seaview hotelli

hyylå

Kokemuksia tästä hotellista?!!!! Paljonko maksaa taxi kentältä tähän hotelliin?

4

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkaalmila

      Ei ole kokemusta, mutta joku sanoi, että taksi maksaisi 1500 dalasia sinne hotellille, en tiedä varmasti, koska olen vasta myöhemmin menossa.

    • okm

      Viimeksi kun syyskuussa ajoin Kololin ja lentokentän välin hinta oli 700 dalasia. Itse hotelli ei ole erikoinen, mutta ei tuohon hintaan saa tähän aikaan parempaa. Kassakaappi tai jääkaappi huoneeseen lisähinnasta. Ilmastointi viime talvena muistaakseni 200 tai 250 dalasia/vrk. Katossa oleva tuuletin sisältyy sentään hintaan. Hyttysverkko oli sängyn ympärillä. Aamiaisella piti olla ajoissa tai jäi vain jämät jäljelle. Vesi uima-altaaseen vaihdettiin ilmeisesti harvoin. Kaikki paikalliset oluet olivat 75 dalasia pullo. Ruoka ravintolassa hyvää, mutta ei ihan edullista. Tälle talvelle on luvattu iltaohjelmaa. Uimarannalle on jonkun verran matkaa. Yöllä kävellen päätieltä loppumatka (n.300m) hotellille on pimeä, mikäli ihan äskettäin ei ole tullut katuvaloja. En tiedä miten turvallinen. Huolimatta kovista tuomioista rikollisuutta on. Siitä pitää köyhyys huolen. Hieronta oli hieman kalliimpi kuin Senegambian pääkadulla kun kyselin hintoja. En tiedä miten hyvin hierovat. Hotellin ovella toimi edullinen suutari. Tippiä ja vaatteita hotellin henkilökunta kyseli kuten muuallakin. Paremmasta hotellista joutuu luonnollisesti maksamaan enemmän.

      • afrv

        Kyllä 1500d kuulostaa aika hurjalta, ei tunnu uskottavalta. Itse olen lomaillut Bakaun alueella monesti ja maksanut lentoasemalta AF hotellille 400 d. Kololiin on paljon lyhyempi matka kentältä kuin Bakaun alueelle, toki voivat pyytää vaikka kuinka paljon mutta kannattaa tinkiä.


    • paljonmatkaava

      Paras hotelli kautta aikojen. Henkilökuntaa ei unohda ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe