Tappaja todennäköiisesti vainoamisen uhri, epätoivoisessa tilanteessa ei enään muuta tietä,tätähän vainoajat haluavat.
http://indietarget.blogspot.nl/2014/09/mita-on-gang-stalking-eli.html
tappaja on vainoamisen uhri
12
526
Vastaukset
- janoinenkoski
Mistä poliisit sai selville että uhrit oli sattumanvaraisesti valittu jos tekijä ei ole sanonut sanaakaan.? Selvännäkijöiltäkö saivat tiedon? Vaikuttaa pahasti siltä että tässä on jotain outoa taustalla,imatran stasi asialla?
- SiitäPuheMistä
Vaikka poliisi totesi, että ampujaa ei ole edes kuultu, niin jo ehtivät heti silloin toteamaan, ettei ole ainakaan poliittinen murha eikä ole valikoinut tarkoituksella uhrejaan. Miten näin voidaan todeta, jos ampujaa ei ole edes kuultu. Eikä edelleenkään ilmeisesti ole lausunut asiasta mitään... Taitaa olla asia todellisuudessa juuri päinvastoin!
- ihme.juttu
Stalkkeripoliisit tietävät että ihmistä voidaan seurata hyvinkin kaukaa tarkasti ja tietää hänen tarkka olin paikkansa. Yrittävätkö kiistää sen?
- yhhyy
Taas kerran aloittajalle HÖPÖ HÖPÖ
- jojensuulla
Itsekin ihmettelin että mistä poliisit tietää että uhrit valittu sattumanvaraisesti. Näinhän väittettiin jokelan ammuskelun tapauksessa,pidettiin Auvista pöpinä mutta kun vähän kaiveltiin taustalta paljastui vuosia kestänyt kiusaaminen. Ainostaan Sillanpää oli psyykkisesti sairas muissa ampumisissa takkana vainoamista/kiusaamista
- psykopsykipsykopsyki
Lisäksi asiaa sotkee se, että jos psykopaa.. anteeksi psykiatrit pääsevät väliin niin varmaan lätkäisevät kiusatulle jonkin diagnoosin, ihan vaikka vain hänen kiusakseen, koska ovat psyki.. anteeksi psykopaatteja..
- hhhuk
Maan tapa.
- ehkä.myöhemmin
Olisi hyviä linkkejä, mutta en uskalla antaa. Oma henki kullan kallis.
Olen parhaillaankin infraäänihäirinnän kohteena.- Piip_piip_piip
Laita foliopipo tiukemmalle?
- monia.keinoja
Ei auta pipo, on kyse värinästä. Googlaa huviksesi infraääni ja klikkaa vaikka se ET:n otsake ja lue keskustelu, pääset vähän alkuun.
En rupea teille todistelemaan.
- pstrk62
Vainoajien/kiusaajien pitäisi tajuta että nikkelimyrkytys on vittumainen tauti.
- yläarvoinenInfo
kirjautukaa Murha.infoon...siellä järkevää keskustelua........... suoli24 on ala-arvoinen foorumi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762574Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2892279Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1521231Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581003- 70898
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano26891- 72864
- 76840
- 65817
- 71815