Mikä auttaa peto ongelmaan

Metsästäjäkeräilijä

Pitäisiköhän Srva henkilöiden alkaa purkamaan sopimuksiaan.Kyllähän poliisi ja muut ammattilaiset joutavat juoksemaan yöt pitkin metsiä hoitamassa kituvia eläimiä.Nykyään varmaan riittää resursseja.Miksi meidän metsästäjien kannattaa tehdä ilmaista työtä,josta saadaan palkaksi vain haukkumista petovihaajiksi ja kylmiksi tappajiksi.

54

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rompekyläntappajat

Säälittävä avaus.

• Avaushanolimitämainioin

Piiperö hiljaa! Piiperöllä säälittävä naamiointitaktiikka!!!

• Hkhyngn

Loistava avaus kaikki on samaa mieltä.Antaa ravatti kaulassa herrojen ja viherpiipertäjien hoitaa homma.

• Kylläpurisi

Susiongelmalla on omat puolustajansa niin kauan, kuin hyysärit eivät tarvitse itse kantaa vastuuta. Siksi kaikkein paras keino onkin pestä susiasioista kätensä ja jättää koko revohka juuri hyysäreille. Lopputulosta olisi niin mukava sivusta seurata :) Selkä seinää vasten sysihyysäreidenkin mieli alkaisi muuttua. Aikuismainen vastuu ei niin herkkua enää olisikkaan ja glamour kokisi inflaation.

• yllättynyt

no vittu pese kätes,ja jätä niiden susien turha tappaminen jotka ei ole mitään pahaa tehneet.taitaa teistä joku olla selvänä ja järkeväkin.

• Kylläsinäosaatjo
        yllättynyt kirjoitti:

no vittu pese kätes,ja jätä niiden susien turha tappaminen jotka ei ole mitään pahaa tehneet.taitaa teistä joku olla selvänä ja järkeväkin.

Äläpäs taas kiroile, siisti suusi! Ja otappa ne isoalkukirjaimet käyttöön!

• jokopaskalentää
        Kylläsinäosaatjo kirjoitti:

Äläpäs taas kiroile, siisti suusi! Ja otappa ne isoalkukirjaimet käyttöön!

otappas se ukkos pippeli pois pyllystäs homppeli.

• SRVAlakkoon

Samaa olen ehdottanut itsekkin!

Kyllä viherpiiperötkin saisivat hoitaa osansa loukkaantuneiden eläinten etsinnässä ja lopetuksessa. Piiperöt ovat liian hyvälle oppineet, kun heidän ainoaksi "vaivaksi" on jäänyt omankilven kiilotus, satujen sepitys ja metsästäjien julkinen mollaus.

• voeluoja

en ole mikään vitun piiperö,mut kommentoin tähän kuitenkin.ottakaa perkele se järki käteenne ja olkaa kunnon metsästäjiä,älkää salakaatajia(varsinkaan susien)niin ei tarvii kenenkään mollata.jättääkö tosi metsästäjä sielläpäin elukan huvikseen kitumaan?

• KaikkiSRVAtlakkoon
        voeluoja kirjoitti:

en ole mikään vitun piiperö,mut kommentoin tähän kuitenkin.ottakaa perkele se järki käteenne ja olkaa kunnon metsästäjiä,älkää salakaatajia(varsinkaan susien)niin ei tarvii kenenkään mollata.jättääkö tosi metsästäjä sielläpäin elukan huvikseen kitumaan?

Nytkö sitten vingut katkeruuttasi, kun ensin olet ollut niin per......ti metsästäjien toimintaa vastaan. Koettaisitte päättää mitä haluatte, ettekä seilaisi mielipiteidenne kanssa, kuin tuuliviiri.

Ja se ISOalkukirjain olisi edelleenkin mukavampi lukea, koska nythän sen jo osaatkin.

• kylläeitajua
        KaikkiSRVAtlakkoon kirjoitti:

Nytkö sitten vingut katkeruuttasi, kun ensin olet ollut niin per......ti metsästäjien toimintaa vastaan. Koettaisitte päättää mitä haluatte, ettekä seilaisi mielipiteidenne kanssa, kuin tuuliviiri.

Ja se ISOalkukirjain olisi edelleenkin mukavampi lukea, koska nythän sen jo osaatkin.

edelleenkin salametsästystä ja susien turhaan tappamista vastaan,älypää.kyllä loistaa sisäsiittoisuus :)

• KaikkiSRVAtlakkoon
        kylläeitajua kirjoitti:

edelleenkin salametsästystä ja susien turhaan tappamista vastaan,älypää.kyllä loistaa sisäsiittoisuus :)

Yritäppä nyt ymmärtää, ettei kenenkään ole pakko juoksennella siellä pitkin metsiä omilla kustannuksillaan turvaamassa yleistä turvallisuutta. Kyllä sinä itsekkin sinne saat mennä niitä kolarieläimiä ampumaan, miksi yrität pakottaa muita, vieläpä samaan aikaan kun vastustat. Koeta nyt lopultakin päättää, mitä juuri sinä haluat!?
        Et voi samanaikaisesti kieltää yhtä ja vaatia toista, kun kyse on samasta asiasta.

Etkö ehkä ymmärrä mitä suurriistavirka-apu, SRVA tarkoittaa???

• kylonidiootteja
        KaikkiSRVAtlakkoon kirjoitti:

Yritäppä nyt ymmärtää, ettei kenenkään ole pakko juoksennella siellä pitkin metsiä omilla kustannuksillaan turvaamassa yleistä turvallisuutta. Kyllä sinä itsekkin sinne saat mennä niitä kolarieläimiä ampumaan, miksi yrität pakottaa muita, vieläpä samaan aikaan kun vastustat. Koeta nyt lopultakin päättää, mitä juuri sinä haluat!?
        Et voi samanaikaisesti kieltää yhtä ja vaatia toista, kun kyse on samasta asiasta.

Etkö ehkä ymmärrä mitä suurriistavirka-apu, SRVA tarkoittaa???

et voi oikeesti olla noin vähä-älynen,tai siis tottakai voit.millä tavalla kolarieläimen lopettaminen ja susien salakaato on sama asia. :) oikeesti vähennä nyt sitä juomista ees vähän.

• asdfawefaw
        kylläeitajua kirjoitti:

Äitisi oli sisäsiittoinen, kun sinua väsäsi.

• reilutpelit

Maanomistajat kun vuokraatte maitanne metsästys seuralle, niin mikään pakko ei ole vuokrata ilmaiseksi, tai ainoaksi palkaksi jää sian lihalla jatkettu muka hirvipaisti kerran vuoteen, ottakaa reilu rahallinen korvaus maan ja teiden käytöstä niin saadaan sekin puoli kuntoon, meinaan reilu peli on reilu peli.

• dtryugji

Siinä taas kirjoittaja joka ei tajua mistään mitään. Itsellä 400 hehtaaria jotka olen tietenkin antanut metsästysseuran käyttöön ja vielä ihan ilmaisiksi. Suosittelen kaikille, meinaan reilu peli on reilu peli.

• Nojjoo

No eihän kukaan järkevä ilmaisiksi anna. Reilu korvaus saatana.

• Eisaakiroilla

Äläpäs kiroile!

• nyyhnyyh

elä itke :(

• reilutpelit

Minulla ei ole kuin 1200 hehtaaria ja oma 1 hirven lupa aikaisemmin.

• Ei-itse-metsästäjä

Älä puhu paskaa, sulla ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse. Suosittelen kaikkia maanomistajia vuokraamaan maansa metsästysseuroille ilmaiseksi ja tällätavoin tukemaan metsästystä ja tätä hienoa ikivanhaa kansanperinnettä.

• älkää_pilatko_sitä

on ikivanha ja hieno kansanperinne jos salakaatajat ei sitä pilaa,niinku ovat tehneet."naapurin pentti sai karhun kaadettua ja minä en viel yhtään,ja silläku on viel vähän nätimpi akka/ukko ku mulla nii kyl mun saatava tappaa nyt 8 karhua 20 sutta,15 ilvestä ja ainakin tusina hirviä.tai rupeen itkee ja käyn panee hänen akkaa/ukkoo,eihän se pentti ees juo niinku minä."

• Koetahanrauhoittua

Täälläkös se 13 vuotias likka taas vaahtoaa? Koetappas nyt ottaa se isoalkukirjain käyttöön!

Satukirjat on vieläkin ihan käypää kamaa, joten voisit koota noita satujasi kirjaksi, jos vaikka sensuurista läpi menisivät.

