Windows imee!

onneton_tubutin

15

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanaa_Turvallisuutta

      Suloisen ihanasti jo 8 vuotta Windowsia, eikä sitten ensimmäistäkään haittaohjelmaa!
      Windowsit XP ja 7.

      • windows.kaveriton

        Sinulla ei olekkaan kavereita niin ei tarvitse pelätä.


      • Linuks_Räpellys

        Kavereita on, muttei haittaohjelmia!


      • win10haittaohjelma
        Linuks_Räpellys kirjoitti:

        Kavereita on, muttei haittaohjelmia!

        Seppo, se sinun tyhmä kaverisi haluaa haittaohjelman, jaa sille.


      • evpm

        Yli 10 vuotta olen windovsta käyttänyt ei haittaa ole ollut.


    • TOR-kiellettävä
      • tubutin_kieltoon

        Jos totta puhutaan niin windows olisi kiellettävä. Tor on tarkoitettu kiertämään valtiolliset palomuurit ja edistämään sananvapautta. Ei sitä voi kieltää jonkun paskakoodaus windowsin takia. Käytännössä on mahdotonta estää tor, samoin kuin esimerkiksi piratebayn käyttö.


      • TOR-kiellettävä
        tubutin_kieltoon kirjoitti:

        Jos totta puhutaan niin windows olisi kiellettävä. Tor on tarkoitettu kiertämään valtiolliset palomuurit ja edistämään sananvapautta. Ei sitä voi kieltää jonkun paskakoodaus windowsin takia. Käytännössä on mahdotonta estää tor, samoin kuin esimerkiksi piratebayn käyttö.

        Käytännössähän on niin että, että Toria käyttävät lähinnä rikolliset rikollisiin tarkoituksiin.
        Niinkuin se taannoinen huumejuttukin Suomessa liittyi Toriin.


      • TOR-kiellettävä kirjoitti:

        Käytännössähän on niin että, että Toria käyttävät lähinnä rikolliset rikollisiin tarkoituksiin.
        Niinkuin se taannoinen huumejuttukin Suomessa liittyi Toriin.

        Ei ole mitään järkeä alkaa tehdä yhteiskunnasta Pohjois-Koreaa sen takia, että muutama kammottava Vindovs-hihhuli ei osaa käyttää tubutintaan.


      • TOR-kiellettävä
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Ei ole mitään järkeä alkaa tehdä yhteiskunnasta Pohjois-Koreaa sen takia, että muutama kammottava Vindovs-hihhuli ei osaa käyttää tubutintaan.

        Kenelläkään rehellisellä henkilöllä EI OLE MITÄÄN SALATTAVAA.
        Pelkkä SALAILUPYRKIMYS osoittaa henkilön olevan RIKOLLISEN.


      • TOR-kiellettävä kirjoitti:

        Kenelläkään rehellisellä henkilöllä EI OLE MITÄÄN SALATTAVAA.
        Pelkkä SALAILUPYRKIMYS osoittaa henkilön olevan RIKOLLISEN.

        No niin, jos vaikka maanantaina käväisisit täällä vastaanotolla, niin katsotaan sopivaa troppia ja psykoterapiaa noihin vainoharhoihin.


    • uusi_sanonta

      Missä windows, siellä sairas juoni.

    • winjakaa

      Sepolla jos olisi winkavereita, ei hän kyselisi haittaohjelmia koneelleen.

    • ubuntu_täälläkin

      kaveri lähetti minulle kyseisen viruksen! ei van tiennyt että minä käytän ubntua! ei se tietenkään toiminut!

      • Linuks_aina_valhe

        Vai käytätte "ubntua"....... Kaikkea kanssa - tuo pieni kirjoitusvirhe paljastaa, ettette te käytä mitään linuksia, vaan Windowsia.
        Olisitte kyllä osanneet oikeinkirjoituksen, mikäli teillä olisi oikeasti tubutin tietokoneessanne!
        Linukshihhulit ovat sen verran kiivaita ja fanaattisia oikeinkirjoituksenkin ym. tyhjänpäiväisen pilkunviilauksen suhteen, jotta tuskin te olette aito veripää linukshihhuli, vaan pelkkä potaskan puhuja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe