missäs tiukkapipot/nutturat?

On se kumma että kun rekattu tekee ihan ns. normaalin aloituksen, niin johan on kaikki tiukkapipot ja kireenutturapäät inisemässä kun on palstalla sopimaton juttu. Nyt täällä on kymmeniä ihan vinksahtaneita aloituksia, mutta eipä kukaan nyt valita yhtään! :/

175

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on kyllä ihan totta mitä sanot Tinttu...

Kyllä halu inistä juuri sinisille johtuu varmaankin siitä että ollaan sellaisia ainoita kohteita täällä joihin herjat voi osoittaa suoraan kohteelle.

Eniten ihmettelen yhä vaan valvomon toimintaa. Taitaa siellä resurssit ja rahat olla vähissä kun poistot palstan jutuissa ovat vähintäänkin epäreiluja:(

• No täällä on nyt jonkin aikaa joku tehtaillu aivan päättömiä aloituksia ja ovat selkeesti samasta näppäimistöstä lähtöisin..Ei ole kukaan kilahtanut tuosta asiasta. Ainahan voi halutessaan ilmaista niihinkin jotain, mutta eipä ole kukaan inahtanut. Mä uskon että kun rekatun aloituksen perään maristaan, niin semmosen takana on joku katkeroitunu ja veemäisen luonteensa takia yksin jääny m****u..

• tinttu-liina kirjoitti:

No täällä on nyt jonkin aikaa joku tehtaillu aivan päättömiä aloituksia ja ovat selkeesti samasta näppäimistöstä lähtöisin..Ei ole kukaan kilahtanut tuosta asiasta. Ainahan voi halutessaan ilmaista niihinkin jotain, mutta eipä ole kukaan inahtanut. Mä uskon että kun rekatun aloituksen perään maristaan, niin semmosen takana on joku katkeroitunu ja veemäisen luonteensa takia yksin jääny m****u..

Tai vanhapiika..

• huuhaillaanko

• No siel taitaa olla tasan yks mimmi poistamas ilmiannettui et voi sit funtsii et paljonko hän kerkee tutustuu sisältöön...

• Sellainen vielä että kun se joku tiukkapipo ei keksinyt aikoinaan muuta syytä sinisten aloitusten poistamiseen julistuksella "EIVÄT KUULUUN AIHEESEEN KOKKOLA"

Nyt töihin tiukkapipo, palstahan on täynnä avauksia jotka saa sinut kiehumaan:)

• Kyllä se kohta piristyy..ei näe punaista, vaan sinistä..

• RessuNro5

Tokihan sekopäät kaltaisensa tuntevat eli ei korppi korpin silmää noki. Tuohon 'kaikkiin tiukkapipoihin' sanoisin, että kyseessä lienee yksi ja ainoa vinksahtanut persoona, mikä lie käsinukke ja kunniatauluista mesoava heppu.

• Miten musta tuntuu, että täällä natisee välillä niin naispuolinen ku mieskin...tai mies ja mies...

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että täällä natisee välillä niin naispuolinen ku mieskin...tai mies ja mies...

Tällaisella areenalla roolinvaihto on helppoa.

• RessuNro5 kirjoitti:

Tällaisella areenalla roolinvaihto on helppoa.

Ai..että mun läpinäkö ei sit pitäiskää paikkansa..

• phyi

Luulisi että te noin älykkäät rekatut ymmärrätte syyn; te olette vannoutuneita palstankäyttäjiä rekatuilla nimimerkeillänne ja olette luoneet kuvan itsestänne että teillä olisi oikeus käyttää palstaa sääntöjen vastaisella toiminnallannekin. Nyt taas tämä häirikkö joka on aivan täysin sekopää ei välitä mistään mitään, jolle on aivan turha ytittää keskustella mistään. Toisin taas te joilla kuitenkin on järkeä EDES sen verran että teidän kieroutuneisuuteenne voi jotenkin vaikuttaa, aiheuttaa sen että teille tulee kommentteja enemmän.
      Ja kaikki tuo aika mitä tämä sekopää on täällä mielenvikaisuuttaan harjoittanut on niin hirmuisen pieni aika verrattuna teidän vuosikaupalla tekemiin itsenne esiintuomisiin, ja sinä aikana olette ansainneet kaikki vastikkeet.

• RessuNro5

Ei millään pahalla, mutta sulla on vintti pahoin pimeänä.

• RessuNro7

Tosi tarkoitukella harmia sinulle aiheuttaen, olet pahasti vinksahtanut.

• No minusta se on pikkumaista inistä yhdestä aloituksesta mikä on kerrallaan aina täällä. Kun huomaa että on rekatun aloitus, nii voi jättää avaamatta..Mut eihän se tietenkää käy, kun halutaan muuten vain saada ilkeiltyä meille rekatuille. Jos mä käyttäytyisin noin, niin miettisin kyllä että mikä mussa on vikana..

• MeArvostellaan
        tinttu-liina kirjoitti:

No minusta se on pikkumaista inistä yhdestä aloituksesta mikä on kerrallaan aina täällä. Kun huomaa että on rekatun aloitus, nii voi jättää avaamatta..Mut eihän se tietenkää käy, kun halutaan muuten vain saada ilkeiltyä meille rekatuille. Jos mä käyttäytyisin noin, niin miettisin kyllä että mikä mussa on vikana..

Mikä motivoi kirjoittamaan eriaiheisia asioita Kokkolapalstalle? Kerro suoraan rehellisesti.

• MeArvostellaan kirjoitti:

Mikä motivoi kirjoittamaan eriaiheisia asioita Kokkolapalstalle? Kerro suoraan rehellisesti.

Kerroppa sinä rehellisesti,että miksi se vaivaa sinua? Ku mä en sitten millään jaksa ymmärtää että tämmönen asia voi vaivata jotakuta..Eikö ole elämässä muita murheita kuin yksi aloitus Kokkolapalstalla..?

• sivusta_seuraava
        MeArvostellaan kirjoitti:

Onko tällä häiskällä oikeaa elämää?

• seonminätäällä
        tinttu-liina kirjoitti:

No minusta se on pikkumaista inistä yhdestä aloituksesta mikä on kerrallaan aina täällä. Kun huomaa että on rekatun aloitus, nii voi jättää avaamatta..Mut eihän se tietenkää käy, kun halutaan muuten vain saada ilkeiltyä meille rekatuille. Jos mä käyttäytyisin noin, niin miettisin kyllä että mikä mussa on vikana..

"Mikä on kerrallaan", haha, niitä on vähän väliä. Jos asut kokkolassa, niin miten se vaikuttaa sinun satuihisi siten, että saat siihen tavoittamaasi lukija/kirjoittajakuntaa? Suomi24 on täynnä eriaiheisia sopivimpia palstoja.
        Niinkuin teidän järkikin jo antoi periksi ja menitte osoittain kahvilakeskusteluihin yms. aiemmin. Mutta nämä muutamat jääräpäät yhä haluaa jollain verukkeella Esiintyä täällä kokkolalaisten silmille, tuoko se jotenkin jännitystä vai mikä motivoi? Kertokaa.

• terveisiä777
        sivusta_seuraava kirjoitti:

Oikeata elämää on se että pidetään yhteisistä säännöistä kiinni, eikä olla niitä vastaan perusteettomilla lyhytsanaisilla herjauksilla. Sinulla ei ole elämää kun et osaa muodostaa pitempiä lauseita.

• 84qn0ubv
        tinttu-liina kirjoitti:

Kerroppa sinä rehellisesti,että miksi se vaivaa sinua? Ku mä en sitten millään jaksa ymmärtää että tämmönen asia voi vaivata jotakuta..Eikö ole elämässä muita murheita kuin yksi aloitus Kokkolapalstalla..?

Yksinkertainen vastaus: Mieti miksi säännöt on tehty?

• palsta-asukki-jo-vuosia
        sivusta_seuraava kirjoitti:

Se on joku työtön, mielenterveysongelmainen käläviäläinen.

• 5t930ub90
        tinttu-liina kirjoitti:

Kiertelet aihetta.

• Ei hemmetti... Ootsä aikuinen? Mee kuules jonneki suojatien luo saatteleen skidei tien yli. Siel sä voit valvoo sääntöi ja ottaa rekkarii muistiin jos joku painaa liikaa kaasuu. Sä saat painaa duunii 24/7 etkä sä sittenkään näit palstoi mikskään muuta.

• ätmi__
        tinttu-liina kirjoitti:

Ätmi = alemman tason mies kostaa naisettomuuttaan. Ääni muuttuu kellossa kun saa kerran p****a.

• artagnan kirjoitti:

Ei hemmetti... Ootsä aikuinen? Mee kuules jonneki suojatien luo saatteleen skidei tien yli. Siel sä voit valvoo sääntöi ja ottaa rekkarii muistiin jos joku painaa liikaa kaasuu. Sä saat painaa duunii 24/7 etkä sä sittenkään näit palstoi mikskään muuta.

Tervejärkinen ottaisi sen ilon tuosta lasten auttamisesta, mutta tuollainen kyttäävä palstasääntöjen vartija ei tietenkää saa iloaan sellaisesta..

• ätmi__ kirjoitti:

Ätmi = alemman tason mies kostaa naisettomuuttaan. Ääni muuttuu kellossa kun saa kerran p****a.

Tuolle oli kyllä pakko nauraa..:) Pienestä se on kiinni..:))

• MeArvostellaan kirjoitti:

Minä olen jo vuosia ollut tällä palstalla ja aion pysyä niin kauan kuin itseäni huvittaa. Sinulla eikä kenelläkää muullakaa ei ole mitään oikeutta määräillä missä kukakin kirjoittaa. Näitä kitinöitä tulee vaikka aloitus olisikin kaupunkia koskevia. ota sinäki rennosti ja löysää pipoas nii veriki kiertää ;))

• ValtaVasemmistolle
        palsta-asukki-jo-vuosia kirjoitti:

Se on joku työtön, mielenterveysongelmainen käläviäläinen.

Älälaita työtöntä syntipukiksesi saatanan porvarisika

• 5t930ub90 kirjoitti:

Kiertelet aihetta.

Hitto soikoon kun sälli on pöpilään valmista kauraa :-O Jonkinmoinen harrastus kannattaa hankkia siinä vaiheessa viimeistään kun nettipalsta alkaa olemaan elämää suurempi juttu..

Tuolle oli kyllä pakko nauraa..:) Pienestä se on kiinni..:))

No meitsi tahtoisi nähdä naisen joka tuolle antaa. Hittolainen toi ei saa edes säälip----a.. :-O

• butch-cassidy kirjoitti:

No meitsi tahtoisi nähdä naisen joka tuolle antaa. Hittolainen toi ei saa edes säälip----a.. :-O

:)))Vai semmosta säälip----a..:))) Onkoha olemassa säälim---a...;)) Sori sit kaikille..Butsi sai jutut taas karkaamaan..hyi sua Butsi ;))

:)))Vai semmosta säälip----a..:))) Onkoha olemassa säälim---a...;)) Sori sit kaikille..Butsi sai jutut taas karkaamaan..hyi sua Butsi ;))

Miksi te kirjoitatte jotain ihme koodia mitä en vaan tajua:(

Ariel tai Kittie , osaatteko avata noiden juttujen sisältöä ja tarkoitusta, oon ihan pihalla...

• HerraToljanter kirjoitti:

Ariel tai Kittie , osaatteko avata noiden juttujen sisältöä ja tarkoitusta, oon ihan pihalla...

Ei sun tarvi kilttinä tonttuna tietää, ettet menetä yöunias ;))

Ei sun tarvi kilttinä tonttuna tietää, ettet menetä yöunias ;))

Nii..lisäyksenä et koodina siks ettei jäädä lahjoitta..;))Ei me tyhmiä olla..;))

Mmmm... Ihan varmasti osaan mun rakas paavin höpsöläinen, koska mun älykkyys hipoo tällä hetkellä jopa supernerokkuuden tasoa ;)) Säälip----a tarkoittaa siis tietenkin säälipullaa ja m-----a puolestaan munkkia, jonka sisällä saattaa olla hilloa tai jotain muuta tooooooooooooodella jännittävää tahmaista ainetta ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Mmmm... Ihan varmasti osaan mun rakas paavin höpsöläinen, koska mun älykkyys hipoo tällä hetkellä jopa supernerokkuuden tasoa ;)) Säälip----a tarkoittaa siis tietenkin säälipullaa ja m-----a puolestaan munkkia, jonka sisällä saattaa olla hilloa tai jotain muuta tooooooooooooodella jännittävää tahmaista ainetta ;))

jäbällekki kelpais tommonen typykän säälipulla kyllä sitte oikein mieluusti.. ;)

No mä sit sanon et tää on sesonkii jolloin on autuaampaa antaa ku ottaa. Eli kyl mä tarjoisin sellaiset munkit murusein et sä muistaisit ne viel ens joulunaki... Joko täytteil tai ilman ;)

• artagnan kirjoitti:

No mä sit sanon et tää on sesonkii jolloin on autuaampaa antaa ku ottaa. Eli kyl mä tarjoisin sellaiset munkit murusein et sä muistaisit ne viel ens joulunaki... Joko täytteil tai ilman ;)

Kuule Artsi..munkki ilman tahmeeta sisältöä on sama kuin ilmapallo ilman ilmaa ;) Sehä jää kurkkuun kiinni, ku siinä ei ole mitään liukastetta..;)

Kuule Artsi..munkki ilman tahmeeta sisältöä on sama kuin ilmapallo ilman ilmaa ;) Sehä jää kurkkuun kiinni, ku siinä ei ole mitään liukastetta..;)

Tota noin... Mä vaan sitä funtsin et oliskos sillai hasardii meininkii ruikkii noit munkin sisuksii jos saa hyväl tsägäl tota säälipullaa... ;D

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Mä vaan sitä funtsin et oliskos sillai hasardii meininkii ruikkii noit munkin sisuksii jos saa hyväl tsägäl tota säälipullaa... ;D

Sä katos ruikit ne munkkis sisällön sit vasta, ku oot saanu sitä säälipullaa..niih..varman päälle katos. ;))

• klan_komein_uros
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Huolitko munkiksi pullaasi?;))))))

Sä katos ruikit ne munkkis sisällön sit vasta, ku oot saanu sitä säälipullaa..niih..varman päälle katos. ;))

Höh, Arielin selvityksen jälkeen mä olin jotenkin jyvällä mistä puhutaan (tosin hänkin puhui jostain ihme tahmajutuista mitä mun munkeissa ei oo ikinä ollut). Nyt tuo mystinen tahma näyttää olevan tässä pääpointtina, oon taas ihan pihalla:(

Höh, Arielin selvityksen jälkeen mä olin jotenkin jyvällä mistä puhutaan (tosin hänkin puhui jostain ihme tahmajutuista mitä mun munkeissa ei oo ikinä ollut). Nyt tuo mystinen tahma näyttää olevan tässä pääpointtina, oon taas ihan pihalla:(

No voi rakas tonttuseni, ku sun munkkis on sit vaan liian vanha ku se ihana tahmea hillukka on kuivunu ;))

No voi rakas tonttuseni, ku sun munkkis on sit vaan liian vanha ku se ihana tahmea hillukka on kuivunu ;))

Höh, ostan aina tuoreita munkkeja ja niissä on ihanaa punaista hilloa aina niin paljon että osa valuu aina lautaselle kun puraisen:(

Höh, ostan aina tuoreita munkkeja ja niissä on ihanaa punaista hilloa aina niin paljon että osa valuu aina lautaselle kun puraisen:(

Kantsis olla varovaisempi sen munkkis kanssa, ettei ihan minne tahansa roiski ;))

• ähäkutti_kuuma_uuni
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Vituttaako kun palstalta löytyy mies keneen ET TEE VAIKUTUSTA?

No en mä kyl ketään Varmaa tunne ku mä tota Arielii lähinnä funtsin... ;)

• ähäkutti_kuuma_uuni kirjoitti:

Kerros ny sä jo vuorostas et ootko puuttees elävii vanhoipiikoi vai sit sälli joka vetelee lapaseen?

• artagnan kirjoitti:

No en mä kyl ketään Varmaa tunne ku mä tota Arielii lähinnä funtsin... ;)

No hah..olipa yllätys Artsi..:)))

• artagnan kirjoitti:

Kerros ny sä jo vuorostas et ootko puuttees elävii vanhoipiikoi vai sit sälli joka vetelee lapaseen?

Miks pitää olla lapanen kädessä? ;)) Tuli täs tää kysymys vaan mieleen :}

• ähäkutti_kuuma_uuni kirjoitti:

Hmmm... Ehkä ihan vähän, mutta mun täytyy vain oppia elämään sen asian kanssa :))

Miks pitää olla lapanen kädessä? ;)) Tuli täs tää kysymys vaan mieleen :}

Niin tosiaan minkä ihmeen takia, hahaha ;)) Mulla on muuten ensi viikon alussa kolme tenttiä ja mun pitäisi jaksaa lukea vielä niihin... Ja sitten pääsen vihdoinkin lähtemään kotiin joululomalle :))

Niin tosiaan minkä ihmeen takia, hahaha ;)) Mulla on muuten ensi viikon alussa kolme tenttiä ja mun pitäisi jaksaa lukea vielä niihin... Ja sitten pääsen vihdoinkin lähtemään kotiin joululomalle :))

Aattele..semmosesta pistelevästä villalangasta tehty lapanen..auts..;)) Oho..kolme..:] Sulla onkin sit aikamoine urakka :) No keskityt nyt niihin, niin saat sit huilia :) On varmaan tosi kivaa, ku saat heittää opinnot vähäks aikaa mäkeen. :)

• mielenkiinto_mennyttä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Hmmm... Ehkä ihan vähän, mutta mun täytyy vain oppia elämään sen asian kanssa :))

Eipäs kehtaa enään vastata tyrkylle vaan välttelee ja varjelee mainettaan.

• mielenkiinto_mennyttä kirjoitti:

Eipäs kehtaa enään vastata tyrkylle vaan välttelee ja varjelee mainettaan.

No entäpä, jos otat viisaammasta mallia??? Ja arvaa mitä... Ei muakaan enää huvita vastata hänelle, koska mun mitta on nyt täynnä. Tässä paikassa on nimittäin yksi hyvä puoli ja se on, ettei täällä ole kenenkään pakko olla. Pelleilkää vaihteeksi jonkun toisen kanssa, jooko?

• joku--vaan
        a--r--i--e--l kirjoitti:

No entäpä, jos otat viisaammasta mallia??? Ja arvaa mitä... Ei muakaan enää huvita vastata hänelle, koska mun mitta on nyt täynnä. Tässä paikassa on nimittäin yksi hyvä puoli ja se on, ettei täällä ole kenenkään pakko olla. Pelleilkää vaihteeksi jonkun toisen kanssa, jooko?

Älä anna tommoisten lannistaa. Susta tykätään, kovastikin:) Tsemppiä tentteihin! J.k. Jätä nimmari rauhaan..

• samaa_mieltä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Jätä omaan arvoonsa paskan jauhajat!

