Onnistuvatko muut pääsemään käyttäjätunnuksilla sisään?
Minä en muista päässeeni koskaan. Tuore salasanan palautuslinkki ei myöskään toimi. Minusta on epäilyttävää että joka kerta on mentävä pankkitunnuksilla.
Myös typerä tunnin karanteeni, neljän yrityksen jälkeen (kun lähetetty salasananpalautuslinkkikään ei ole toiminut) varmistaa sen että pankkitunnuksia käytetään.
Palautetta ei voi antaa sanallisena ilmonetin systeemissä, joten tässä se tulee julkisemmassa muodossa.
Ilmonet - ei pääse k.tunnuksilla
työväenopistoon
2
206
Vastaukset
- miksi.näitä
Myös huonoja kokemuksia. Ilmonet on syvältä.
- Anonyymi
Ilmonetin hakusysteemi on niin turhauttava, meinaa hermo mennä. Kuinka joku on voinutkin luoda niin ärsyttävän huonosti toimivan ohjelman. Tänään tuli sähköpostiin tieto, että syksyn kursseihin voisi käydä tutustumassa, arvatkaa löytyykö niitä, vaikka laittaa mitä hakuehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838