• voevoeotanitro

tais osua nappiin

• Heinänpolttajat

Ei mitään vuokria.WWF on 40 vuosittaisen suden kaatoa vastaan.Onko ne ihan sekasin.70kpl.on oikea luku..

• jäkälänkastelija

otas heinähattu nollat pois nii sit ois reilumpaa.susia tapetaan aivan liikaa turhaan.

• Lopetaturhaurputus
        jäkälänkastelija kirjoitti:

otas heinähattu nollat pois nii sit ois reilumpaa.susia tapetaan aivan liikaa turhaan.

Otas susihyysäri järki näppiin ja lopeta turha urputus.

• juojuo

pistähän jo korkki kiinni,jos onnistuu

• Itselläniviisaatlapset

Kuleppas kun olen täysin absolutisti ja kaiken lisäksi en ole edes metsästäjä.

Mikä ihme saa nuoren tytön noin käyttäytymään, kuin mielipuoli? Onneksi en sentään ole äitisi, hävettäisi jos olisit!

• onvarmaalapsetylpeit
        Itselläniviisaatlapset kirjoitti:

Kuleppas kun olen täysin absolutisti ja kaiken lisäksi en ole edes metsästäjä.

Mikä ihme saa nuoren tytön noin käyttäytymään, kuin mielipuoli? Onneksi en sentään ole äitisi, hävettäisi jos olisit!

:) "kuleppas"vaan ite."onneksi en sentään ole äitisi,hävettäisi jos olisit!" :) tajuatko itekkään mitä yrität kirjottaa,absolutistia et oo nähnykkään.tai olet vähän aikaa juomatta ollut alkkis ja nyt pukkaa deliriumia kirjotuksesta päätellen,oli mikä oli nii...tai eipä mitään. :)

• Kitupiikki

Nauraahan ne naapurit,köyhä metsää omistava pyytää vielä vuokraa.Myö mehtäs jos rahan tarvis köyhä...

• uttikosse

osta oma mehtäs

• luontomees

Valtiovalta anoo metsästäjiltä apuja villisikojen hävittämiseen . Tehdään uusia lakeja,saa käyttää keinovaloja tms.jota muussa metsästyksessä ei saa. MUTTA SUSI kuuluu suomen maaseudulla pihaan ja puutarhaan. Kohtuus se pitää olla kerjätessäki ,sano isä vainaa .

• Luontonaenen

Samaa sanoi minun mummo vainaakin ja oikeassa oli.

• Jukka kirjoitti hyvin eilisessä Ylä-Karjalassa "mökin akalle".
      Järkimies tuo Jukka!
      Hyvää Joulua Kaikille!

• Ratkaisuko

Mielestäni Lieksan päätös oli oikea irtaantua sopimuksesta. Viekööt piiperöt omat koiransa syötäväksi tuonne susien syötäväksi. Niinhän ne itsekkin täällä kirjoittelevat, ettei hullukaan vie koiraansa metsään missä on mahdollisesti susia. Sitten vielä virkavalta kiertää pitkin salotaipaleita pantasusien perässä jos joku sattuisi olemaan vaikka jälkiä kattelemassa. Aikaa näyttää niilläkin olevan, että varmasti muutamat kolarihirvet kuluitta siinä samalla hoitelevat. Ja nämä piipertäjien ihmiskilvet vaan susia ja karhuja karkottaan. Yksinkertainen ratkaisu ja toimii.

• sukosuko

älä vikise,pie koeras hihnas.tai päästä irti mut jos teet susien alueel nii turha sit on itkee ja susia syyttää.opeta koiras tottelee,nii ei ehkä tuu ongelmia.

• Nomeitäonmoneksi
        sukosuko kirjoitti:

älä vikise,pie koeras hihnas.tai päästä irti mut jos teet susien alueel nii turha sit on itkee ja susia syyttää.opeta koiras tottelee,nii ei ehkä tuu ongelmia.

Oletko vähä-älyinen, vai muuten vain yksinkertainen ja typerä?

• sukosuko

sitä voit miettiä,siinäpä uus tekosyy ryypätä.haisoo tänne asti.

• OlenAbsolutisti
        sukosuko kirjoitti:

sitä voit miettiä,siinäpä uus tekosyy ryypätä.haisoo tänne asti.

Miten voi haista, koska olen absolutisti, siis jos et satu ymmärtämään, niin se tarkoittaa, että en käytä ollenkaan alkoholia, enkä muita päihteitä, en edes tupakkaa.

• selväalkkis
        OlenAbsolutisti kirjoitti:

Miten voi haista, koska olen absolutisti, siis jos et satu ymmärtämään, niin se tarkoittaa, että en käytä ollenkaan alkoholia, enkä muita päihteitä, en edes tupakkaa.

mistäs niitä tupakka päihteitä saa? :)

• sikamaista

Uutisten mukaan villisioista on tulossa iso ongelma Suomeen,kun ovat valloittamassa ison osan suomesta. Viherpiiperöt nyt nopeasti asialle ja suojelemaan sikoja,susijutut tuntuu jo kulutetun loppuun.

• Kynnettömiäpiiperöitä

Jospa ensin saisivat edes pyydystettyä ne minkkinsä pois luonnosta, karkoitettua karhut ja sudet pois pihoilta ja taajamista!
        Mutta täysin kynnettömiä, vaahto suussa sössöttäviä meuhkaajia ovat. Meuhkaamiseen ei tarvita sen enempää älyä, kykyä, kuin tietoakaan ja kaiken tuon voi tehdä siististi ja turvallisesti kotona lämpimastä käsin.

• täriseekö_jyvä

alkoholisoituneet,sisäsiittoiset suden tappajat huuteloo,onko pahakin kankkunen vai onko ikinä kerenny tullakkaan?

• OlenAbsolutisti

Olen edelleen absolutisti!

• eitippatapa
        OlenAbsolutisti kirjoitti:

Olen edelleen absolutisti!

nehän on vielä enemmän sekasin päästään.eivät kuulu suomeen nekään.

• Amatöörit

Niinhän se menee.. haavakon perään vaan koira hihnassa.. tyypillistä pieruhuumoria piipertäjiltä. Tuolla ei kuule ihmisten perässä juosta puudeli hihnassa, vaan hirvieläinten. Joskus jopa karhuakin hätyytellään pihasta pois. Pitäisiköhän piiperöiden itse hoitaa nämä asiat tosiaan kun tietävät niin hyvin asiat. Lämpimästä lähiöstä käsin on kiva arvostella asioita. Sinne vaan ilmaseksi tekemään pakkaseen, niin voidaan täältä tuvan lämmöstä kirjotella miten hommat pitäs hoitaa. Pysykää vaan siellä pikitien päässä niin helpoimmalla pääsette kyllä.

• Eivähitellenvaankerralla

Kerta rytinä on parempi, kuin jatkuva kitinä. Koko Suomen SRVA lakkoon saman aikaisesti, niin eikähän se järki sillä siihen kovimpaakin kalloon pikkuhiljaa ala palata.

• rytinälläpeppuun

kuhan loppuu susien turha tappaminen,muuten tehkee mittee halluutte.pankaa vaikka toisianne aivan sama.

• JaEdelleenkinAbsolutisti

Tulihan se järki siihen kovaankin kalloon, vaan kauan se kestikin!

• olet_hullu_piiperö
        rytinälläpeppuun kirjoitti:

kuhan loppuu susien turha tappaminen,muuten tehkee mittee halluutte.pankaa vaikka toisianne aivan sama.

Älä viitsi tyrkyttää tapojasi!

• Vaikkaniinnii

Saatetaan jopa yhdyntäänkin innostua, mutta tyhmiä ei olla. Jonkunhan tästä ulkopuolisten ja varsin pienen piipertäjä porukan päätöksistä on kärsittävä. EU meinikiä.. kunhan itsellä asiat hyvin eikä ongelmaa mistään, niin päätöksissäkään ei älyä ole, kun ei ole tietämystäkään. Joskus vielä niitä ongelmia tulee sinne lähiöönkin ja kyllä sitten voidaan olla täältäkäsin pyörittelemässä silmät pyöreinä, etteihän näillä mitään ongelmia ole. Katsotaan sitten miltä tuntuu, kun maalaiset alkaa piipertämään.

• SamaAbsolutisti

Eiköhän ne piiperöleikit ole kohta olla menneen talvenlumia, luulen.

• absolutistieisovisuomeen
        SamaAbsolutisti kirjoitti:

Eiköhän ne piiperöleikit ole kohta olla menneen talvenlumia, luulen.

nii eiköhän se susien luvaton tappo kohta lopu,menneen talvenlumia,luulen aika varmasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9484
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2990
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2759
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2018
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      100
      1916
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1863
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1409
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe