Morjes!
Osaako joku lähtä neuvomaan mikä mahtaa olla fiaskossa vikana kun päästöt pielessä?
Auto on siis vm88 oleva 1.1 ohv fiesta
Ilmanputsari ja kaikki sytkäosat vaihdettu.
Kaasari kuuluisa VV kaasari joka räjäytetty pöydälle ja kasattu uusilla tiivisteillä.
Säädetty kaasarin kasauksen jälkeen ainostaan sen verran et toimii jotenkin.
Päästöt tyhjäkäynnillä katsastuksessa:
CO: 5,90
CO2: 10
HC: 590
O2: 0,50
Eli rikkaalla näyttäisi ton mukaan käyvän, mutta kun tulppia kattoo niin ne ovat melkeen valkoset mikä taas viittaa laihalla käymiseen.
Kierroksilla päästöt ok
Mikä neuvoksi?
Ja joo tiedän että kyseinen kaasari pitäisi heivata mäkeen ja laittaa tilalle weber mut se ei ole ny tässä kohtaa vaihtoehto.
Päästöt pielessä
Mage87
1
249
Vastaukset 1
- Mondeojeejee
Jospa uskoisit pakokaasumittausta. Siellä on palamatonta polttoainetta pakokaasussa ja häkä (CO) yli sallitun rajan. Kannattaisi varmaan laimentaa seosta ts. bensaa vähemmän ja ilmaa enemmän.
Se tulppien värin tuijottaminen on kansantiedettä ajoilta, jolloin ei ollut mittareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471