Esupsin perästä lähti ässä pois ja nyt tälläkin nettikiusaajalla on oma tilinsä.
Tiliähän en tänne halunnut luoda, mutta kun joillain ei mielikuvitus riitä oman nimimerkin keksimiseen, niin nyt on minunkin identiteetti turvattu.
Ja käyttäjän kuvauksesta voi lukea mitä 21. päivä käy.
Nyt on tili luotu
9
59
Vastaukset 9
Itsetuhoisista ajatuksistakin pääsin eroon, 21. päivä jatkan nettikiusaajan uraani kansainvälisimmillä markkinoilla.
Nyt voisi mennä saunaan.
- Perusperjantai
Miksi juuri 21?
- Sweet_Revenge
Mulla on loma 23.12-27.12.
Silloin tulee 3/6
- HelvetesKnark
Onko tuo poika sinä?
Esup kirjoitti:
Valitettavasti en ole noin helvetin komea. Kuvassa komeilee YouTube tähti iDubbbz.
Koskaan kuullutkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123840
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.26821Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s39721- 39705
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?47630Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67558Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57555- 76537
- 34525
- 63506