Missä/milloin voin runkata

Paikanpuutteessa

Olen 17v poika, enkä tiedä kuinka saisin tilaisuuksia runkata tarpeeksi. Kotona on lähes aina joku eikä päivittäin meinaa päästä runkaamaan. Missä/miten te muut runkkaatte etteivät vanhempanne tajua? Sukkaan olen runkannut joskus, välillä yöllä ja välillä ihan päivälläkin, kiinnijäämisen riski lisää kiihotusta todella paljon. Mutta esim vessassa runkkaamisen muut varmaankin arvaisivat. Auttakaa!

10

2453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EsupsTill21.12

      Mikä siinä runkkaamisessa on niin hienoa? Itse olen vältellyt runkkaamista yhtä paljon kuin päihteitä.

    • Xnxx

      Suihkussa

    • Suihkussa

      Kannatan suihkua

    • Kaaponelivuotias

      Itse runkkaan nukkumaan mennessä, suihkussa, vessassa ja kesällä metsässä. Kyllä.

    • AnnaMennäVaan

      Kuule 17 v. poika- Voit aivan hyvällä omalla tunnolla runkkailla vaikka kuinka usein esim. vessassa. Ei sitä juttua tarvitse hävetä ja ujostella, koska sitä tekevät ihan kaikki niin nuoret kuin aikuisetkin. Toki ei siitä yleisti tietysti puhuta. Kyllä vanhempasi tietävät, että joissain sinäkin sitä teet, mutta se nyt on vain sellainen asia, ettei siihen kukaan kiinnitä huomiota eikä myöskään sitä edes ajattele. Kyllä sinäkin tiedät, että omat vanhempasi rakastelevat makuuhuoneessaan, mutta et taatusti itsekään ajattele nukkumaan mennessä, että nussivatko juuri nyt.
      Vaikka menisit naimisiin, niin ei se silti välttämättä lopu, koska ei kukaan nuori vaimo voi olla sitä tekemässä 3-5 kertaa joka päivä. Ei edes naisen paikat kestä sitä rynkytystä. On parempi välillä itse helpottaa paineitaan. Toki myöhemmin normaali avioelämä auttaa, mutta silti jää vielä kuukautisajat.

    • Xd666

      Runkkaa vaikka Apteekin hyllyllä :)

    • Anonyymi

      Saunassa on hyvä

    • Anonyymi

      Kesäisin ulkona on hyvä runkata.

      • Anonyymi

        Kai sä tiedät et ap on jo 23. Tuskin se enää tällä palstalla liikkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä tiedät et ap on jo 23. Tuskin se enää tällä palstalla liikkuu

        Mutta aika paljon muita on vastaavassa tilanteessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe