Hua Hinissä ei alle 100 kiloisia pohjoismaalaisia näy. Kaikki yli 100 kiloisia ja suurin osa yli 120 kiloisia paskamahoja. Kiukkuisiakin ovat, ei lihavat Hua Hinissä ainakaan leppoisia ole. Ällöttävää katseltavaa kun läskit vanhat äijät taluttaa nuoria tyttöjä ja lady poikia naama punaisena kohti hotellia typerä virne läskillä naamalla. We go bum bum i laav uuu
Onko Hua Hinissä viihtyvillä painoraja?
12
133
Vastaukset
- EssoIdiootinÄiti
Tarkenna vähän kysymystäsi, koska otsikko ja teksti ei ole synkronissa, niin sitten vastaan.
- EiNuortenKohde
Hua Hin on Thaimaan surkein kohde alle 35 vuotiaille. Tytötkin kulahtaneita ne ovatkin siirtyneet muista Thaimaan kohteista Hua Hiniin löytääkseen vanhoja kusetettavia asiakkaita Bangkokissa kun asiakkaita ei saa kuluneella...
- huahiijunteille
Alle 100 kg painavat ei huassa käy. Täytyy myös asua kehä 3 ulkopuolella.
Painoraja siis on. onks jotenki ihmeellisen outoo, että joku keski-ikänen ällö paskakasa taluttaa jotain 2-kymppistä taikkunautaa jonka ainoot sanat on i luuv juu mään.. Yksinkertasia idiootteja molemmat...:-D
- nohjanoh
Minusta se vanho ällö on fiksu.Sillä on nuori nainen.Tyttö ei niinkään.Noh mitä kaikkea sitä joku tekee rahan takia.
- YleinenNäkyHuaHinissä
Ei ole outo näky hua hinissä, päinvastoin. Hua hin täynnä näitä yksinkertaisia.
- YÖÄÄÄK
Hua Hin on L Ä S K I EN K O H D E
- Isopamppuleidarit
Ne läskit tulee Pattayalta taluttamaan leidipoikia käsikädessä kun Pattayalla toiset sossupummiluuserit nauraa näille homoille.
Huassa voi olla pamputettavana ihan rauhassa. - rasmus_44
Olen menossa Hua Hiniin päiväksi ja olen 190cm 95kg, joten argumenttisi on invalidi.
- opettelesuomenkieli
Argumentti ei voi olla kaltaisesi.
- Eisaitaluuviulu
Mitä isompi vatsa niin sitä paksumpi lompakko.
Sekös persaukinaista vituttaa suunattomasti. Kyllä nämä oppaat tietää missä rahaa on. He eivät suo katsettakaan noihin saitureihin. Suon mielihyvin elämänsä ehtoota viettäville miehille nuoren Thai tytön seuraksi jokapäiväiseen elämään.- Nykyaikana
Nykyään lihavat ovat ennenminkin huonotuloisia kuin varakkaita. Tämä on tutkittua faktaa. Varakkaat syövät terveellisemmin ja harrastavat liikuntaa, toisin kuin keskiluokan alapuolella kituuttelevat henkilöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774