Terve,
Ollaan lähdössä otsikon hotelliin lomailemaan ja muutama käytännön asia kiinnostaisi että osaa varautua. Pienen lapsen kanssa liikkeellä niin mietimme pystyykö hotellilla pesettää kohtuu hintaan vaatteita vai pitäiskö koko 2 viikon kuorma tuoda mukana? Illalla muksun nukahdettua parvekkeella olisi mukava ottaa lasi viiniä, saako hotellilta huoneeseen viinipulloja tällä rannekkeella vai pitäisikö ostaa kentältä huoneeseen muutama pullo mukaan? Onko hotellilla huonepalvelua eli haluttaessa saisi päivällisen syötyä omalla parvekkeella?
Kiitoksia vastauksesta jo etukäteen :-)
varadero, Iberostar laguna azul
1
390
Vastaukset
- VieläUudelleen
Onko teillä all in inlusive? Jos on niin hotellissa eläminen on helppoa. Ruokaa ja juomaa yllinkyllin koko päivän. Ottakaa mukaan vaatetta ja jättäkää köyhille sitten ylimääräiset. Hotelliketjujen ulkopuolella on hygieenituotteista huutava pula. Saippuan, shampoon jämät, käytetyt pyyhkeet, voiteiden jämät, kynsilakkapullojen jämät, mitä vain, kaikki kyllä kelpaa, ihan kaikki meille itsestään selvät tuotteet. Köyhyys ja puute avautuu suljetun Varaderon ulkopuolella. Hotellin työntekijät laukkuineen tsekataan aina töistä lähtiessä. He eivät voi viedä mitään mukanaan poistuessaan alueelta (tai potkut töist)ja tavallisia kuubalaisia ei alueelle pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882