Terve,
Ollaan lähdössä otsikon hotelliin lomailemaan ja muutama käytännön asia kiinnostaisi että osaa varautua. Pienen lapsen kanssa liikkeellä niin mietimme pystyykö hotellilla pesettää kohtuu hintaan vaatteita vai pitäiskö koko 2 viikon kuorma tuoda mukana? Illalla muksun nukahdettua parvekkeella olisi mukava ottaa lasi viiniä, saako hotellilta huoneeseen viinipulloja tällä rannekkeella vai pitäisikö ostaa kentältä huoneeseen muutama pullo mukaan? Onko hotellilla huonepalvelua eli haluttaessa saisi päivällisen syötyä omalla parvekkeella?
Kiitoksia vastauksesta jo etukäteen :-)
varadero, Iberostar laguna azul
1
559
Vastaukset 1
- VieläUudelleen
Onko teillä all in inlusive? Jos on niin hotellissa eläminen on helppoa. Ruokaa ja juomaa yllinkyllin koko päivän. Ottakaa mukaan vaatetta ja jättäkää köyhille sitten ylimääräiset. Hotelliketjujen ulkopuolella on hygieenituotteista huutava pula. Saippuan, shampoon jämät, käytetyt pyyhkeet, voiteiden jämät, kynsilakkapullojen jämät, mitä vain, kaikki kyllä kelpaa, ihan kaikki meille itsestään selvät tuotteet. Köyhyys ja puute avautuu suljetun Varaderon ulkopuolella. Hotellin työntekijät laukkuineen tsekataan aina töistä lähtiessä. He eivät voi viedä mitään mukanaan poistuessaan alueelta (tai potkut töist)ja tavallisia kuubalaisia ei alueelle pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451145Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1181032Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63715
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541