Mä kirjotin pitkän tekstin ja sit en enää ollukkaa kirjautuneena..:( Sitä olin sulle sanomassa nuori neitonen, että eihän meidän kenenkää ole pakko täällä olla, mut ei meistä kyllä kukaan lähde sen takia että joku puutteessa oleva vanhapiika tai lapaseen vetävä hyypiö täällä inisee. Kaikki saadaan välillä kakkaa niskaan, mut ei anneta sen häiritä. Pyydetään pukilta että tuo vanhallepiialle dildon ja hanskaheikille uudet ja puhtaat lapaset :)) Ja mä en usko, että sä sisukas sissi nyt antaisit periks..muista että me ollaan vahvoja naisia. :)

Mä kirjotin pitkän tekstin ja sit en enää ollukkaa kirjautuneena..:( Sitä olin sulle sanomassa nuori neitonen, että eihän meidän kenenkää ole pakko täällä olla, mut ei meistä kyllä kukaan lähde sen takia että joku puutteessa oleva vanhapiika tai lapaseen vetävä hyypiö täällä inisee. Kaikki saadaan välillä kakkaa niskaan, mut ei anneta sen häiritä. Pyydetään pukilta että tuo vanhallepiialle dildon ja hanskaheikille uudet ja puhtaat lapaset :)) Ja mä en usko, että sä sisukas sissi nyt antaisit periks..muista että me ollaan vahvoja naisia. :)

No se on paahtanut noihin tentteihinsä vuorokaudet läpeensä vähillä yöunilla vieläpä elikkä meitsi laittoi sen pakolla tutimaan nyt.. Toi oli sille kyllä erinomaisen hyvin sanottu kuten yleensäkin kaikki mihin täällä kantaa vaan otat :-)

Kantsis olla varovaisempi sen munkkis kanssa, ettei ihan minne tahansa roiski ;))

no jäbällä on ollu sen sorttinen tapa et on tullu laitettua noi munkit muovipussiin. ku eivät sillä tavalla sitte sottaa ympäristöään ku jää ne roiskeetki sinne pussin perukoille.. ;)

asiapuhetta sitte alusta loppuun.. :)

jäbä antaapi semmosen lämpimän karhuhalin omalle typykkä kullalle ja loppuviikosta sitte kenties jotaki vähä kosteammanki sorttista.. ;)

No hah..olipa yllätys Artsi..:)))

Katos ku mä oon yllätyksii täyn... No tosissaan en mä kyl ilkeis ruikkii hilloi tuntemattomain mimmein rinnuksil vaik ois miten Varma ;D

No kyl mäki sit lohdutan hilloin ja tahmain kaa... ;)

http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12377/normal_IMG_9436d.jpg

Jos sit sen jälkeen... ;))))))

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/7/79386/1241286254_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

• temmirauta kirjoitti:

jäbä antaapi semmosen lämpimän karhuhalin omalle typykkä kullalle ja loppuviikosta sitte kenties jotaki vähä kosteammanki sorttista.. ;)

Ai sä lypsyrättein pesuu meinaat...?

• temmirauta kirjoitti:

no jäbällä on ollu sen sorttinen tapa et on tullu laitettua noi munkit muovipussiin. ku eivät sillä tavalla sitte sottaa ympäristöään ku jää ne roiskeetki sinne pussin perukoille.. ;)

No oishan se pitäny arvata, että Temmi on vastuullinen ja huolellinen nuori mies ;)) Eipä satu vahinkoja, ku huolehtii tuosta ihan samantien ;))

• artagnan kirjoitti:

Katos ku mä oon yllätyksii täyn... No tosissaan en mä kyl ilkeis ruikkii hilloi tuntemattomain mimmein rinnuksil vaik ois miten Varma ;D

Rinnuksille..oho.. sähän olitki villimpi heppu.. ;))

• artagnan kirjoitti:

Ai sä lypsyrättein pesuu meinaat...?

Mitähän toi Temmi oikeen tarkottaa.. :P Kosteamman sorttista...ööh..oiskohan nyt kyseessä pilkkiminen....ensin halitaan ja sit pilkitään...juu..näin mä luulen ;))

No se on paahtanut noihin tentteihinsä vuorokaudet läpeensä vähillä yöunilla vieläpä elikkä meitsi laittoi sen pakolla tutimaan nyt.. Toi oli sille kyllä erinomaisen hyvin sanottu kuten yleensäkin kaikki mihin täällä kantaa vaan otat :-)

Ai ihanko pakolla pistelit? ;)) Tiiäkkö, että väsynyt nainen on aina vaarallisimmillaan ;))

• on_se_nähty
        samaa_mieltä kirjoitti:

Jätä omaan arvoonsa paskan jauhajat!

Ei se mihinkään lähde kun tollojanter on täällä. Vartoo että hänkin päästää porun ja anelee jäämään.

• temmirauta kirjoitti:

Mitenkäs on että sopiiko tarjota maajussille auttavaa kättä navettatöihin joululoman aikana? Elikkä meitsi tulisi samoina aamuina luomaan rehua luonnollisestikin kun Arieliki on paikalla.. ;-D

Mitähän toi Temmi oikeen tarkottaa.. :P Kosteamman sorttista...ööh..oiskohan nyt kyseessä pilkkiminen....ensin halitaan ja sit pilkitään...juu..näin mä luulen ;))

Tytsin seurassa on silläkin saletisti muut jutut mielessä kuin pilkkiminen.. ;-D Meitsi laittaa arpoen että kyökin yläkaapeissa on jemmattuna muutama rasiallinen vihreitä kuulia vähintäänkin..

Ai ihanko pakolla pistelit? ;)) Tiiäkkö, että väsynyt nainen on aina vaarallisimmillaan ;))

No meitsipä ei oo kokematon sälli näissä karkeloissa kun erinäistä arpea löytyy runsain mitoin hiusrajasta alaspäin.. ;-D

Kultsipuppelille.. ;-P-:

https://www.youtube.com/watch?v=T73WhWTawCE

Tytsin seurassa on silläkin saletisti muut jutut mielessä kuin pilkkiminen.. ;-D Meitsi laittaa arpoen että kyökin yläkaapeissa on jemmattuna muutama rasiallinen vihreitä kuulia vähintäänkin..

