Uusi tv koko 55

Jokojoulupukkituo

tai isompi, tulisi pelaamiseen (Ps4 pro & Xbox one ja normaaliin katseluun katsomo, ruutu ym. Hinta olisi hyvä olla 500-700e.

Itse en ole seurannut tv markkinoita vuosiin, joten pudonnut kärryiltä millainen sen tv pitäisi nykyään ja vähän tulevaisuudessakin olla.

11

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyz1

osta joulun jälkeen, alkaa alennusmyynnit. Saa halvemalla, ehkä...

• partiokauko

Samsung aina varma valinta tuossa 55" koossa

• Tompo1989

Jos haluut että smartit toimii nyt ja jatkossa niin osta Android TV.

• muromiesjovain

55 tuumaa alkaa olla aika pieni koko nykyaikana. Itse ostin 55:sen vuosi sitten, ja se on alkanut näyttämään postimerkiltä, uskomatonta mutta totta. Olisi pitänyt jaksaa odottaa vielä vuosi, ja ostaa 65:nen. Maksoin 830e, eikä se ole edes 4k, kun nykyisin saa jo 65:sia samaan hintaan, ja allekin. Ja nimenomaan 4k:ta tukevia. Joten osta ihmeessä 65:nen! Tarjontaa on niin paljon, etten uskalla suositella mitään erityistä mallia. Lukase muron ketjua, siellä on parasta tietoa asiasta. Yli 800 sivua, linkki viimeiselle sivulle, siitä kun alat lukea taaksepäin, niin olet jo paljon viisaampi.

http://murobbs.muropaketti.com/threads/lcd-tv-hommaaminen.461698/page-813

• 55-tuumaisen.omistaja

"55 tuumaa alkaa olla aika pieni koko nykyaikana."

Riippuu katseluetäisyydestä. Moni kanava lähetetään vaatimattomalla sd-tekniikalla, mistä seuraa automaattisesti, että kuva näyttää epätarkalta läheltä katsottaessa. Näin käy varmasti, kun 65-tuumaista kuvaa katsellaan kolmen metrin päästä.

Tietysti jos näkö on huono, kuten monella ystävälläni, tästä ei ole haittaa.

• kiitosmuroPerjantaipullo

pitääpä tutustua, mutta taitaa joutua laitamaan 1000e kiinni tv:seen,

• 55tuumainen

Katseluetäisyys tietty vaikuttaa, mutta tarkoitin lähinnä sitä että kuinka nopeasti silmä tottuu noinkin isoon kuin 55 tuuman ruutuun, aivan sama katsooko sd, hd vai uhd lähetyksiä. Aluksi 55 tuumainen vaikutti kuin elokuvateatterin kankaalta, mutta muutaman viikon katselun jälkeen se kutistui lähes postimerkin kokoiseksi, kun silmä tottui. Toki se 65 tuumainenkin varmaan kutistuu pidemmän päälle, muttei kuitenkaan niin paljon kuin 55 tuumainen. Tuossa muuten taulukko katseluetäisyyksistä, jos jotakuta kiinnostaa.

http://u.kahvipaketti.com/u/90342520317.jpg

• xcdfvbghb

Joo, ei kannata 65" pienempää ostaa, joulun jälkeen saa kaikkia merkkejä 4K alle tonnin hintaan. Mut pitää vähä kattoo et löytyy kaikki mitä tarvitaan, esim jos scarttia tarvitaan, sitä mahdollisuutta ei enää uusissa kaikissa ole.

• postimerkkijoopajoo

Jos 55 tuumainen riittää, niin tsekkaa vaikka tuo allaoleva malli. On sekä 4k, ja mikä vieläkin tärkeämpää, niin on myös HDR. Noita kumpaakaan ei omassa telkkarissani ole, mikä harmittaa suunnattomasti. Pakko kait tässä on taas piakkoin ostettava uusi telkkari..

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/64455/hdqnb/Samsung-UE55KU6072-55-Smart-4K-Ultra-HD-LED-televisio

Kannattaa kytätä tarjouksia. Jopa 65 tuumaisen voi saada alta tonnin. Monasti nuo tarjoukset kestää vain päivän, pari, joten tarkkana saa olla.

• kiittitämä

olikin kiinostava jo aiemmin, pitäneen siirtää hiukan ostoa ja katsoa tarjouksia ja ehkäpä isompaa tv:tä;)

• Taulukot.tarpeettomia

"Tuossa muuten taulukko katseluetäisyyksistä, jos jotakuta kiinnostaa."

Jos kuva on tarkka ja vapisematon, katseluetäisyydellä ei ole merkitystä. Tavallista tauluakin voi hyvin katsella puolen metrin päästä tai kymmenen metrin etäisyydeltä. Jos kuva ei ole terävä, eli on esimerkiksi sd-tasoa, kuva on tietysti epätarkka, jos sitä katsotaan turhan läheltä.

Itselläni on 55-tuumainen töllö, ja sd-kuvan suttuisuuden huomaa hyvin noin kolmen metrin päästä sohvaltani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe