Ei ihme, että seksuaalirikoksista saa niin pienet tuomiot (paitsi jos kyseessä uros).
Takapuolen pyörittäjä-urokset... siis niinku naaraat, siis käyttää suutaan -kerrankin- oikeudenkäynnissä ku lampaat, eikä hei mitään häpyä missä seinä seisoo!
Kyl pillujen, oli pieniä tai isoja-kuuluukin tietää, et oikeus on korruptoitunu, eikä mikään HUORA niinku TE !
Joten siitä vain runkkaamaan ja miettimään edellistä SEKSIÄ!
Lampaat BÄÄÄÄ!
iuoibuy
4
183
Vastaukset
- ooeayhyh
"The Pit"-elokuva (-77) kertoo hyvin tuosta miehisestä teini-iästä. Käsikirjoittaja tuntuu elokuvan alkupuoliskolla kuvaavan asiaa varsin hyvin heille, jotka ei kyseistä tiedä. (kategoria muuten: kauhu)
- Tyuklkgfd
Siis mitkä lampaat
- gfgggggg
ei kai täällä lampaita pane muin matut pizzerian takahuoneessa ja sitten kurkku auki ja mällilihaa myyntiin
- AliBinJaffat
Suomalainen mies ei lasta nai, kun elämiä voi nussia ilman pelkoa tuomiosta, tietysti suomimiestä kiinnostaisi myös lapset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667