Kivaa seuraa?

Seikkailija.lpr

Hei!olen 40v naisen alku ja etsiskelen hauskaa seuraa täältä Lappeenrannasta. Vain hauskasta ja siistin näköisistä miehistä, joka osaa pitää hauskaa 100% luottamuksella. Siis jännitystä.... itse en ole sinkku, mutta ei esteenä sinkku tai varattu.

45

3500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsevaan

      Vanhukset eivät minua kiinnosta. Onko tämä nyt se sinun neljänkympin hulluus? Taitaa olla totta, että kaikki naiset tulevat hulluiksi keski-iässä. No, ei ihme, että miehet vaihtavat nuorempaan.

    • Seikkailija.N

      Ei minuakaan kyllä ihan nuoret kiinnosta, mielummin vähän vanhemmat. Minkäs ikäinen itse olet?

    • Seikkailija.lpr

      Joo tosi hauskaa, ei ole mikään neljänkympin hulluus iskenyt. Onko se tyhmää jos haluaisi välillä vähän piristystä omaan arkielämään? Rakastan kyllä miestäni, mutta joskus vähän vierasta tekisi mieli.

    • Trollejahan-nuo-ovat

      Näköjään sitten herätty lukemaan päivän E-S:n artikkeli trollipostauksista.

    • Seikkailija.lpr

      En ole etsimässä aviomiestä, sellainen löytyy jo. Tahdon saada vain elämyksen salaisesta seurasta, siksi olen myös laittanut 100% vaitiolon.

    • MULUKKUAVAILLA

      Sitä SALAISTA seuraa kannattaakin täältä haeskella??

    • Eitrolleille

      Voita leivän molemmille puolille? Trollihan tuo selvästi!

    • romatikkareinoLpr

      mä voin vetää peeniksellä sua kurttuun, siitä se nainen saa eliksiiriä kun joka reikään rustaa. aah aah aah aah ja vielä aaah.

    • Seikkailija.lpr

      Tavan omaiset suomalaiset miehet,ovat just noin lapsellisia kuin te. Kasvakaa aikuiseksi.

      • Just12

        Ja toi varattuna seuran haku on aikuismaista käytöstä?


      • Anonyymi

        Ei aikuiseks kasvaminen auta, jos järki on kivikaudella! Lähempänä tallieläimiä!


    • Seikkailijamyös

      Minähän voisin..

      • Seikkailija.lpr

        Seikkailijamyös Voisitko?


      • Seikkailijamyös

        Uskoisin niin, kun ei vaimoltakaan...


    • Heilax82
      • Laittelen viestiä,HeilaX.


    • miehenalku60v

      "40V naisen alku" Heh :D olet toinen jalka haudassa jo.

    • dfrfr

      Väärin nainen parhaassa iässä.

      • Kyllä olen nainen parhaassa iässä. Pidän myös huolta ulkonäöstäni. Juuri siksi haluaisin saada itsestään huolta pitävän mies ystävän seikkailuun.



      • Seikkailija.lpr kirjoitti:

        Jos tahdot seikkailuun dfrfr? Siis jos olet mies, laittele postia [email protected]

        No..toivottavasti löysit hakemaasi seuraa


      • Anonyymi
        Seikkailija.lpr kirjoitti:

        Kyllä olen nainen parhaassa iässä. Pidän myös huolta ulkonäöstäni. Juuri siksi haluaisin saada itsestään huolta pitävän mies ystävän seikkailuun.

        Miten pystyt todistamaan sen täällä? Vai oletko huijari?


    • Ei.hyvää.seuraa.täältä

      Olet liian täydellinen. Tämä on väärä palsta tasoisellesi seuran hakijalle. Etkö ole tuota jo huomannut vastauksista?

    • jekkubat1981
      • Anonyymi

        Taisin olla väärässä. Nimmarista päätellen metallikukko? Eli härkä ja käärme sopii ja lohikäärme ois rakkaussuhde.
        Mutta mitä kivikautiset villit näistä ymmärtää?


    • dneiihuono

      No onkos sitä kyrpää löytynyt noin idioottimaisella-mutta erikoisella avauksella? Sallit minun tulla jononjatkeeksi, siis niihin jotka ovat tsissaan ja pitävät uudesta lihasta. ps.vanhoissa paikkakuntalaisissa ei ole hurraamista..

    • Anonyymi

      Moi Seikkailijatar!

      Täällä olisi toinen saman henkinen mies... Mitäs kivaa keksittäisiin?

      • Anonyymi

        Mene "käsityö nurkkaan" puuhaa.


      • Anonyymi

        Et vissii nähny aloituksessa tätä...."11.12.2016 14:57" Eiköhän tuo ole jo tuossa ajassa löytäny ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissii nähny aloituksessa tätä...."11.12.2016 14:57" Eiköhän tuo ole jo tuossa ajassa löytäny ;)

        No eihän sit tiiä jos vielkii himottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sit tiiä jos vielkii himottaa!

        Kyllä lehmälle sonni kelpaa. Se siinä pahinta onkin, kun kyseessä on ihmiset.


    • Anonyymi

      40 kymppinen naisen alku??heheheheheeee voi perkele mää sanon, naisen alku. Eiköjän tosaa iässä ole jo loppuun ajettu/palanu.

      • Anonyymi

        Jaa-a... mielummin 40 vuotias naisen alku, kun miehen rähjä, jolla ei ole käsitystä ymmärryksensä tasosta.


    • Anonyymi

      moikka ! minua kiinnostaisi ! jos sinua kiinnostaa reiluparikymppine mies :)

    • Anonyymi

      löytysköhän täältä enään mitään kivaa seuraa arkeen iällä ei väliä !

      • Anonyymi

        Ai ei ole iällä väliä?! Tulen näkemään kuka tuon sanoi! Jumalaton kaiketi!


    • Anonyymi

      löytyykö täältä seuraa tälläselle parikymppiselle jäbälle naisista iällä eikä koolla väliä !

    • mua kyllä kiinnostaisi ihan kaiken ikäiset !

      • Anonyymi

        Nimmarisi numeroista päätellen olet tulihevonen? Seksuaalinen, joten en ihmettele mielipidettäs. Luultavasti vielä oinas?

        Loukkasinko? Olen pahoillani, mutta olen ylpeä, etten ole enää kivikaudella!


    • Anonyymi

      alkaa nahistuu ja kun mikään ei toimi, tarttee kuivikkeet ja rasvat, niin 40v tenalatyy kun vetää niin pieru karkaa. siin tunnelma latistuu. siksi pääministerikin nyt oireilee, vaihdevuodet heikentää elämänhallintaa. elämänlopun murrosikä.

    • Anonyymi

      Kiinostaa tavata sinut jos meidät vanhemmista miehistä

    • Anonyymi

      40 nen naisealku🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Akka on kivikaudella. Ei kannata edes yrittää, ettei lapset joudu kärsimään.

      • Anonyymi

        Suosittelen peruskoulun läpäisyä. Kivikaudesta on enemmän aikaa, kuin 40 v.
        Ootpas tyhmä 😂


    • Anonyymi

      "40v naisen alku"?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe