mutta miehenlapsilta nyt voi oottaa mitä tahansa. Ongelma lapsia ne on olen sen sanonut aina ettei kaiki ole kotona, kukaan muu ei vaan sitä huomaa kuin mä.

      • Mirrihekoheko

        Just ja näin juoppo vaan jatkaa provojaan, ei sitte ole päätä eikä häntää...


      • haetöitäedes
        Mirrihekoheko kirjoitti:

        Just ja näin juoppo vaan jatkaa provojaan, ei sitte ole päätä eikä häntää...

        Olis tuo sun kirjoitus? Ja haukut itseesi`??? No meneehän se päivä noinkin.


    • y54u54u5u5

      Onks ap se sama hullu joka loruilee että heidän onnellinen uusperheensä "juo limukkaa." Kirjoitti joskus nimimerkillä "juodaanlimukkaa"

      • Hänonsairas

        Hän on mielenterveytensä menettänyt juoppo joka kirjoittaa millon milläkin nikillä ja ,kun hän hermostuu niin paasaa sitä samaa nikillä oyp, häntä ei tarvii ottaa tosissaan koska hän on hyvin sairas ihminen. Täällä hänelle on annettu nimi Lissu.


      • meim

        Lissulla ei ole mitään uusperhettä, se on yksinäinen katkera vanha juoppo, jonka ainoo kaveri on "suoli"24.


    • provooooooooooooooooo

      PROVO, PROVO, PROVOOOOOOOOO

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe