Kokemuksia tästä hotellista?!!!! Paljonko maksaa taxi kentältä tähän hotelliin?
seaview hotelli
4
184
Vastaukset
- Pekkaalmila
Ei ole kokemusta, mutta joku sanoi, että taksi maksaisi 1500 dalasia sinne hotellille, en tiedä varmasti, koska olen vasta myöhemmin menossa.
- okm
Viimeksi kun syyskuussa ajoin Kololin ja lentokentän välin hinta oli 700 dalasia. Itse hotelli ei ole erikoinen, mutta ei tuohon hintaan saa tähän aikaan parempaa. Kassakaappi tai jääkaappi huoneeseen lisähinnasta. Ilmastointi viime talvena muistaakseni 200 tai 250 dalasia/vrk. Katossa oleva tuuletin sisältyy sentään hintaan. Hyttysverkko oli sängyn ympärillä. Aamiaisella piti olla ajoissa tai jäi vain jämät jäljelle. Vesi uima-altaaseen vaihdettiin ilmeisesti harvoin. Kaikki paikalliset oluet olivat 75 dalasia pullo. Ruoka ravintolassa hyvää, mutta ei ihan edullista. Tälle talvelle on luvattu iltaohjelmaa. Uimarannalle on jonkun verran matkaa. Yöllä kävellen päätieltä loppumatka (n.300m) hotellille on pimeä, mikäli ihan äskettäin ei ole tullut katuvaloja. En tiedä miten turvallinen. Huolimatta kovista tuomioista rikollisuutta on. Siitä pitää köyhyys huolen. Hieronta oli hieman kalliimpi kuin Senegambian pääkadulla kun kyselin hintoja. En tiedä miten hyvin hierovat. Hotellin ovella toimi edullinen suutari. Tippiä ja vaatteita hotellin henkilökunta kyseli kuten muuallakin. Paremmasta hotellista joutuu luonnollisesti maksamaan enemmän.
- afrv
Kyllä 1500d kuulostaa aika hurjalta, ei tunnu uskottavalta. Itse olen lomaillut Bakaun alueella monesti ja maksanut lentoasemalta AF hotellille 400 d. Kololiin on paljon lyhyempi matka kentältä kuin Bakaun alueelle, toki voivat pyytää vaikka kuinka paljon mutta kannattaa tinkiä.
- paljonmatkaava
Paras hotelli kautta aikojen. Henkilökuntaa ei unohda ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877