On vai?? :P Temmi luottaa siis namuihin..:))mut eihä ne kyl mitään kosteita ole. Kuules Artsi..toi Temmi saattaa ton kiltin kuoren alla aika bad boy..;))

No meitsipä ei oo kokematon sälli näissä karkeloissa kun erinäistä arpea löytyy runsain mitoin hiusrajasta alaspäin.. ;-D

Ai..sulla on "sotavammoja" :)))

On vai?? :P Temmi luottaa siis namuihin..:))mut eihä ne kyl mitään kosteita ole. Kuules Artsi..toi Temmi saattaa ton kiltin kuoren alla aika bad boy..;))

No tää sälli on Butsi kylläkin elikkä panee epäilemään nyt että et kai tuollaisesta bodarityypistä haaveile vaan kun meitsiä 'Artsittelet'? :-O

Ai..sulla on "sotavammoja" :)))

No se lapionjälki ja hiukkasen raapimalla tehtyjä lisäksi.. ;-D

No tää sälli on Butsi kylläkin elikkä panee epäilemään nyt että et kai tuollaisesta bodarityypistä haaveile vaan kun meitsiä 'Artsittelet'? :-O

Ei oo totta..:))) Mites mä näin sekoilin!?!?:)))Sori Butsi..mun ajatukset tais olla muualla :)))

No se lapionjälki ja hiukkasen raapimalla tehtyjä lisäksi.. ;-D

Mua jaksaa aina vaa naurattaa toi, että on lapionjälki :)))

Ei oo totta..:))) Mites mä näin sekoilin!?!?:)))Sori Butsi..mun ajatukset tais olla muualla :)))

Elikkä Artsissa toisin sanoen.. ;-D

Mua jaksaa aina vaa naurattaa toi, että on lapionjälki :)))

No se on sellainen hiukkasen kaareva jälki oikealla puolella otsaa. Jonkin verran se on vuosien saatossa haalistunutkin mutta tuskin se siitä kokonaan koskaan häviää.. ;-)

Elikkä Artsissa toisin sanoen.. ;-D

Se tuli varmaan tuosta ku Artsilla on noita vihreitä namuja tuossa :))

No se on sellainen hiukkasen kaareva jälki oikealla puolella otsaa. Jonkin verran se on vuosien saatossa haalistunutkin mutta tuskin se siitä kokonaan koskaan häviää.. ;-)

Se muistuttaa sua, että kannattaa olla kiltisti :) Missähän Kittie muutes on??

Mitenkäs on että sopiiko tarjota maajussille auttavaa kättä navettatöihin joululoman aikana? Elikkä meitsi tulisi samoina aamuina luomaan rehua luonnollisestikin kun Arieliki on paikalla.. ;-D

jospa jäbä typykän kans vaan kahestaan touhuaa ku tuppaatte artsin kans olemaan vaan semmosina tien tukkoina.. ;)

no ei kai sitä viihti semmosta hoikkaaki hoikempaa neitosta nälissään pitää.. ;)

no kyllä ne ulkonäöltä joten kuten erottaapi.. ;)

no kyllä tässä jäbäki jo vähä ihmetteli. ku ei vaan sessulilla olis mitään vaivaa näin joulun alla..

Ton kyssärin jälkeen Temmi salpaa sit ovet... ;)

No Temmi hurmaa naiset pinkeil kylpypyyhkeil... ;)

No ei toi mitään... Mä katos olin illan vääntämäs rautaa et se on toi testosteroni mikä sit laittoi sutki funtsiin vaan mua. Se on teil mimmeil sillai alitajuinen jutska ;)

No meitsin kallo on siitä kohtaa lujempi vaan ;-D Jepulista.. Missähän Chihunen pilleksii..? :-O

• artagnan kirjoitti:

Ton kyssärin jälkeen Temmi salpaa sit ovet... ;)

Meitsi laittaa arpoen että porttikielto koskee isäukkoa, velipoikaa ja naapurin nuorta kollia myöskin.. ;-D

• artagnan kirjoitti:

Meitsiä askarruttaa kylläkin eniten että minkä vuoksi maajussi säilyttää vuoteessaan tyynyn alla tytsin paitulia? Lananen voisi tietää fiksuna naisena tähänkin arvoitukseen loogisen selityksen.. :-O

• temmirauta kirjoitti:

no ei kai sitä viihti semmosta hoikkaaki hoikempaa neitosta nälissään pitää.. ;)

No juu..eipä tietenkää..;)mut eikö ruisleipä olis terveellisempää ja vahvistavampaa ku karkit..? ;))

• artagnan kirjoitti:

Ihanko totta???? :))))

• artagnan kirjoitti:

No ei toi mitään... Mä katos olin illan vääntämäs rautaa et se on toi testosteroni mikä sit laittoi sutki funtsiin vaan mua. Se on teil mimmeil sillai alitajuinen jutska ;)

Ai jassoo...no kiva ku kerroit mullekki ;))

Meitsiä askarruttaa kylläkin eniten että minkä vuoksi maajussi säilyttää vuoteessaan tyynyn alla tytsin paitulia? Lananen voisi tietää fiksuna naisena tähänkin arvoitukseen loogisen selityksen.. :-O

Tuohon voi olla monta syytä..Nämä tuli mieleen: 1.Siinä on neidon tuoksua. 2. Temmi uskoo saavansa hänet yöksi, niin siveänä herrana pitää sitä varalla. 3. Temmillä käy yövieraita. 4. Tällä hepulla on salaisia paheita, joista kukaan ei tiedä... ;))

• Kaikki katos..testaan saako tää aloituksen näkymään :)

Kaikki katos..testaan saako tää aloituksen näkymään :)

Tulitkin Lananen paikalle kuin tilauksesta kun meitsi hiukkasen makutuomaria tarvitsisi. Elikkä meikä laittaa about viiden minsan kuluttua kyssärin vapaaseen kuvaukseen. Vastaa täällä sitten vaan joka 1 tai 2..

Tulitkin Lananen paikalle kuin tilauksesta kun meitsi hiukkasen makutuomaria tarvitsisi. Elikkä meikä laittaa about viiden minsan kuluttua kyssärin vapaaseen kuvaukseen. Vastaa täällä sitten vaan joka 1 tai 2..

No nyt..

No nyt..

No voihan hittolainen kun sivusto ei reagoi uusiin viesteihin mitenkään.. :-(

No nyt..

Ehdinkö mä..eli ykkönen.

• varma_asiastaan
        on_se_nähty kirjoitti:

Ei se mihinkään lähde kun tollojanter on täällä. Vartoo että hänkin päästää porun ja anelee jäämään.

Saa vartoa rauhassa. Alfaurokset arvostaa alfanaaraita, porua tai anelua ei nähdä eikä kuulla.

Jos sä Ariel häivyt niin sillä tempulla suot noille vähäjärkisille herjaajillesi sellaisen tunteen että he ovat voittaneet. Haluatko todellakin sitä, en oikein usko...

Moni täällä kaipaa sua takaisin minun laillani. Jos muu ei auta niin vetäisen illalla tarkastuskäynnilläni siinä ikkunasi alla bohemian rhapsodyn, lujaa ja tunteella. Se on kuules pelottava ase hupsu tyttö:)

Jos sä Ariel häivyt niin sillä tempulla suot noille vähäjärkisille herjaajillesi sellaisen tunteen että he ovat voittaneet. Haluatko todellakin sitä, en oikein usko...

