Haamujahti

samcooper-85

Hei
Olisi tarkoitus ensi vuonna kierrellä erilaisissa kuuluisissa kummitus taloissa/paikoissa kuvaamassa/filmaamassa ja tutkimassa erilaitteiden avulla.
Meitä on pari kaverusta mutta tarvittaisiin jengiin mukaan asiasta kiinnostunut
henkilö auttamaan eri asioissa. Jos kiinnostut ota yhteyttä mailiin: [email protected] plussaa olisi jos olisit kätevä tietokoneiden kanssa.
Asiallisia viestejä kiitos:)

8

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuuhanaAfHuuhana

Minulla on kummitustalo perseenreiässäni, autan mielelläni ja esittelen taloa henkilökohtaisesti, siinä on kaksi huonetta keittiö ja aaveet aina välillä tekevät hauskoja piloja ja esiintyvät sellaisina ruskeina otuksina joita putoaa alas pönttöön.

• tiedänmuttaensano

Eiköhän noita demonien pesiä ole jo tarpeeksi tutkittu. Etsikää Jeesusta Kristusta elämäänne ja jättäkää pirujen loukut sikseen.

• Ateisti83

Suksi kuuseen hihhuli. Tiedoksi sinulle että mitään jeesus-kristusta ei ole olemassa, eikä koskaan tule olemaankaan. Piste.

• Vielä ois tilaa:)

• Kuivakkatarusto

Juu, niitä kummitusten ettijöitä on jo ihan tarpeeksi, ettikää mieluummin suomen tarustosta löytyviä örkkejä ja monstereita yms. Kai sitä ny suomessakin on joku monsteri legenda jonka ihmiset näkee siellä täällä? :D.

• Kummituxiiii

Millasii laitteit löytyy???

• samcooper-85

Nyt alkas oleen ajankohtasta mutta ei täältä taida asiallista seuraa löytää.

• pöllipälli

Täällä olisi semmoista "asiallista" seuraa :) Jos teillä on tärppipaikka tiedossa niin voisin lähtä kokeeksi mukaan Ajankohta on hyvä koska ei ole vielä hirvikärpäsiä, ja sääskiäkin on aika vähän ja ne on pieniä ja onnettomia. Voitko kertoa onko teillä joku edes melko varma tärppipaikka tiedossa ja tiedättekö miten todennäköistä on että sen tutkiminen onnistuu, eli sinne pääsee. Ikävää olisi ajella satoja kilometrejä paikkaan jossa onkin munalukko ovessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      999
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      242
      851
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe