Miksi muka olen liian lyhyt 164 senttisenä jollekin 140-150 cm naiselle parisuhteeseen?
Kaikille lyhyille naisille täytyy olla muka joku 2m mies :D
Liian lyhyt
7
1994
Vastaukset
- mihin-verrataan-
Höh. Ei ne vertaa sinun pituutta itseensä, vaan muihin miehiin. Pitää olla isompi, kuin naapurilla.
- jogiin
Naiset on pinnallisia ja itsekkäitä
- Testinuket-ry
Onko lyhärit olleet testinukkeina joskus autoteollisuudessa?
- hongankolistajatRY
Moi, minä olen 188cm mies ja painan 105kg, olen roteva luonnostani enkä ole mikään läski. Olen elämäni aikana huomannut lyhyempien naisten dissaavan minua kokoni takia, on huomauteltu ilkeästikkin että oot liian pitkä ja luoja mikä hongankolistaja....oon miettiny et eikä nämä koskaan aattele miltä tuntuis jos joku nimittelisi heitä pygmeiksi tai kääpiöiksi..? En tiedä johtuuko se sitten siitä että potee huonoa itsetuntoa omasta lyhyydestään tai jotain. Minulle kumppanin pituus ei ole ollut mikään kriteeri parisuhteissa, lähinnä mitä on korvien välissä meinaa 100 x enemmän..
- Anonyymi
Ei varmaan tunnu kivalta tuokaan..
Näin lyhyenä naisena pitkät miehet tuntuvat hiukan pelottavilta ja liian korkealla olevilta, heh!
Ei sitä tule ajatelleeksi että joku kärsii pituudestaan, varsinkaan mies koska miestenhän odotetaankin olevan pitkiä.
Pitkä ja komea, juu nou, niinhän sitä sanotaankin.
Toivottavasti löydät jonkun josta olet sopiva!
- Pikkupili
Kai se,että olisi jyhkeä ja paksu kyrpä, kompensoisi tuotakin ongelmaa???
- Anonyymi
Hanki pitkä nainen!!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846