Moni täällä kaipaa sua takaisin minun laillani. Jos muu ei auta niin vetäisen illalla tarkastuskäynnilläni siinä ikkunasi alla bohemian rhapsodyn, lujaa ja tunteella. Se on kuules pelottava ase hupsu tyttö:)

Ookko varma ettei tykkää tosta biisistä..:)) Laula Eldankajärven jää, nii se ois kammotus nuorelle ihmiselle..yhdistettynä tietysti sun karmeeseen lauluääneen ;))

Ookko varma ettei tykkää tosta biisistä..:)) Laula Eldankajärven jää, nii se ois kammotus nuorelle ihmiselle..yhdistettynä tietysti sun karmeeseen lauluääneen ;))

Häh, karmeeseen???

Osaan vetää tuon biisin jopa upeammin kuin Freddie Mercury. Tai sitten, halutessani, niin kamalaan tyyliin että naapurin kissatkin juoksee karkuun... Joten Ariel, kantsis ehkä ajatella kaimani parasta...;)

Häh, karmeeseen???

Osaan vetää tuon biisin jopa upeammin kuin Freddie Mercury. Tai sitten, halutessani, niin kamalaan tyyliin että naapurin kissatkin juoksee karkuun... Joten Ariel, kantsis ehkä ajatella kaimani parasta...;)

Varaudu maailmanluokan kultakurkku...saatat joutua juoksemaan niinku pojat aikoinaan :))

Tuohon voi olla monta syytä..Nämä tuli mieleen: 1.Siinä on neidon tuoksua. 2. Temmi uskoo saavansa hänet yöksi, niin siveänä herrana pitää sitä varalla. 3. Temmillä käy yövieraita. 4. Tällä hepulla on salaisia paheita, joista kukaan ei tiedä... ;))

no jospa se vaan semmosesta seikasta johtuupi ku jäbällä on kovasti matalan sorttinen tyyny et tuli vähä siihen korkeutta lisää ku pisti typykän paitulin alle.. ;)

Ihanko totta???? :))))

no joutuhan sitä typykälle oman kylpypyyhkeen hankkia ;) aamiaisen laitosta vaan sen verran et kyllä jäbä senki homman taitaa.. ;)

No mä veikkaan kohtaa kaks ku kuuden jälkeen yö periaattees viel jatkuu... Toi oli kyl Butchilt vuosisadan löytö et kandee vieraisil tutkii aina ekaks tyynyin aluset :D

Häh, karmeeseen???

Tota noin... Kandee ottaa kunnon asento siel vuorenkilpipenkis. Sit vaan silmät rohkeesti kii mut katse yläviistoon. Biisinki mä valitsin ku menee toi Freddie Mercury kyl mäkeen... :D

https://www.youtube.com/watch?v=rzBPcI2plnI

Varaudu maailmanluokan kultakurkku...saatat joutua juoksemaan niinku pojat aikoinaan :))

Mä kyl luulen et ny nähtäis sit valon nopeuttaki nopeempi lähtö... :D

• olettaisin_näin
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Häipymisestäsi aiheutuu suuri harmi mulkkupäillekin.

Ehdinkö mä..eli ykkönen.

Kiitti mielipiteestä Lananen :-) Meitsillä kun ei noista verhokankaitten valinnoista ole kokemusta juurikaan elikkä apu tuli tarpeeseen.. ;-)

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Kandee ottaa kunnon asento siel vuorenkilpipenkis. Sit vaan silmät rohkeesti kii mut katse yläviistoon. Biisinki mä valitsin ku menee toi Freddie Mercury kyl mäkeen... :D

https://www.youtube.com/watch?v=rzBPcI2plnI

Hittolainen kun on paha :-O Meikä laittaa arpoen että Toltsu saa kerätä niskastaan komppaniallisen my little ponyja ainakin..

• Lisäyksenä edelliseen että mahdollisuuksien rajoissa on tietenkin että ikkunasta lentää myöskin maajussin antama puinen kehruumylly.. ;-D

• temmirauta kirjoitti:

no jospa se vaan semmosesta seikasta johtuupi ku jäbällä on kovasti matalan sorttinen tyyny et tuli vähä siihen korkeutta lisää ku pisti typykän paitulin alle.. ;)

Sepä onkin sit TODELLA paksu paituli. ;)

• artagnan kirjoitti:

Oiii...tiiäkkö...voi ku olis vielä mätiä tomaatteja mitä sinne perään heittää. :))

• olettaisin_näin kirjoitti:

Häipymisestäsi aiheutuu suuri harmi mulkkupäillekin.

No..mä sanon, että me tietyt rekatut on nyt täällä kirjoiteltu jo jonkin aikaa, joten jokaisen häipyminen olis harmi..

Sais Kittieki jo tulla..

Kiitti mielipiteestä Lananen :-) Meitsillä kun ei noista verhokankaitten valinnoista ole kokemusta juurikaan elikkä apu tuli tarpeeseen.. ;-)

Valitsin tuon verhokankaan ihan tietystä syystä :) Kiva ku pystyin olla avuksi.

Lisäyksenä edelliseen että mahdollisuuksien rajoissa on tietenkin että ikkunasta lentää myöskin maajussin antama puinen kehruumylly.. ;-D

Puinen kehruumylly?? Mikäs se semmonen on? :)

• artagnan kirjoitti:

Pakomatka saattaisi jäädä varsin lyhyeksi kuitenkin koska puutarhassa kulkee jouluvalojen johtoja ristiin rastiin.. ;-D

Valitsin tuon verhokankaan ihan tietystä syystä :) Kiva ku pystyin olla avuksi.

Livenä se olikin sitten selkeästi kauniimpi vaihtoehto.. :-)

Puinen kehruumylly?? Mikäs se semmonen on? :)

No meitsi kuuli nimen kylläkin mutta outona ei sitten jäänyt mieleen kuitenkaan. Rattaassa pyöritetään lankaa. Tummanruskeaksi lakattu muistaakseni ja kultamaalilla tehtyjä kuvioita.. :-)

Sepä onkin sit TODELLA paksu paituli. ;)

Jepulista vaan ;-D Sellainen olematon lipare jossa on olkaimet ainoastaan..

Jepulista vaan ;-D Sellainen olematon lipare jossa on olkaimet ainoastaan..

Ostakaa Temmille ny lahjaks uus tyyny, nii saa heittää sen paitulin omistajalleen :))

• Anonyymi

Sori vaan tinttuliina muttei ne pysty kiusata anonyymia. Teet itsestäs targetin niille käyttämällä rekisteröityä nimimerkkiä.

• No saisivat mennä peilin eteen ja kysyä et mikä tarve?

• tuituij

• Anonyymi

• norjalainen6
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin arvattu, mutta kukaan ei pysty ymmärtämään mitä yrität sanoa jutullas? Meinasitko että tinttuliinaa kiusaa narsisti? Olisit vastannut sille siinä tapauksessa idiooti.

Jos sinun älykkyytesi ei pysty ymmärtämään yksinkertaisuuksia, niin voisit jättää tälläisten normaalirajoissa olevien kirjoitusten kommentoimisen väliin, ok?

• Anonyymi
        norjalainen6 kirjoitti:

Jos sinun älykkyytesi ei pysty ymmärtämään yksinkertaisuuksia, niin voisit jättää tälläisten normaalirajoissa olevien kirjoitusten kommentoimisen väliin, ok?

Minkä takia vajakki laitat mulle jotain parisuhde narsisti linkkiä? Ootko hullu? Et tiedä mitään musta.

• anna-minun-kaikki-kestää

No se yks joka kirjoittaa"kokkolan"aiheesta kokkojoki kokkojärvi verenpaine nousee jos alakaisin kukemaan sen paska kirjoituksia!ja sen mielestä kaikki pitää tappaa?kauheen synkät ajatukset sillä NARSISTILLA!miksei omaiset hommaa sitä hoitoon?VAARALLINEN on.Jatkakaa siniset samaan malliin!muuta eipä osaa kirjoittaa kokkolanaiheesta naikkia muuta mitkä ei kuulu tänne oikeen"suuri"keksiä!

• kerrokerro
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia vajakki laitat mulle jotain parisuhde narsisti linkkiä? Ootko hullu? Et tiedä mitään musta.

Niin kenelle on laitettu?

• housujarepii
        anna-minun-kaikki-kestää kirjoitti:

No se yks joka kirjoittaa"kokkolan"aiheesta kokkojoki kokkojärvi verenpaine nousee jos alakaisin kukemaan sen paska kirjoituksia!ja sen mielestä kaikki pitää tappaa?kauheen synkät ajatukset sillä NARSISTILLA!miksei omaiset hommaa sitä hoitoon?VAARALLINEN on.Jatkakaa siniset samaan malliin!muuta eipä osaa kirjoittaa kokkolanaiheesta naikkia muuta mitkä ei kuulu tänne oikeen"suuri"keksiä!

Narsistien ykkönen ripulisti.

• Anonyymi
        anna-minun-kaikki-kestää kirjoitti:

En ole kirjoottanut siitä. Älä hauku väärää puuta hullu rakki.

• Kylmät__kädet

Tehkää paljon aloituksia ja keskustellaan vilkkaasti välitttämättä trolleista. Sinisten pientä yhteisöä ei trollit kaada.

• No en ole ajatellut koskaan että rekatut eristäytyis omaan sakkiin, vaan että muutki ihmiset uskaltautuis juttelemaan. Samaa nikkiä kun käyttää, niin tietää kenen kans juttelee. Rekkautuminen oli pakollinen vain siksi, kun alkoi tulemaan feikkejä. :)

• Anonyymi

Sää ot ihte yks saatanan trolli saatanan kylmäkäsi. Oot pöpi päästäs. Kaikki trollit ei ole yhtä vittumaisia kuin sinä ja tinttuliinan kiusaaja joten älä yleistä niputtaen kaikkia trolleja samaan kasaan.

• Kylmät__kädet____
        Anonyymi kirjoitti:

Sää ot ihte yks saatanan trolli saatanan kylmäkäsi. Oot pöpi päästäs. Kaikki trollit ei ole yhtä vittumaisia kuin sinä ja tinttuliinan kiusaaja joten älä yleistä niputtaen kaikkia trolleja samaan kasaan.

Kyllä joskus trollailen, mutta täällä on kivaa porukkaa, joten en täällä viitsi edes aloittaa. Kohta on pakko rekisteröidä tämä nimimerkki, ettei kukaan ala tällä nickillä kirjoittamaan paskaa.

• Kk__

Nyt on nimimerkki rekisteröity.

• Kylmät__kädet____ kirjoitti:

Kyllä joskus trollailen, mutta täällä on kivaa porukkaa, joten en täällä viitsi edes aloittaa. Kohta on pakko rekisteröidä tämä nimimerkki, ettei kukaan ala tällä nickillä kirjoittamaan paskaa.

No meitä rekattuja kohtaan olet kyllä käyttäytynyt moitteettomasti :)

• Anonyymi
        Kylmät__kädet____ kirjoitti:

5kuka saatanan vajaamielinen pitää nimimerkkinä kylmäkättä? Luuletko olevas joku kova murjamies tai jotain? Saatana sää et oo yhtään mitään oot yks paskan läntti.

• Anonyymi kirjoitti:

5kuka saatanan vajaamielinen pitää nimimerkkinä kylmäkättä? Luuletko olevas joku kova murjamies tai jotain? Saatana sää et oo yhtään mitään oot yks paskan läntti.

Etkö ole kuullut sanontaa, kylmät kädet..lämmin sydän :)

• Kk__ kirjoitti:

Nyt on nimimerkki rekisteröity.

Tervetuloa vaan mukavaan sakkiin.. :-)

• Kylmät__kädet____
        Kylmät__kädet____ kirjoitti:

Antakaa anteeksi olen idiootti ja haluan kaikkien tietävän että juuri mitä kirjoitan nämä tietyt jutut. Se olen minä ja haluan että arvostatte MINUA kaikin tavoin aina kun näette minut ja nimimerkkini. Olen niin mahtava persoona. aah! minulla on kylmät kädet.... uuh.

• Kylmät__kädet____ kirjoitti:

Antakaa anteeksi olen idiootti ja haluan kaikkien tietävän että juuri mitä kirjoitan nämä tietyt jutut. Se olen minä ja haluan että arvostatte MINUA kaikin tavoin aina kun näette minut ja nimimerkkini. Olen niin mahtava persoona. aah! minulla on kylmät kädet.... uuh.

Söpöä.

• Anonyymi

Sori vaan... en mäkään mikään ihmeellinen tyyppi ole.

• En tiiä mitä tarkotat, mut eikös me kaikki olla vaa ihmeellisiä immeisiä ;) omalla tavallamme:)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

En tiiä mitä tarkotat, mut eikös me kaikki olla vaa ihmeellisiä immeisiä ;) omalla tavallamme:)

Joku näköjään käytti mulle varattua nimimerkkiä. Olen erityäin erinomainen.

• Onneksi minä en käy enää täällä ku saatte olla rauhassa

• No höh..saadaan siis susta olla rauhassa..? Mut ku ei haluta olla susta rauhassa :))

• minäminäjaminä
        tinttu-liina kirjoitti:

No höh..saadaan siis susta olla rauhassa..? Mut ku ei haluta olla susta rauhassa :))

Kirjoita vain omasta puolestasi. Turha yrittää monikossa kertoa kun ei täällä kukaan kannata. Paitsi tietysti yksi tai kaksi tiettyä rekisteröitynyttä peukuttaa ahkerasti kaikkia omia kirjoituksiaan.

• minäminäjaminä kirjoitti:

Kirjoita vain omasta puolestasi. Turha yrittää monikossa kertoa kun ei täällä kukaan kannata. Paitsi tietysti yksi tai kaksi tiettyä rekisteröitynyttä peukuttaa ahkerasti kaikkia omia kirjoituksiaan.

No voi hellanlettasku toisella on vaikeaa..:)) Ota rennosti..kohta on joulu ja jos oot oikeen kiltisti, niin pukki saattaa tuoda sullekki jotain ;))

• Äläs ny viitti kiusii Ilmannimi... Sä oot mukava mimmi ja taitava kirjoittaan runoi :)

• tinttu-vajaa

Teille pitäisi perustaa palsta nimeltä 'Olen kokkolalainen ja höpötän', saisitte kaiken huomionne siten, paitsi että lukijakunta pieninisi hyvin tarvittavasti.

• Ai..nyt se selvis..sä pelkäät että viedään kaikki huomio ja sua ei huomaa kukaan..:))

• tina-tuija
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai..nyt se selvis..sä pelkäät että viedään kaikki huomio ja sua ei huomaa kukaan..:))

Siihen kalikka kolahtaa mihin heitetään.. haha. Miten luulet että vaihtuvilla nimimerkeillä kirjoittava haluaisi itselleen jotain huomiota. Miten osaatkin kääntää kaikki itsestäänselvyydet toisinpäin. Tai sehän juuri on sitä trollaamista... kirjoitetaan vain ärsyttääkeen muita kirjoittamaan mutta millä ei ole mitään järkevää tarkoitusta.

• tina-tuija kirjoitti:

Siihen kalikka kolahtaa mihin heitetään.. haha. Miten luulet että vaihtuvilla nimimerkeillä kirjoittava haluaisi itselleen jotain huomiota. Miten osaatkin kääntää kaikki itsestäänselvyydet toisinpäin. Tai sehän juuri on sitä trollaamista... kirjoitetaan vain ärsyttääkeen muita kirjoittamaan mutta millä ei ole mitään järkevää tarkoitusta.

Kolahtiko suhun..? ;)) Muhun ei kolahtanu :)) Täytyy ny kehua sua, että kirjoitit tuossa lopussa itsestäsi mainion analyysin..;)

• tina-tuija kirjoitti:

Siis häh? Minä ja tinttu-liina ollaan ihan eri ihmisiä. Minä en edes tunne tinttu-liinaa.

• hyihelevetti
        tinttu-liina kirjoitti:

Kolahtiko suhun..? ;)) Muhun ei kolahtanu :)) Täytyy ny kehua sua, että kirjoitit tuossa lopussa itsestäsi mainion analyysin..;)

Olet taas väärässä niinkuin yleensä. Mikä on sen tyhmempää kuin oletella asioita tietämättä faktoja. Kaikki kommenttisi ovat lajia: "minä en ole tehtnyt mitään väärin, ajattelen aina oikein, syy on teissä muissa". Kuka tykkää tuollaisesta persoonasta? Ei ainakaan narsisti toisesta narsistista. Huvää joulua vaan sullekin, koita parantua asenteiltasi seuraavaa vuotta varten...

• smanainen
        Ilmannimi2 kirjoitti:

Siis häh? Minä ja tinttu-liina ollaan ihan eri ihmisiä. Minä en edes tunne tinttu-liinaa.

En minä sinulle Ilmannimi2 ole mitään kirjoittanutkaan. Anteeksi jos olen niin antanut ymmärtää.

• hyihelevetti kirjoitti:

Olet taas väärässä niinkuin yleensä. Mikä on sen tyhmempää kuin oletella asioita tietämättä faktoja. Kaikki kommenttisi ovat lajia: "minä en ole tehtnyt mitään väärin, ajattelen aina oikein, syy on teissä muissa". Kuka tykkää tuollaisesta persoonasta? Ei ainakaan narsisti toisesta narsistista. Huvää joulua vaan sullekin, koita parantua asenteiltasi seuraavaa vuotta varten...

saattaapi olla et teikäläistä ei jää kukaan pahemmin kaipaamaan..

• No kyl mä luulen et toi palstain massa-avaaja ennemminki karkoittaa väen pois. Sä sit oot se toinen lajityyppi. Jos sä perhettä omaat nii koitas kohdella heitä eri tavoin. On aivan jees et on sääntöi mut sellainen tyhjän nipottaja jää kyl loppupeleis yksin.

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Tuliko kädet likaisiksi..?

• hyihelevetti kirjoitti:

Älä ole sitten tyhmä ja oleta tietäväsi faktoja...

Mitäs tää...?

Mitä? En ymmärrä? Sanoin että minä ja sinä ollaan eri ihmisiä ja en edes tunne sinua. Ni sinä kysyt tuliko kädet likaiseksi. Siis mitä?

• artagnan kirjoitti:

Mitäs tää...?

Et ole ainut joka ihmetteli tota kommenttia.. Siis hetkinen mitä ihmettä täällä palstalla on tapahtunut? Siis noh onneksi minua ei tänne kaivata.. Joten hei hei..

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Et ole ainut joka ihmetteli tota kommenttia.. Siis hetkinen mitä ihmettä täällä palstalla on tapahtunut? Siis noh onneksi minua ei tänne kaivata.. Joten hei hei..

no kait täällä jokainen toistaan kaipaa mut ku elämä on toisinaan semmosta et sitä ei aina tuu toiselle vaan kerrottua.. :)

• Kittielle paljon terkkuja! Minun pitää nyt mennä taas.. Nähdään

• suara.uaalto

Miksi jäät aina ikuiseksi kakkoseksi muitten uusien painuessa ohi kaksikin kertaa viikon sisällä paljon vähemmillä kommenttien lukumäärällä?

• Parempi kakkonen ku viimeinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe