Kokemuksia tästä hotellista?!!!! Paljonko maksaa taxi kentältä tähän hotelliin?
seaview hotelli
4
157
Vastaukset
- Pekkaalmila
Ei ole kokemusta, mutta joku sanoi, että taksi maksaisi 1500 dalasia sinne hotellille, en tiedä varmasti, koska olen vasta myöhemmin menossa.
- okm
Viimeksi kun syyskuussa ajoin Kololin ja lentokentän välin hinta oli 700 dalasia. Itse hotelli ei ole erikoinen, mutta ei tuohon hintaan saa tähän aikaan parempaa. Kassakaappi tai jääkaappi huoneeseen lisähinnasta. Ilmastointi viime talvena muistaakseni 200 tai 250 dalasia/vrk. Katossa oleva tuuletin sisältyy sentään hintaan. Hyttysverkko oli sängyn ympärillä. Aamiaisella piti olla ajoissa tai jäi vain jämät jäljelle. Vesi uima-altaaseen vaihdettiin ilmeisesti harvoin. Kaikki paikalliset oluet olivat 75 dalasia pullo. Ruoka ravintolassa hyvää, mutta ei ihan edullista. Tälle talvelle on luvattu iltaohjelmaa. Uimarannalle on jonkun verran matkaa. Yöllä kävellen päätieltä loppumatka (n.300m) hotellille on pimeä, mikäli ihan äskettäin ei ole tullut katuvaloja. En tiedä miten turvallinen. Huolimatta kovista tuomioista rikollisuutta on. Siitä pitää köyhyys huolen. Hieronta oli hieman kalliimpi kuin Senegambian pääkadulla kun kyselin hintoja. En tiedä miten hyvin hierovat. Hotellin ovella toimi edullinen suutari. Tippiä ja vaatteita hotellin henkilökunta kyseli kuten muuallakin. Paremmasta hotellista joutuu luonnollisesti maksamaan enemmän.
- afrv
Kyllä 1500d kuulostaa aika hurjalta, ei tunnu uskottavalta. Itse olen lomaillut Bakaun alueella monesti ja maksanut lentoasemalta AF hotellille 400 d. Kololiin on paljon lyhyempi matka kentältä kuin Bakaun alueelle, toki voivat pyytää vaikka kuinka paljon mutta kannattaa tinkiä.
- paljonmatkaava
Paras hotelli kautta aikojen. Henkilökuntaa ei unohda ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082