Ostin konserttiliput (e-lippu) viagogosta, mutta päätin, etten pidäkään niitä ja laitoin ne sinne takaisin myyntiin ja kaupaksi menivät. Pankkitililläni on varattuna summa alunperin ostamistani lipuista viagogolle. Saanko viagogolta jonkun paperisen laskun kotiin, jotta voin maksaa summan vai lähteekö summa pankkitilintäni itsestään? Kuinka kauan kestää että saan liput maksettua (vaikka en niitä pitänytkään)? Kiitos, jos joku osaa auttaa. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta opin läksyni enkä viagogoa enää käytä.
Osaisiko joku auttaa viagogon kanssa?
osaakojokuauttaa
2
349
Vastaukset
- osaakojokuauttaa1
Ei enää mitään, ei tarvitse auttaa, ongelma selvitetty! Olin vähän turhan hätäinen :-D
- wquu
hei..näkykö sulla ostovaiheessa varausmaksua kun joutuuko sen oikeesti maksamaan? (maksoin itse luotolla ja laskulla näkyy varausmaksu..) yritin muka laittaa myyntiin mut lippujen hinta pitäs olla aika korkee et sais myös ton varausmaksun pois...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1541116Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647