Sää KhaoLak

Matkaanko

Kahlataanko siellä vedessä kuten uutisissa näytettiin? Paistaako aurinko lainkaan? Sataako joka päivä ja onko muuten pilvistä?

5

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.khaolaklanddiscovery.com/khao-lak-web-cam/
      siitä näkee reali sään.

      Paikallisten kertoman ja kuvien mukaan, sää on ollut kehnohkoa.
      Mut kahlaamaan ei joudu....enään.

      Syyskuun alussa oli tällaistakin.
      https://www.youtube.com/watch?v=hCt4Ggh3uVk

      Kyllä se aurinkokin pilkahtelee.
      Rannoilla poikkeuksellisen hiljaista. Kertonee säästä.
      Itse ottaisin ilon irti olosuhteista ja nauttisin esim. hyvinvointi palveluista, kun ei ole ruuhkia. Pari eri hierontaa rannalla tekee ihmeitä, jonka vaikutus kestää matkan jälkeenkin. Tosin hieronnassa käyn reissussa joka päivä. Jos sää ei suosi käyn 2. Aamulla öljy hieronta ja iltapäivällä thai. Rantabaareissa tilaa. Ruoka tulee entistä nopeammin. Ranta keitaissa rauhallista. Henkilökunnalla enemmän aikaa palvella ja heittää läppää.
      Kun taas aurinko paistaa, nautitaan siitä.

      Pilvisellä säällä on myös mukava ottaa skootteri alle, ja lähtä vähän pidemmillekkin reissuille. käydä vaikka nam khemissä katsomassa muistomerkkiä, tai ajella takua pa:ssa, thai muang:ssa, putouksilla, vuorilla...

      • pettynytKhaoLak

        Kumma juttu kun tänään lähdin kävelemään Khao Lakin rantaa pitkin keskusta pohjoiseen,ni rantabaarit ja hierontakatokset loistivat poissa oloillaan.... Että näin mies yksin matkalla YMY


    • Mielenkiintoista.
      Itse kun vietän aikaani pääasiassa eteläisellä khao lakin rannalla, Niin ainakin omat vakiopaikkani ovat auki normaalisti.
      Joskin normaalia hiljaisempaa.



      Suwan palm hotellin yhteydessä kadun puolella, on muuten varsin mainio hierontaliike. Sisätiloissa ja ilmastoitu. Rauhallinen musiikki. Sen italialaisravintolan vieressä. Jos nang thong rannalla viettää aikaa.

      Eiköhän ainakin hotellien pihoilla löydy juomaa, ruokaa, ja hierontaakin, ettei tarvitse ihan ilman palvelua jäädä nang thongillakaan.

      Hiekallahan ei kojuja saa ollakkaan khao lakissa. Ja nousuvedenaikaan ne ei siinä pysyisikään.

      Mut siitä huolimatta, viettäkäähän mukavaa lomaa.

    • Matkaanko

      Kiitos tiedoista! Kosteat kelit näyttävät yhä jatkuvan. Mukavaa lomaa kaikille toivottaen!

      • LomallaKhaoLakissa

        Tultiin tänne Khao Lakiin 4.12. Pari ensimmäistä päivää oli pilvistä, mutta lämmintä. Päivisin ei ole satanut, yhtenä yönä oli satanut reilusti. Tulvista ei täällä ole tarvinnut kärsiä. Eilinen ja tämä päivä aurinkoisia, merivesi tosi lämmintä. Ihan kelpo lomasäät, tervetuloa vaan 😊.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe