Runsaat menkat

Huolestunut11

Moi, minulla alko menkat toissapäivänä. (Oon siis 12) ja ne mun menkat on aika runsaat ku monessa paikassa on lukenu että ekat menkat olis niukat... mitä mun pitäis tehä? Vai onks tää ihan normaalia?? Käytän ihan perus siteitä. Kertokaa!!!!!

7

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut11

      Voitteko pliiis vastaa!!!!😐

    • Anonyymi

      Ihan normaalia on, älä huoli!

      • Huolestunut11

        Aa.. no hyvä:)


    • Joku3vaa222

      Mä oon just kuullu ja lukenu et kuukautiset on runsaita ensimmäisin päivin

    • 15w

      Mun menkat alko vuosia sitten ku olin vielä 10 ja oli ihan vitun runsaat enkä tehny asialle mitään ja täs mä vieläkin on

    • juushe

      Meinasin lopettaa jutun lukemisen heti kun luin, että olet 12v ja sulla alko just menkat. No jaa, autetaan silti.

      Noi ekat menkat voi olla tosi runsaat ja ne voi kestää yli viikonkin ja kipujaki voi olla jo ekalla kerralla. Itelläni menkat kesti 10päivää, enkä vuotanu kuiviin. Mietityttää vaan, tiedätkö mitkä on runsaat kuukautiset? Jos on oikeesti runsaat niin perussiteillä et pärjää 10min pidempään, jos sitäkään. Kuinka usein vaihdat? Mikä imukyky?

    • Jos on menkat ni se on voi voi !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe