tappaja on vainoamisen uhri

infaäänihäirintä

12

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janoinenkoski

Mistä poliisit sai selville että uhrit oli sattumanvaraisesti valittu jos tekijä ei ole sanonut sanaakaan.? Selvännäkijöiltäkö saivat tiedon? Vaikuttaa pahasti siltä että tässä on jotain outoa taustalla,imatran stasi asialla?

• SiitäPuheMistä

Vaikka poliisi totesi, että ampujaa ei ole edes kuultu, niin jo ehtivät heti silloin toteamaan, ettei ole ainakaan poliittinen murha eikä ole valikoinut tarkoituksella uhrejaan. Miten näin voidaan todeta, jos ampujaa ei ole edes kuultu. Eikä edelleenkään ilmeisesti ole lausunut asiasta mitään... Taitaa olla asia todellisuudessa juuri päinvastoin!

• ihme.juttu

Stalkkeripoliisit tietävät että ihmistä voidaan seurata hyvinkin kaukaa tarkasti ja tietää hänen tarkka olin paikkansa. Yrittävätkö kiistää sen?

• yhhyy

Taas kerran aloittajalle HÖPÖ HÖPÖ

• jojensuulla

Itsekin ihmettelin että mistä poliisit tietää että uhrit valittu sattumanvaraisesti. Näinhän väittettiin jokelan ammuskelun tapauksessa,pidettiin Auvista pöpinä mutta kun vähän kaiveltiin taustalta paljastui vuosia kestänyt kiusaaminen. Ainostaan Sillanpää oli psyykkisesti sairas muissa ampumisissa takkana vainoamista/kiusaamista

• psykopsykipsykopsyki

Lisäksi asiaa sotkee se, että jos psykopaa.. anteeksi psykiatrit pääsevät väliin niin varmaan lätkäisevät kiusatulle jonkin diagnoosin, ihan vaikka vain hänen kiusakseen, koska ovat psyki.. anteeksi psykopaatteja..

• hhhuk

Maan tapa.

• ehkä.myöhemmin

Olisi hyviä linkkejä, mutta en uskalla antaa. Oma henki kullan kallis.

Olen parhaillaankin infraäänihäirinnän kohteena.

• Piip_piip_piip

Laita foliopipo tiukemmalle?

• monia.keinoja

Ei auta pipo, on kyse värinästä. Googlaa huviksesi infraääni ja klikkaa vaikka se ET:n otsake ja lue keskustelu, pääset vähän alkuun.

En rupea teille todistelemaan.

• pstrk62

Vainoajien/kiusaajien pitäisi tajuta että nikkelimyrkytys on vittumainen tauti.

• yläarvoinenInfo

kirjautukaa Murha.infoon...siellä järkevää keskustelua........... suoli24 on ala-arvoinen foorumi .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe