Näytön kirkkaustason säätö

ollihillo

Vaio-läppärin näytölle ilmestyi näytön kirkkaustason säätöpalkki, joka on koko ajan päällimmäisenä. Koneessa on Windows 10. En keksi temppua, jolla saisin sen pois. Asetuksista löytyy myös kirkkauden säätö, molemmat palkit reagoivat hiirellä säätämiseen, mutta palaavat sitten aina maksimiinsa. Alle 2-vuotias kaveri livahti koneelle ja sai tämän aikaan. Näyttää päihittävän vanhemmat ihmiset tekniikan taidoissa. Miten saan näytöstä säätöpalkin poistettua?

10

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellun.kanalja

Käynnistä kone uudelleen.

• Ei valitettavasti auta.

• hffytrtetetdgdfgsf

Olisikohan siinä läppärissä näppäimistössä F-näppäimissä tai varsinaisen näppäimistön ja näytön välissä jotain näytön kirkkauteen vaikuttavaa näpelöitävää mitä se pikkupoika olisi näpelöinyt?

• Kiitos vihjeestä, siitä oli sittenkin apua. Painoin ytäaikaa Fn-näppäintä ja F6-funktionäppäintä, säätöpalkki poistui näytöltä. F6-näppäimessä on valoisuuden muutosta kuvaava symboli. Kiitos myös muille keskusteluun osallistuneille!

• Olisiko.tuosta

Apuja? http://ra.fi/bqTz

Miten poistaa valon tunnistin on Vaio kannettava

Sain uuden Vaio kannettava tietokone. Se on suuri.

Kuitenkin valontunnistimen himmentää näytön kirkkautta ja estää minua muuttaa sitä.

Onko tapa poistaa ympäristön valoisuuden tunnistin ja palaa manuaaliseen näytön kirkkautta?
      laptop näyttö Sony-vaio kirkkaus
      jaa parantamaan tätä kysymystä

Katso alla Vaio Control Center »Näyttö» Automaattinen kirkkaus Asetukset ja poista "Säädä kirkkautta automaattisesti" vaihtoehto.

Jos tämä ei auta, mene grafiikka ominaisuuksia hallita keskus: hiiren painikkeella Työpöydän aloitusnäytössä ja valitse "Graphics Properties"> valitse "Power" välilehti> valitse "On Battery"> ja alla "Display virransäästöautomatiikan" klikkaa OFF

Lähde

Jos ratkaisut päässä vastausta ei ole saatavilla (alustamalla aseman ja uudelleenasennus järjestelmän jne):

Run services.msc - ja siellä on vaihtoehto nimeltään "Adaptive kirkkaus". Voit haluta poistaa sitä.

* Se voi myös kutsua "Sensor Monitoring Service"

• poistoon_moinen

Poista koko windows.

• zyz1

Olisi kiva tietää minkälainen ihminen näitten viestien takana on, arvailla saatan mutta jätämpä kertomatta.

• Ei näytä mikään temppu auttavan. Asensin Windows kympin kasin päälle. Asennuksen yhteydessä poistui Vaio control center ja paljon muuta. Eikä enää voi palata kasiin. Kone tökkii muutenkin kuin säätöpalkin suhteen. Ei hyvältä näytä.

• Anonyymi

Minun Vaiossa kirkkauden säätö lakkasi toimimasta. Ratkaisu ongelmaan oli ottaa automaattinen kirkkaudensäätö pois päältä, kuten eräs tässä ketjussa mainitsi.

• Anonyymi

Analyysi: Lontoo ja Washington valmistelevat Suomea syötiksi Venäjän karhulle
      Monet historioitsijat käsittelevät talvisotaa, Neuvostoliiton ja Suomen välistä aseellista konfliktia. Siinä ei ole yllättävää, koska 150 000 ihmishenkeä vaatineen konfliktin alkamisesta on 85 vuotta. Länsimaiset asiantuntijat jättävät kuitenkin usein huomiotta Britannian roolin konfliktin lietsomisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8318
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4911
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3162
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2859
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      50
      2791
    Aihe