sain 16v synttäri lahjaksi kaiken parhaimmain äitini vei poikuuden. ja nyt äitini on opettanut minua kaks kuukautta kuinka tyydytetään tosi nainen.Tänään hän teki jättiyllätyksen sanomalla että jättää pillerit pois. saan panna paljaalla ja äiti opettaa kaikkeaa uutta.
äiti ja minä
17
17936
Vastaukset
- uteliasaatu
paljon onnea olen kateellinen kohta olet isä. onko äitisisi tissit isot?
- poju16v
Pienet ja karvaiset
Hyvä homma kun äiti opettaa samaan mallin jatkat vaan,,,
- ollien-
Kerro myöhemmin pamahtiko paksuksi.
- Rändöm21836
Voiko su piti pitää mun synttärit;)))
- Rändöm21836
SUN ÄITI*
- 100v
Poika ! Äläpä puhu paskaa! Pidät vaan suun kiinni niin ei kitalaki päivety.
- gggllllkkr
Löylykauha perseeseen.
- mersiranel
Muistan aina kun olin tuon ikäisenä ja myöhemminkin äitini Merjan kansa saunassa. Äidin sen aikainen mies kuin myös myöhempikin miesystävä lähtivät aina saunasta aikaisemmin kuin me. Ilmeisesti pikkupippeleitä H:ta ja T:tä vitutti, kun äitini kutsui minua hevoskullliksi.
Äitini on kova heittämään löylyä ja siirryin yleensä alemmalle lauteelle jossakin vaiheessa mutta äitini jä ylälauteelle ja levitti jalkansa vain leveämmälle.
Kuuliainen poikahan kääntää aina päänsä, kun äidillä on asiaa ja aina kun käänsin päätäni äidin kaunis sopivasti karvainen pillu oli noin 30cm:n päässä nenästäni... - poju16v
Nyt raskaustesti näyttää positiivista. Olemme rakastelleet monta kertaa päivässä ja jatkamme raskauden loppuun rakastelemista.
- Eisentäänraskaaksi
Hieno homma. Me emme ole menneet ihan noin pitkälle, ei ole tarkoitus että äiti tulisi raskaaksi. Me tykkäämme tästä näin, siitä että saamme naida useita kertoja viikossa. Se loppuisi ja joku kyllä alkaisi ihmettelemään, jos äiti äkkiä olisikin raskaana.
Miellyttävän avoin seksuaalinen ilmapiiri teidän perheessänne. :)
- snif
Elä muuta sa.
- mies56vuotta
Ompas pojalla fantasiat...
- Ripiltä95
Mukava juttu, minä sain äidiltä ensimmäisen kerran kun pääsin ripiltä. Vietimme rippijuhlat kotona, ja kun perheen vieraat olivat lähteneet, jatkoin äidin kanssa juhlintaa. Todennäköisesti äiti oli suunnitellut sen kaiken, sillä illan päätteeksi päädyin äidin kanssa sänkyyn. Silloin sain äidiltä ekan kerran, eikä se todellakaan jäänyt siihen.
- Anonyymi
Yllätin kaverini äitinsä kanssa , tulin kylään katsoin ikkunasta Markon äiti huomasi minut, makasi vain jala levällään ja Marko nai, katsoi minuaa pitkään silmiin. Tulin myöhemmin ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Menin kylään yhtenä iltana kun tiesin Marko on isänsä luona. Sirkka päästi sisään, oli hermostunut sanoin Jani... suutelin ja sanoin en kerro. Katsoin Sirkkaa olet ollut minun runkku uni ja hyväilin rintoja riisuttiin pilpaa. Käytin Sirkkaa kuin huoraa imin ja nuolin panin paljaalla Sirkka vain huokaili ja antoi naida oli seljällään levitti jalkoja kunnolla kun käänsin nosti heti pyllyä jeesus kun oli leviä perse mutta ei väljä lorttu tunsin kunnolla liukkaan pillun ja halun, ensi rakastelun jälkeen maatiin vierekkäin sanoi että kun on yksin kävi miten kävi ja opetin poikaani en kadu.
Marko nai äitiän ja minä silloin kun Marko ei ole paikalla. Joskus Sirkka vähän nyykytti ja sanoi en pääse tästä irti haluan kumpaakin olette niin kiimasia.
Kerran ollaan naitu neljästi illasta aamuun.- Anonyymi
Valehtelet. Äitini mini ei ole Sirkka. t: Marko
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057