Ps4 kokemuksia

Jippopp

Oon ostamassa ps4 slim 500gb ja kuulisin teidän mielipiteitä!

4

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipidettä

Nykynuorille sanotaan, että heidän pitäisi liikkua enemmän ja keksiä itselleen harrastus. Ohjattuun harrastukseen tai joukkueessa pelaamiseen ei kuitenkaan ole monissa perheissä mahdollisuutta kalliiden kuukausi-/lukukausimaksujen takia. Esimerkiksi jalkapallon kuukausimaksu voi helposti olla yli 100€. Varsinkin jos perheessä on useampi lapsi, voi hinta nousta lähelle 300€ kuussa. Kun lisäksi laitetaan vielä tarpeellisten varusteiden hinta ja mahdolliset kyydityskulut harrastukseen, ei monella perheellä ole siihen varaa.

Moni nuori joutuu myös luopumaan harrastuksestaan kohonneiden kuukausi-/lukukausimaksujen takia.

Myös taiteellinen luovuus on perheissä yleensä arvostettua. Jos haluaa kunnollista opetusta esimerkiksi pianon soittamiseen, hinta voi hyvin olla tavallisissakin musiikkiopistoissa 300€/ lukukausi, eli 600€ vuodessa. Yksityisillä musiikkikouluilla lukukausimaksu voi nousta sadalla eurolla. Musiikkiin tarvitsee yleensä myös soittimen, ja pianotkin maksavat tuhannesta eurosta ylöspäin. Siihenkin kun lisää mahdolliset matkakulut, nousee hinta taas todella korkealle.

Näihin maksuihin helpottaisi vaikka se, että monihenkisille perheille annettaisiin vaikka sisaralennusta, tai jos valtiolta saisi näihin kuluihin pientä helpotusta. Myös sitä kannattaisi miettiä, että jos harrastusten hinnat olisivat halvempia, useampi menisi koettamaan, eikä jättäisi kokeilematta pelkästään suurien maksujen vuoksi. Näin harrastusten kävijämäärät voisivat nousta, ja harrastusten järjestäjät voisivat saada rahaa sitä kautta.

• ProonOmistaja

Osta kerralla pro jos on kiinnostusta tuohon VR pelailuun, omistat 4k telkkarin tai tulet hankkimaan sen lähiaikoina.

• ppp62

Osta Venäläinen Fbs4 sen pilvipalvelut ovat ilmaisia sekä toimintahäiriön sattuessa HE tuovat uuden tilalle. Nyt saatavissa panssarivaunukuorilla War Thunder Vr, vain rajoitetun ajan!

• Jeh23

Tumputa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8662
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      167
      1242
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      896
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe