Kokemuksia tästä hotellista?!!!! Paljonko maksaa taxi kentältä tähän hotelliin?
seaview hotelli
4
208
Vastaukset
- Pekkaalmila
Ei ole kokemusta, mutta joku sanoi, että taksi maksaisi 1500 dalasia sinne hotellille, en tiedä varmasti, koska olen vasta myöhemmin menossa.
- okm
Viimeksi kun syyskuussa ajoin Kololin ja lentokentän välin hinta oli 700 dalasia. Itse hotelli ei ole erikoinen, mutta ei tuohon hintaan saa tähän aikaan parempaa. Kassakaappi tai jääkaappi huoneeseen lisähinnasta. Ilmastointi viime talvena muistaakseni 200 tai 250 dalasia/vrk. Katossa oleva tuuletin sisältyy sentään hintaan. Hyttysverkko oli sängyn ympärillä. Aamiaisella piti olla ajoissa tai jäi vain jämät jäljelle. Vesi uima-altaaseen vaihdettiin ilmeisesti harvoin. Kaikki paikalliset oluet olivat 75 dalasia pullo. Ruoka ravintolassa hyvää, mutta ei ihan edullista. Tälle talvelle on luvattu iltaohjelmaa. Uimarannalle on jonkun verran matkaa. Yöllä kävellen päätieltä loppumatka (n.300m) hotellille on pimeä, mikäli ihan äskettäin ei ole tullut katuvaloja. En tiedä miten turvallinen. Huolimatta kovista tuomioista rikollisuutta on. Siitä pitää köyhyys huolen. Hieronta oli hieman kalliimpi kuin Senegambian pääkadulla kun kyselin hintoja. En tiedä miten hyvin hierovat. Hotellin ovella toimi edullinen suutari. Tippiä ja vaatteita hotellin henkilökunta kyseli kuten muuallakin. Paremmasta hotellista joutuu luonnollisesti maksamaan enemmän.
- afrv
Kyllä 1500d kuulostaa aika hurjalta, ei tunnu uskottavalta. Itse olen lomaillut Bakaun alueella monesti ja maksanut lentoasemalta AF hotellille 400 d. Kololiin on paljon lyhyempi matka kentältä kuin Bakaun alueelle, toki voivat pyytää vaikka kuinka paljon mutta kannattaa tinkiä.
- paljonmatkaava
Paras hotelli kautta aikojen. Henkilökuntaa ei unohda ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574224Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1393713Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti732002Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501891- 1181789
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181788Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075