Kivaa seuraa?

Seikkailija.lpr

Hei!olen 40v naisen alku ja etsiskelen hauskaa seuraa täältä Lappeenrannasta. Vain hauskasta ja siistin näköisistä miehistä, joka osaa pitää hauskaa 100% luottamuksella. Siis jännitystä.... itse en ole sinkku, mutta ei esteenä sinkku tai varattu.

45

3867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsevaan

      Vanhukset eivät minua kiinnosta. Onko tämä nyt se sinun neljänkympin hulluus? Taitaa olla totta, että kaikki naiset tulevat hulluiksi keski-iässä. No, ei ihme, että miehet vaihtavat nuorempaan.

    • Seikkailija.N

      Ei minuakaan kyllä ihan nuoret kiinnosta, mielummin vähän vanhemmat. Minkäs ikäinen itse olet?

    • Seikkailija.lpr

      Joo tosi hauskaa, ei ole mikään neljänkympin hulluus iskenyt. Onko se tyhmää jos haluaisi välillä vähän piristystä omaan arkielämään? Rakastan kyllä miestäni, mutta joskus vähän vierasta tekisi mieli.

    • Trollejahan-nuo-ovat

      Näköjään sitten herätty lukemaan päivän E-S:n artikkeli trollipostauksista.

    • Seikkailija.lpr

      En ole etsimässä aviomiestä, sellainen löytyy jo. Tahdon saada vain elämyksen salaisesta seurasta, siksi olen myös laittanut 100% vaitiolon.

    • MULUKKUAVAILLA

      Sitä SALAISTA seuraa kannattaakin täältä haeskella??

    • Eitrolleille

      Voita leivän molemmille puolille? Trollihan tuo selvästi!

    • romatikkareinoLpr

      mä voin vetää peeniksellä sua kurttuun, siitä se nainen saa eliksiiriä kun joka reikään rustaa. aah aah aah aah ja vielä aaah.

    • Seikkailija.lpr

      Tavan omaiset suomalaiset miehet,ovat just noin lapsellisia kuin te. Kasvakaa aikuiseksi.

      • Just12

        Ja toi varattuna seuran haku on aikuismaista käytöstä?


      • Anonyymi

        Ei aikuiseks kasvaminen auta, jos järki on kivikaudella! Lähempänä tallieläimiä!


    • Seikkailijamyös

      Minähän voisin..

      • Seikkailija.lpr

        Seikkailijamyös Voisitko?


      • Seikkailijamyös

        Uskoisin niin, kun ei vaimoltakaan...


    • Heilax82
      • Laittelen viestiä,HeilaX.


    • miehenalku60v

      "40V naisen alku" Heh :D olet toinen jalka haudassa jo.

    • dfrfr

      Väärin nainen parhaassa iässä.

      • Kyllä olen nainen parhaassa iässä. Pidän myös huolta ulkonäöstäni. Juuri siksi haluaisin saada itsestään huolta pitävän mies ystävän seikkailuun.



      • Seikkailija.lpr kirjoitti:

        Jos tahdot seikkailuun dfrfr? Siis jos olet mies, laittele postia [email protected]

        No..toivottavasti löysit hakemaasi seuraa


      • Anonyymi
        Seikkailija.lpr kirjoitti:

        Kyllä olen nainen parhaassa iässä. Pidän myös huolta ulkonäöstäni. Juuri siksi haluaisin saada itsestään huolta pitävän mies ystävän seikkailuun.

        Miten pystyt todistamaan sen täällä? Vai oletko huijari?


    • Ei.hyvää.seuraa.täältä

      Olet liian täydellinen. Tämä on väärä palsta tasoisellesi seuran hakijalle. Etkö ole tuota jo huomannut vastauksista?

    • jekkubat1981
      • Anonyymi

        Taisin olla väärässä. Nimmarista päätellen metallikukko? Eli härkä ja käärme sopii ja lohikäärme ois rakkaussuhde.
        Mutta mitä kivikautiset villit näistä ymmärtää?


    • dneiihuono

      No onkos sitä kyrpää löytynyt noin idioottimaisella-mutta erikoisella avauksella? Sallit minun tulla jononjatkeeksi, siis niihin jotka ovat tsissaan ja pitävät uudesta lihasta. ps.vanhoissa paikkakuntalaisissa ei ole hurraamista..

    • Anonyymi

      Moi Seikkailijatar!

      Täällä olisi toinen saman henkinen mies... Mitäs kivaa keksittäisiin?

      • Anonyymi

        Mene "käsityö nurkkaan" puuhaa.


      • Anonyymi

        Et vissii nähny aloituksessa tätä...."11.12.2016 14:57" Eiköhän tuo ole jo tuossa ajassa löytäny ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissii nähny aloituksessa tätä...."11.12.2016 14:57" Eiköhän tuo ole jo tuossa ajassa löytäny ;)

        No eihän sit tiiä jos vielkii himottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sit tiiä jos vielkii himottaa!

        Kyllä lehmälle sonni kelpaa. Se siinä pahinta onkin, kun kyseessä on ihmiset.


    • Anonyymi

      40 kymppinen naisen alku??heheheheheeee voi perkele mää sanon, naisen alku. Eiköjän tosaa iässä ole jo loppuun ajettu/palanu.

      • Anonyymi

        Jaa-a... mielummin 40 vuotias naisen alku, kun miehen rähjä, jolla ei ole käsitystä ymmärryksensä tasosta.


    • Anonyymi

      moikka ! minua kiinnostaisi ! jos sinua kiinnostaa reiluparikymppine mies :)

    • Anonyymi

      löytysköhän täältä enään mitään kivaa seuraa arkeen iällä ei väliä !

      • Anonyymi

        Ai ei ole iällä väliä?! Tulen näkemään kuka tuon sanoi! Jumalaton kaiketi!


    • Anonyymi

      löytyykö täältä seuraa tälläselle parikymppiselle jäbälle naisista iällä eikä koolla väliä !

    • mua kyllä kiinnostaisi ihan kaiken ikäiset !

      • Anonyymi

        Nimmarisi numeroista päätellen olet tulihevonen? Seksuaalinen, joten en ihmettele mielipidettäs. Luultavasti vielä oinas?

        Loukkasinko? Olen pahoillani, mutta olen ylpeä, etten ole enää kivikaudella!


    • Anonyymi

      alkaa nahistuu ja kun mikään ei toimi, tarttee kuivikkeet ja rasvat, niin 40v tenalatyy kun vetää niin pieru karkaa. siin tunnelma latistuu. siksi pääministerikin nyt oireilee, vaihdevuodet heikentää elämänhallintaa. elämänlopun murrosikä.

    • Anonyymi

      Kiinostaa tavata sinut jos meidät vanhemmista miehistä

    • Anonyymi

      40 nen naisealku🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Akka on kivikaudella. Ei kannata edes yrittää, ettei lapset joudu kärsimään.

      • Anonyymi

        Suosittelen peruskoulun läpäisyä. Kivikaudesta on enemmän aikaa, kuin 40 v.
        Ootpas tyhmä 😂


    • Anonyymi

      "40v naisen alku"?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe