Mitä tällaisesta tyypistä

hamstraaja_naapurina

Tyyppi asuu kolmiossa vuokralla. Tyttöystävä vaihtui, ja sen tyttöystävän vaihtumisen myötä alkoi tavaraa tyypille kertyä. Mitäs se mulle kuuluu? No, ei se kuuluiskaan, mutta kun tämä tyyppi on näköjään sellainen keräilijätapaus, hamstraaja.
Kun talossa tehtiin ikkunaremppaa, jätkä näytti ottavan niitä vanhoja puitteiltaan täysin lahoja ikkunoita talteen - jos niille olisi jossain jotain käyttöä - isoja ikkunoita ja minnes se ne varastoi muualle kuin häkkivarastoon. Niitä häkkejä sillä sitten onkin kolmin kappalein käytössä, yhden se on laudoittanut uudelleen, ettei se arvokas omaisuus kenellekään näy, pariin oveen on nyt vetänyt vielä munalukon lisäksi jonkin sovella-kaappisysteemin hyllykannikkeet lisäpidikkeiksi, ettei kukaan vain murtaudu hänen varastoihinsa.
No, siitä kun se ensimmäinen tyttöystävän muutto tapahtui, niin tavaroita oli pihalla ja rappukäytävässä päivätolkulla (kesäaika) ja siellä häkkivaraston käytävillä. Niin mitäs se mulle kuuluu? Ei se kuuluiskaan mutta kun siellä pitäisi päästä omalle häkille kulkemaan muittenkin, niin mene sitten kun on kapea käytävä tavaraa täys! Sitten se kaheli yritti tehdä muista toopeja, kun säilyttävät miltei päivittäin tarvitsemiaan tavaroita häkissä - hekotteli, että pelkää vissiin että varastetaan! Sic!! Mites se olikaan jätkän omat tavarat nyt suojattu - hehehehee.
No, toinen muutto tyttöystävän osalta tapahtui nyt äskettäin. Taas tavaraa rahdataan ilta- ja yöaikaan rappuun - ja näytti olevan säilössä muutaman päivän ajan nytkin rappukäytävässä - juu, silloin kesällä vielä jotain sen rapussa varastoituja tavaroita oli kadonnut - ja siitä sitten kirjoitteli lappuja ilmoitustaululle, että kun varastetaan! No, mitäs varastoi rapussa....

No, ei se mitään tämäkään muutto mulle kuulu, mutta kun mun häkki on sen jätkän käyttöönsä ottaman häkin vieressä ja nyt viimeisen tavaran rahtaamisen jälkeen näyttää mun häkin ovi kärsineen! Että minäkö sen sitten talolle korvaan, jos se jätkä sen oven hajottaa!

Ihme tyyppi, hamstraaja, romun kerääjä! Mitähäköhän sillä siellä kämpässä on, kun ei niin kuin tavaramäärälle riitä yks varastokaan! Ja kuten sanottu, vanhoja ikkunoita mm. varastoi - meinaa vissiin ruveta rakennuspuuhiiin! Mitenkähä käy, jos joku rupeaa vaatimaan niitä jätkän asuntoon kuulumattomia häkkejä itselleen!

Mitähän tässä pitäs sen oven kanssa tehdä, pitäskö jo ottaa vaurioista valokuvat ja pistää visusti talteen mitä on käynyt, jos yks kerta on hajotettu koko ovi! Sitä vaan, että ihan heikolla lyönnillä se lauta siitä ovesta ei ole sisään painunut ja haljennut!"

6

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin.asiat.kiinnosti

      "Mitäs se mulle kuuluu?"

      Tossahan se oleellinen tuli, hanki elämä.

      • just_joo

        Ei! Vaan jollakulla on nyt se käsitys omasta olemisestaan ja elämisestään, että kaikki tila on hänen, muista ei tarvitse välittää! Mielestäni jo tuo, että jättää tavaransa kaikkien ulottuville rappuun, pihalle, käytäville, ja sitten jos joitain (arvotonta rahallisesti) katoaa, niin haukkuu kaikki naapurinsa ja uhkailee ties millä toimenpiteillä!

        Mutta joo,,,, hanki elämä! Mulla on elämä!


      • interesting_

        Mielenkiintoista, että myös tilanteessa, jossa ns. elämäntapaansa oikeutettu kaiken valtaaja hajottaa muutakin kuin hallussaan olevaa, niin tullaan kommentoimaan, että hanki elämä!


    • näinmenee

      tilaa palotarkastus kyllä romut käytäviltä lähtee tai lähtee romujen kerääjä romuineen

    • Järjestyksenvalvojat

      Valitkaa asuintaloonne isännöitsijä ja talkkari.

    • kjbkjbkb

      Sivuleikkureilla ohimennen käsittelet tavaroitaan, johdot poikki jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe