Ystävällistä

R.Enault

Kaustislainen katsastusasema kehottaa veteliläistä auton omistajaa käyttämään paikallista palvelua.

11

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vwaggilainen

      Kehoitus siis ei vaadi jälkinäyttöä,mutta kehoituksen kyseessä oleva vika on korjattava viipymättä ja tarvittaessa esitettävä katsastuskonttorilla.

      • MukaJälkiNäyttö

        Ohi meni. Kaustislainen katsastusasema kehottaa veteliläistä auton omistajaa kirjeitse käymään vuosikatsastuksessa lähiasemalla.


      • niinettä

        Mitä sitte?


    • Jldlspssk

      Jatkan vetelissä asiointi, palvelu on hyvä, ja asiallista sekä pullakahvit maistuu aina.
      Jos auto ei mene läpi, se on sitten auton vika

    • Herrat123

      Vetelin katsastusasema asiakaspalvelun laatu on laskenut kuin lehemän häntä.☹️

    • KoFoordi

      Oltuani tunnin kaustisen katsastusasemalla, koska katsastaja ei keksinyt autostani erästä juttua, jota en tässä kerro, riitti. Menin veteliin ja juuri santsikuppia kahavia juodessani, inssi toi lapun ja sanoi: läpi meni, jos rekkarin valot sitte korjaat seuraavalle kerralle. Loistavaa palvelua!!!! Siisti toimisto/kahvio. Ystävällisiä ihmisiä ja kympin halvempaa ku kaustisella. Ehkä vetelin katsastuksen paras mainos on kaustisen........tosin, ei tietoa, onko vielä siellä

    • BKjaloput

      Käyttänyt menopelejäni monissa katsastusasemissa, yhdyn edelliseen/siin. Vetelissä erittäin hyvää palvelua ja asiallista sekä ystävällistä.

    • Inssukka

      Kaustisen karvanaamaörisijät ei innosta pätkääkään. Ajan Veteliin

    • mosse1973

      kummassa kunnassa isompi hylkyprosentti ?

    • munaaMättää

      miehillä yhteistyö on verratonta

    • Onneksionveteli

      Nyt on pakko kirjoittaa tähän, että todellakin Vetelissä palvelu pelaa. Kiitos ihanalle toimistovirkailijalle, siinä palvelutiskillä, katsastusasemalla! Otin autoa nimilleni ja hän auttoi, netistä etsimällä löytämään halvimman autovakuutuksen. Tarkistin kotona asiaa vielä netistä ja todellakin halvin oli juuri se, säästin useita satasia. Seuraavalla kerralla, kun menen autoani katsastamaan, annan kehut henkilökohtaisesti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe