Ostin konserttiliput (e-lippu) viagogosta, mutta päätin, etten pidäkään niitä ja laitoin ne sinne takaisin myyntiin ja kaupaksi menivät. Pankkitililläni on varattuna summa alunperin ostamistani lipuista viagogolle. Saanko viagogolta jonkun paperisen laskun kotiin, jotta voin maksaa summan vai lähteekö summa pankkitilintäni itsestään? Kuinka kauan kestää että saan liput maksettua (vaikka en niitä pitänytkään)? Kiitos, jos joku osaa auttaa. Tyhmyydestä sakotetaan, mutta opin läksyni enkä viagogoa enää käytä.
Osaisiko joku auttaa viagogon kanssa?
osaakojokuauttaa
2
310
Vastaukset
- osaakojokuauttaa1
Ei enää mitään, ei tarvitse auttaa, ongelma selvitetty! Olin vähän turhan hätäinen :-D
- wquu
hei..näkykö sulla ostovaiheessa varausmaksua kun joutuuko sen oikeesti maksamaan? (maksoin itse luotolla ja laskulla näkyy varausmaksu..) yritin muka laittaa myyntiin mut lippujen hinta pitäs olla aika korkee et sais myös ton varausmaksun pois...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958788
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265058- 524532
- 734076
- 543459
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262796Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422595- 432551