VAROKAA! Kaksivaiheinen vahvistus GMAIL :ssa

viiiiapori

Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa Gmail :n kanssa eli että ette pääse omaan sähköpostiinne, koska ette saa kirjautumiseen tarvittavaa vahvistuskoodia tekstiviestillä?

Nyt jo kolmas kerta minulla; ensimmäinen kerta oli viime viikolla, sitten eilen sekä tänään en ole päässyt kumpaankaan Gmail-sähköpostiini, koska vahvistusviestejä ei tule.

Googlella ei ole mitään asiakaspalvelua, johon soittaa. Voi lähetellä viestejä asiakaspalveluun muttei niihin tule koskaan vastausta. Perseestä koko lafka!

Onko kokemuksia tästä ongelmasta tai tilin palauttamisesta? (Jos ei, niin älä vastaa - säästä sormiesi niveliä tai mene vauva.fi-sivuille.)

Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail, Gmail, gmail, gmail, gmail - ja ongelmia riittää!

https://support.google.com/accounts/answer/185839?hl=fi
https://www.google.com/intl/fi/landing/2step/

3

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsottsot

Kaikillako siis kaksivaiheinen vahvistus toimii moitteettomasti? Hmmm, pistää miettimään...

• huhhuhhuhheijaa

eikä mulla ollu mitään kaksivaiheista vahvistusta käytössä. Gmail on p***stä ja syvältä.

• Anonyymi

itsellä ekaa kertaa Gmail ei suostu päästämään sisälle isän läppärillä vaikka salasanankin normaalisti tiiän. pyytää jotain helvetin vahvistusta puhelimesta. nyt ei satu olemaan mitään laitetta ainoastaan ne kysymykset ja palautus sähköposti. ennen ne on viimeistään kelvannut. vaan eipä tällä kertaa!! itun google stna

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5701
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      81
      3824
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      22
      3244
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2695
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2611
    6. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      116
      2602
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2041
    8. Maija Kajan

Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!
      Tampere
      102
      1841
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      42
      1607
    10. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1576
    Aihe